Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkerat naiset: pilaatte muidenkin elämänlaatua!

Vierailija
30.12.2014 |

Ainainen valitus ja negatiivisuus vaikuttaa yleiseen ilmapiiriin, ja pahimmillaan tarttuu! Miehet menettävät järkensä, ja monet alkoholisoituvat tms. seurassanne. Lopettakaa ainainen kaunanne purkaminen muihin. En tajua miten viehättävistä, hymyilevistä ja avoimista neidoista voi niin suuresta osasta tulla niin pirullisia ja katkeraa sappea täynnä olevia hirviöitä! :( T: Piinattu mies

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä et kohtaa enemmistöä vaan äänekkään vähemmistön. Älä tuomitse enemmistöä heidän perusteellaan äläkä tartu ihmiskatkeroiden provoihin vaan ohita ne olkapäitä kohauttaen. Mikään ei ärsytä provoa niin paljon kuin se, että hän jää huomiotta.

Vierailija
2/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Pistä oma eukko pihalle jos se on katkera.

B. Seurustele vain miesten kanssa. Ne on mukavia tyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun katse peiliin. Teistä miehistä se meidän katkeruus johtuu.

Vierailija
4/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee oma osasi kotitöistä niin ei tarvitse eukon naputtaa. Valvo oma osasi lasten yövalvomisista niin eukko on paljon positiivisempi.

Vierailija
5/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:59"]A. Pistä oma eukko pihalle jos se on katkera.

[/quote]

Miehillä ei ole pitkiä hiuksia, ei pimppiä eikä tissejä joita puristella :(

Vierailija
6/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

C. Poistu vauvapalstalta.

Vierailija
7/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:59"]A. Pistä oma eukko pihalle jos se on katkera.

[/quote]

Miehillä ei ole pitkiä hiuksia, ei pimppiä eikä tissejä joita puristella :(

[/quote]

Äläkä sano, että etsi läski hevari jolla manboobsit. Ei ne ole yhtä hienot.

Vierailija
8/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

D. Hanki tekopimpero tai Pumpattava Barbara.

Vierailija
9/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:02"]

Eikun katse peiliin. Teistä miehistä se meidän katkeruus johtuu.

[/quote]Jotkut kuitenkin pääsevät yli huonoista suhteista ja menevät eteenpäin. Sitten on tämä sakki, mitkä jää vellomaan johonkin itsesääliin ja katkeruuteen. Yksi hyvä esimerkki tämä ikäsekopää joka on jauhanut täällä jo vuosikaudet jotain ikäjuttuja, ilmeisesti äijä lähtenyt jonkun nuoremman matkaan. Sen ikähullunkin kannattaisi pikkuhiljaa lopetella, mennä vaikka ulos tuulettumaan, eihän tuollaisesta touhusta tule kuin hulluksi. Luuleeko joku, että sillä katkeralla paasaamisella on yhtään mitään vaikutusta mihinkään, ei sillä ole, ihmiset vain lukevat niitä juttuja lähinnä säälinsekaisin tuntein, siinä kaikki.

Vierailija
10/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:06"]

[/quote]

Fleshlight STU. Suosittelen. Varsin kiva lelu iltojen iloksi olipa kulloinenkin yksinäisyys sitten työmatkasta tai parisuhteen puutteesta johtuvaa.

Vierailija
11/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:06"]

[/quote]

Fleshlight STU. Suosittelen. Varsin kiva lelu iltojen iloksi olipa kulloinenkin yksinäisyys sitten työmatkasta tai parisuhteen puutteesta johtuvaa.
[/quote]

Kyllä työmatkalla on varaa aitoon. Päivärahat sun muut juoksee

Vierailija
12/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen katkera akka. Myönnän. Elämä ei mennyt miten toivoin ja osittain mieheni myötävaikutti tähän valinnoillaan. Olen katkera ja kateellinen ja olen kyllä sen ilmaissut miehelleni useaan otteeseen. Toivottavasti   mieheni jaksaa vielä hetken, kyllä minä täältä jostain rämmin ylös vielä....

Vierailija
13/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:06"] D. Hanki tekopimpero tai Pumpattava Barbara. [/quote] Fleshlight STU. Suosittelen. Varsin kiva lelu iltojen iloksi olipa kulloinenkin yksinäisyys sitten työmatkasta tai parisuhteen puutteesta johtuvaa. [/quote] Kyllä työmatkalla on varaa aitoon. Päivärahat sun muut juoksee

[/quote]

Sitten vielä ihmetellään kun naiset on negatiivisia ja katkeria...

Vierailija
14/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut pelkästään omaa kumppania, vaan joidenkin naisten ihan kaikkialle ympärillensä säteilevää katkeruutta. Ap

Vierailija
15/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:15"]Mä olen katkera akka. Myönnän. Elämä ei mennyt miten toivoin ja osittain mieheni myötävaikutti tähän valinnoillaan. Olen katkera ja kateellinen ja olen kyllä sen ilmaissut miehelleni useaan otteeseen. Toivottavasti   mieheni jaksaa vielä hetken, kyllä minä täältä jostain rämmin ylös vielä....
[/quote]. ole onnellinen että sulla on mies.

Vierailija
16/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:06"] D. Hanki tekopimpero tai Pumpattava Barbara. [/quote] Fleshlight STU. Suosittelen. Varsin kiva lelu iltojen iloksi olipa kulloinenkin yksinäisyys sitten työmatkasta tai parisuhteen puutteesta johtuvaa. [/quote] Kyllä työmatkalla on varaa aitoon. Päivärahat sun muut juoksee

[/quote]

Sitten vielä ihmetellään kun naiset on negatiivisia ja katkeria...

[/quote]

Naiset voisivat kerrankin ihmetellä peilin edessä, että voisiko heissä olla MITÄÄN vikaa, jos jopa tekopimpit ja prostituoidut ovat realistisia vaihtoehtoja heidän seuralleen!

Vierailija
17/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten katkerat vanhat haahkat ilkeilevät nuorille kauniille neidoille, ja kierre on valmis! 

Vierailija
18/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin valittavat ihmiset pilaavat ympäristöään. Ja ihan niitä on yhtäpaljon molemmissa sukupuolissa. Miehen veli on tämmönen narisija, samoin setäni, veljeni poika (aikuinen), parin ystävän aviomiehet...Oma äitini on sellainen myös, kuten yksi ystävänikin. Huuuuooooh.

Vierailija
19/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen malliesimerkki miehestä, joka ei kykene näkemään omassa toiminnassaan mitään ongelmia. Naisten syyllistäminen tuo hetken helpotusta, mutta ei ratkaise perimmäistä ongelmaa, joka on oma kykenemättömyys aikuiseen parisuhteeseen.

Vierailija
20/34 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aidon lopullinen hinta olisi minulle työmatkalla liian kova ihan rahamääristä riippumatta. Lelulta ei saa tautia eikä sen kanssa leikkiminen tee minusta pettäjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi