Stringeistä
Mikä materiaali mielestänne stringeissä on mukavin/käytännöllisin tai onko niissä eroja ollenkaan? Minkälaisia stringejä suosittelette urheiluun?
Kommentit (92)
Stringit parhaimmat urheiluun. Ei voisi tulla mieleenkään laittaa muita kun ne jumpaan/kuntosalille :)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:34"]
Stringit parhaimmat urheiluun. Ei voisi tulla mieleenkään laittaa muita kun ne jumpaan/kuntosalille :)
[/quote]
Eipä tietenkään, Jorma.
Miksi sitä Narua hinkuttaa siellä Vaossa?
Lämmittääkö se jotenkin? Onko se hygieninen?
Kaunis se ei ainakaan ole! Hyi! Stringit ja Tatska ala Lutka.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:33"]Stringit käytössä täälläkin! Mulla ei oo mitenkään erikoisia urheilualkkareita, vaan menen salille niissä, jotka olen sattunut aamulla laittaan jalkaan. Normipikkareita en käytä koska ne eivät pysy siellä missä pitäis ja voiko olla kamalampaa kun niiden kiristävät kuminauhat, jotka näkyy housujen läpi?!?
[/quote]
Mulla aina käytössä stringit, mummoalkkareista läpipaistavat rajat on vaan jotain ihan hirveetä.
Siis niiqu Oikeest tosi kauheeta!!!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:33"]Stringit käytössä täälläkin! Mulla ei oo mitenkään erikoisia urheilualkkareita, vaan menen salille niissä, jotka olen sattunut aamulla laittaan jalkaan. Normipikkareita en käytä koska ne eivät pysy siellä missä pitäis ja voiko olla kamalampaa kun niiden kiristävät kuminauhat, jotka näkyy housujen läpi?!? [/quote] Mulla aina käytössä stringit, mummoalkkareista läpipaistavat rajat on vaan jotain ihan hirveetä.
[/quote]
Sanos muuta, ei voi olla hirveämpää kuin alushousujen rajojen näkyminen trikoista läpi :)
Kyllä stringit ovat vaan ainoat oikeat alushousut trikoiden kanssa, se on mun mielipide ja useamman naisen valinta kanssa : )
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:33"]Stringit käytössä täälläkin! Mulla ei oo mitenkään erikoisia urheilualkkareita, vaan menen salille niissä, jotka olen sattunut aamulla laittaan jalkaan. Normipikkareita en käytä koska ne eivät pysy siellä missä pitäis ja voiko olla kamalampaa kun niiden kiristävät kuminauhat, jotka näkyy housujen läpi?!?
Mulla aina käytössä stringit, mummoalkkareista läpipaistavat rajat on vaan jotain ihan hirveetä.
Sanos muuta, ei voi olla hirveämpää kuin alushousujen rajojen näkyminen trikoista läpi :)
Muistathan olla kiitollinen elämästäsi, jos tuo on hirveintä, mitä keksit. Tuli taas muistutus, miksi kannattaisi pysyä pois tältä sivustolta. T. Lapsensa ja äitinsä menettänyt, kohtusyövän sairastanut nainen, jonka mies sairastaa vakavaa masennusta
vaihdetaanko osia? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:33"]Stringit käytössä täälläkin! Mulla ei oo mitenkään erikoisia urheilualkkareita, vaan menen salille niissä, jotka olen sattunut aamulla laittaan jalkaan. Normipikkareita en käytä koska ne eivät pysy siellä missä pitäis ja voiko olla kamalampaa kun niiden kiristävät kuminauhat, jotka näkyy housujen läpi?!?Mulla aina käytössä stringit, mummoalkkareista läpipaistavat rajat on vaan jotain ihan hirveetä.
Muistathan olla kiitollinen elämästäsi, jos tuo on hirveintä, mitä keksit. Tuli taas muistutus, miksi kannattaisi pysyä pois tältä sivustolta. T. Lapsensa ja äitinsä menettänyt, kohtusyövän sairastanut nainen, jonka mies sairastaa vakavaa masennusta
Voit kyllä pysyä sivustolta pois jos et halua näitä kommentteja lukea : (
Stringit on nyt HOT kun alkaa olla ulkona kuuma ja normaalit (hipsterit) alkaa olla liian kuumat. M44v
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:51"]https://cdn-media.sportamore.se/uploads/products/7332058653383_002.jpg
Siis mikä hirveennäkönen juttu tossa kyljessä on?? D:
[/quote][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:51"]https://cdn-media.sportamore.se/uploads/products/7332058653383_002.jpg
Siis mikä hirveennäkönen juttu tossa kyljessä on?? D:
[/quote]
Mikä... ?