Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä tabletti?

Vierailija
23.12.2014 |

Miehelle pukinkonttiin. Samsung vai Lenovo? vai onko muita hyviä? Apple ei asenteen takia kelpaa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että samsung, mikäli hinnalla ei väliä. Ne samsungin halvemmat on ainakin järjettömän hitaita jos ei muuta. Itse sellaisen ostin kun hyvin vähän käytän, kovalle käytölle en suosittele.

Vierailija
2/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenovo oli mulla työkoneena ihan hyvä merkki sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Tabletista saat älypuhelinniskan eikä niillä oikeasti tee mitään järkevää

Vierailija
4/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pohdin samaa. Ostin Samsun tab 4:n miehen veljen ja hänen työkaverin suositusten mukaan (atk alalla). Verkkokaupan sivuilla oli paljon positiivista tästä ja makso vaan 250€, mutta riippuu tietysti siitä mihin käyttöön tulee ja mistä käyttöjärjestelmästä miehesi pitää

Vierailija
5/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen missä on sama käyttis kuin hänen puhelimessaan... eli Android tai Windows (puistatus).

Vierailija
6/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tota Samsung tab 4:sta. Ei kauhean kalliskaan. Varmaan peleihin, leffoihin ja vähän sähköpostia ja surffailua. En tiedä käyttöjärjestelmä mieltymyksistä. Onkohan niissä paljon eroja, että osaako käyttää?

ap

Vierailija
7/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 11:22"]Mietin tota Samsung tab 4:sta. Ei kauhean kalliskaan. Varmaan peleihin, leffoihin ja vähän sähköpostia ja surffailua. En tiedä käyttöjärjestelmä mieltymyksistä. Onkohan niissä paljon eroja, että osaako käyttää?

ap
[/quote]

Onhan niissä eroja. Varsinkin sovelluspuolella iso ero tarjonnassa.

Kumpaakin oppii käyttämään, eikä kumpikaan ole käyttöjärjestelmänä toista ylivoimaisempi. Jos win känny -> win tabletti ja toisinpäin.

Vierailija
8/8 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipad on paras. Noista kahdesta mieluummin Samsung.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi