Nyt tuli varoitus: kireä keskusteluilmapiiri on lisännyt rokotevastaiisuutta Suomessa
Rokotevastaiisuutta on kasvanut Suomessa reippaasti viimeisten kahden viikon aikana, sosiaalipsykologian professori Nelli Hankonen pitää sen syynä kiristynyttä ja syyllistävää keskusteluilmapiiriä:
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008349588.html
Samasta asiasta on huolissaan myös sosiaalietiikan professori Jaana Hallamaa:
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000008351384.html
Helsingin Sanomien koronakatsaus raportoikin että suomalaisten rokotustahti on selkeästi hidastunut:
Kommentit (724)
On se jännä miten voimakas on rokotekiimaisten kognitiivinen dissonansi...
Rokotteen piti suojata erityisen hyvin vanhuksia ja riskiryhmiä ja nyt kun tuplarokotetut vanhukset ja riskiryhmäläiset ovat sairaalassa koska ovat saaneet läpäisyinfektion, se on jotenkin ihan ok?
Voi äly ja väläys...
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat kohtalonsa valinneet. Jos he haluavat saada tartunnan, niin ketä se oikeasti haittaa sairaalahenkilökunnan lisäksi? Henkilökuntaa tilanne TAATUSTI haittaa. Ihmisparat. :(
Muiden tartuttamista pidän viheliäisenä.
Rokotetut myös tartuttavat. Eivätkä enää huolehdi maskeista ja turvaväleistä. Matkustavat koronan saastuttamiin maihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteilla ajetaan transhumanismia:
WHO puoltaa ihmisten geneettistä manipulaatiota ”kansanterveyden edistämiseksi”
Kokeellisten mRNA-geenimanipulaation piikitysten levitessä katseet ovat kääntyneet erityisesti globalistieliitin agendoihin ja järjestöihin, jotka ovat antaneet tälle tukensa. Niihin lukeutuu nyt myös lääkejäteiltä runsaasti vastaanottava Maailman Terveysjärjestö WHO.
23.10.21 siis maailman rahaeliitti kokoontuu Vatikaanissa edistämään transhumanismin agendaa - "The Code". Puhujana oli myös Nokian Siilasmaa. Konferenssin aihe Human2.0 eli Ihminen2.0, joka on siis transhumaani.
Rokotteilla on tarkoitus rakentaa ihmisille tekoälyverkko, jolla ihmistä voidaan hallita ulkoapäin. Tästä WEF:n johtaja psykopaatti Klaus Schwab on puhunut jo pitkään, nyt kokeilevat tätä ihmisillä näiden koronarokotteiden avulla. Kyseessä on siis täysin rikollinen agenda, jota ei rokotettavalle kerrota!
Tässä uutinen asiasta 20.10.21:
https://www.redvoicemedia.com/2021/10/shocking-dr-carrie-madej-releases-...
Tässä uusinta tietoa Pfizerin piikeistä, Pfizerin ex-työntekijä Karen Kingston:
BioTech Analyst: Genetic Code Stolen, Changed With PCR Tests, Shots
https://rumble.com/vo1py7-biotech-analyst-genetic-code-stolen-changed-wi...
Eli esim. PCR-testeillä kerätään DNA:ta ja sitä on yhdistetty monenlaiseen ja kasvatetaan uutta elämää ja nyt on tarkoitus kloonata ihmisiä. Kuten WEF:n Klaus Schwabin tavoite on että v. 2025 ei olisi jäljellä enää yhtään luonnollista ihmistä, vaan kaikki olisivat transhumaaneja.
Tämä on niin sairasta ettei uskoisi todeksi jos ei itse kuulisi tai näkisi. Kaikki tiedot ovat Pfizerin omista papereista!
Kaikki rokotetut ovat siis ottaneet osaa transhumanismi ihmiskokeeseen! Rokotteessa oleva grafeenioksidi on tekoälyn pohja.
Pfizerin entinen työntekijä Karen Kingston analysoi Pfizerin papereista tietoja jotka koskevat tekoälyn tekemistä näillä rokotteilla:
https://rumble.com/vnhqap-receipts-dod-joint-artificial-intelligence-ce…
https://rumble.com/vnm1cn-receipts-patent-proves-vaxx-is-obedience-trai…
Puolalainen tutkija löysi näistä rokotteista munia jotka hautovat ja lisääntyvät kun reagoivat 5G:n kanssa, muodostavat älyverkon rokotettuun ihmiseen:
https://rumble.com/vnslor-jab-scientist-discovers-hatching-eggs-parasit…Eihan noita kehtaa edes poistattaa, liian huvittavia...
Ihan turha poistattaa, tänäkin iltana ehtivät vielä uuden ketjun aloittaa.
Ja onhan päivä vielä huomennakin.
Minä pysyn mahdollisimman paljon poissa näistä ketjuista, ei keskustelutapa, ei järjen ääni tai todisteet vaikuta näihin vaahtosuihin.
"Haluatteko saman tilanteen kuin Virossa nyt? Uutisissa ennustavat Viroon täyssulkua. Miksi suomalaiset ei kyennyt toimimaan yhtä viisaasti kuin tanskalaiset?"
Ilmeisesti. Kaikilla foliohatuilla on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia. Rokotteet pitää jättää ottamatta, rajoituksia ei saa olla, passia ei pidä hyväksyä... Jne
Tällä tavalla nimenomaan varmistamme että edessä on kohta täyssulku. He valittavat kaikesta mutta eivät tarjoa ratkaisuja. Mitä pitäisi tehdä? Sekö on ok että annetaan taudin levähtää täysin hallitsemattomasti?
Murhasyytteitä nostettu piikittäjiä vastaan
Briteissä on kuollut paljon lapsia rokotteisiin, ja nyt on nostettu ja hyväksytty murhasyytteitä kouluja ja piikittäjiä vastaan.
https://rumble.com/vo1jc7-vaccine-murder-charges-accepted-by-prosecutors...
Vierailija kirjoitti:
Erinomaisia keskustelunaloituksia molemmilta, Nelliltä ja Jaanalta, kiitos että uskalsitte ottaa asian puheeksi valtakunnan päämediassa. Ei taida syyllistämiskampanja purra nykyihmisiin. Nyt pitäisi jonkin markkinointitoimiston hieman opettaa viranomaisia, millä tavoin ihmisille markkinataloudessa tuotetta myydään.
Ohjeet rokotteen markkinoinnista ovat suoraan Wef:ltä, joka esittelee niitä nettisivuillaan.
Vierailija kirjoitti:
"Haluatteko saman tilanteen kuin Virossa nyt? Uutisissa ennustavat Viroon täyssulkua. Miksi suomalaiset ei kyennyt toimimaan yhtä viisaasti kuin tanskalaiset?"
Ilmeisesti. Kaikilla foliohatuilla on vain oikeuksia, ei velvollisuuksia. Rokotteet pitää jättää ottamatta, rajoituksia ei saa olla, passia ei pidä hyväksyä... Jne
Tällä tavalla nimenomaan varmistamme että edessä on kohta täyssulku. He valittavat kaikesta mutta eivät tarjoa ratkaisuja. Mitä pitäisi tehdä? Sekö on ok että annetaan taudin levähtää täysin hallitsemattomasti?
Kannatan joidenkin rajoitusten palauttaista ja riittävän ajoissa. Suomessa voidaan etenkin maakunnissa tehokkaasti torjua tartuntaketjua tietyillä täsmätoimilla. Matkustusrajoitukset riskimaista ja karanteenihotellit, myös rokotettujen testaaminen ainakin jos ihminen on oireileva, sekä kohdennettu tartunnanjäljitys. Tartunnanjäljityksestä ei olisi vielä pitänyt luopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteilla ajetaan transhumanismia:
WHO puoltaa ihmisten geneettistä manipulaatiota ”kansanterveyden edistämiseksi”
Kokeellisten mRNA-geenimanipulaation piikitysten levitessä katseet ovat kääntyneet erityisesti globalistieliitin agendoihin ja järjestöihin, jotka ovat antaneet tälle tukensa. Niihin lukeutuu nyt myös lääkejäteiltä runsaasti vastaanottava Maailman Terveysjärjestö WHO.
23.10.21 siis maailman rahaeliitti kokoontuu Vatikaanissa edistämään transhumanismin agendaa - "The Code". Puhujana oli myös Nokian Siilasmaa. Konferenssin aihe Human2.0 eli Ihminen2.0, joka on siis transhumaani.
Rokotteilla on tarkoitus rakentaa ihmisille tekoälyverkko, jolla ihmistä voidaan hallita ulkoapäin. Tästä WEF:n johtaja psykopaatti Klaus Schwab on puhunut jo pitkään, nyt kokeilevat tätä ihmisillä näiden koronarokotteiden avulla. Kyseessä on siis täysin rikollinen agenda, jota ei rokotettavalle kerrota!
Tässä uutinen asiasta 20.10.21:
https://www.redvoicemedia.com/2021/10/shocking-dr-carrie-madej-releases-...
Tässä uusinta tietoa Pfizerin piikeistä, Pfizerin ex-työntekijä Karen Kingston:
BioTech Analyst: Genetic Code Stolen, Changed With PCR Tests, Shots
https://rumble.com/vo1py7-biotech-analyst-genetic-code-stolen-changed-wi...
Eli esim. PCR-testeillä kerätään DNA:ta ja sitä on yhdistetty monenlaiseen ja kasvatetaan uutta elämää ja nyt on tarkoitus kloonata ihmisiä. Kuten WEF:n Klaus Schwabin tavoite on että v. 2025 ei olisi jäljellä enää yhtään luonnollista ihmistä, vaan kaikki olisivat transhumaaneja.
Tämä on niin sairasta ettei uskoisi todeksi jos ei itse kuulisi tai näkisi. Kaikki tiedot ovat Pfizerin omista papereista!
Kaikki rokotetut ovat siis ottaneet osaa transhumanismi ihmiskokeeseen! Rokotteessa oleva grafeenioksidi on tekoälyn pohja.
Pfizerin entinen työntekijä Karen Kingston analysoi Pfizerin papereista tietoja jotka koskevat tekoälyn tekemistä näillä rokotteilla:
https://rumble.com/vnhqap-receipts-dod-joint-artificial-intelligence-ce…
https://rumble.com/vnm1cn-receipts-patent-proves-vaxx-is-obedience-trai…
Puolalainen tutkija löysi näistä rokotteista munia jotka hautovat ja lisääntyvät kun reagoivat 5G:n kanssa, muodostavat älyverkon rokotettuun ihmiseen:
https://rumble.com/vnslor-jab-scientist-discovers-hatching-eggs-parasit…Eihan noita kehtaa edes poistattaa, liian huvittavia...
Näitä tyhmiä ei poistetakaan, vaan fiksut keskustelut poistetaan.
Tämä on varmaankin jonkin ylemmän tahon tahto. Jäljelle jäävät tänne vain pölhöimmät kirjoitukset, jotta voidaan osoitella rokotekriitikoiden olevan perättömiä salaliittoteorioita levittäviä foliohattuja. Järkevä kriittinen keskustelu vaiennetaan systemaattisesti eli poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vastustaminen on se juttu. Ensin vastustettiin koronaa (sitä ei ole olemassa), sitten rokotetta (pedon merkki, eliitin juoni), sitten rajoituksia (perusoikeudet menee). Se, että meillä on pandemia käsissä, ei tunnu rokotevastaista juuri kiinnostavan. Tämän kiihkeän vastustamisen takia pitää julistaa kaikki median koronakuolemista, koronaoireista, tartunnoista ja terveydenhuollon kuormituksesta kertovat jutut suoraan valheeksi. Tärkeintä on kaiken vastustaminen ja uutiset koronasta sotkevat pahasti tätä änkyröintiä.
Kuinka uskomattoman lapsellinen täytyy olla että jättää rokotteen ottaakseen vain "näpäyttääkseen rokotekiihkoilijoita"? Kyseessä on maailmanlaajuinen pandemia joka on edelleen vaarallinen rokottamattomille, ei mikään poliittinen kysymys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei sanalla sanoen kiinnosta tasan paskaakaan kulkutautimyönteisten kusiperseiden selitykset tai tunteet.
Täällä pitäisi ottaa tiukat toimet käyttöön. Rokotteesta kieltäytyjät vain kylmästi ulos kaikista palveluista ja työpakoilta, sisään vain rokotepassilla.
Sielläpähän foliohatut sen jälkeen saisivat vinkua nälissään kotona. Tai sitten tulla rokotteelle.
Hui ootpa vihamielinen.
Kirjoitteletko muistakin aiheista vihakirjoituksia vai onko vain rokottamattomien vihaaminen lähellä sydäntäsi?Ei, en ole vihamieleinen kaikesta, olen vihamielinen vain sellaista asioista, joissa jotkut omalla sekopäisellä vajaaälyisellä käytöksellään toimivat niin, että sillä on vaikutusta pahimmillaan minullekin. Nyt näiden rokottamattoimien kusiperseiden tautien takia mm. siirrellään ihmisten leikkausaikoja, kun näin "oman" valinnan takia tarvitaan kapasiteettia tehohoitoon. Minä haluan tästä koronatoimikierteestä eroon ja se onnistuu vain, jos suurempi joukko sitä tyhmempää rokottamatonta kansanosaa älyää viimeinkin ottaa sen rokotteen.
Joten kyllä, olen erittäin vihamielinen rokottamattomia kohtaan. Sitä sakkia vastan ei pitäisi tuntea kenenkään tippaakaan sääliä vaan kovat toimet käyttöön. Vain koronapassilla kaikki palvelut. Muuten pysy kotonasi.
Joku kirjoitti tänne, että hän on tuntenut vihan tunteita, ja ne ovat rokotteen sivuvaikutuksena kuulemma.
Tyhmemmäthän noin ei osaa eritellä, vaan tuo kommentti yksi esimerkki, miten se silmitön, tyhmän viha purkautuu.
Tuo on kyllä pelottavaa, jos noin on. Tältä palstalta saa sellaisen kuvan, että sivuvaikutuksena todellakin on "raivotauti", mutta kirjoitustyylistä arvelen kyllä, että se on vain tuo yksi ja sama kokopäivätrolli.
Omassa tuttavapiirissä on vain yksi someraivoaja, mutta hän on nyt vain kohdistanut vanhan vihansa muualta tulleiden sijasta rokottamattomiin. Lisäksi yksi toinen lievästi syyllistää ja painostaa kirjoituksissaan muita piikille, koska hän on syöpäsairas. Vaikka vielä jokin aika sitten hän mietti itsekin, että kannattaako ottaa toista piikkiä, kun niistä on tullut niin paljon sivuvaikutuksia.
Jotenkin itsekeskeistä ajattelua, että terveiden pitäisi riskeerata oma ainutkertainen terveys, että hänen vuosien mittaiset hoitonsa ei vaarannu. No sori vaan, mutta omaa terveyttäni en vaaranna siksi, että joku toinen saa vuoden tai pari jatkoaikaa. Miksi jonkun toisen, varsinkaan minua vanhemman ja lapsettoman ihmisen terveys olisi minulle tai yhteiskunnalle tärkeämpi kuin omani? Todennäköisemmin veisin sen sairaalapaikankin piikin kuin taudin vuoksi.
Tuohonko siis uskot? Että piikki vaarantaa "oman ainutkertaisen terveytesi", mutta korona on sille täysin vaaraton? Olet kyllä kaiken avun tavoittamattomissa...
Minun kohdallani se on näin. En kuulu mihinkään koronan riskiryhmiin enkä ole juuri koskaan edes sairaana, joten riskini sairastua vakavasti on äärimmäisen pieni. Kuulun silti rokotteen osalta ainakin yhteen ja mahdollisesti useampaan riskiryhmään. Näistä tuo ensimmäinen ei ehkä veisi minua heti sairaalaan, mutta se veisi suurella todennäköisyydellä hengen 10 vuoden sisällä eikä se olisi mitään hyvää elämää. Nuo muut eivät välttämättä veisi henkeä, mutta ne veisivät välittömästi sairaalaan, jos konkretisoituisivat kohdallani.
Ei kannata yleistää eikä luulla, että samat asiat pätevät jokaiseen. Et mitenkään voi tietää muiden ihmisten tilannetta tuntematta heitä. En minäkään tule väittämään sinulle, että sinun ei kannata ottaa rokotetta. Enhän minä sitä tiedä. Ehkä juuri sinun kannattaa. Minun ei kannata.
Korona kyllä nostaa noita kaikkia riskejä moninkertaisiksi. Rokote on turvallinen, korona ei. Mutta ole vain autuas uskossasi. Ja kyllä minä yhä vain aion yleistää. En usko, että kellään täällä kirjoittavalla on oikea lääketieteellinen syy olla ottamatta rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei sanalla sanoen kiinnosta tasan paskaakaan kulkutautimyönteisten kusiperseiden selitykset tai tunteet.
Täällä pitäisi ottaa tiukat toimet käyttöön. Rokotteesta kieltäytyjät vain kylmästi ulos kaikista palveluista ja työpakoilta, sisään vain rokotepassilla.
Sielläpähän foliohatut sen jälkeen saisivat vinkua nälissään kotona. Tai sitten tulla rokotteelle.
Hui ootpa vihamielinen.
Kirjoitteletko muistakin aiheista vihakirjoituksia vai onko vain rokottamattomien vihaaminen lähellä sydäntäsi?Ei, en ole vihamieleinen kaikesta, olen vihamielinen vain sellaista asioista, joissa jotkut omalla sekopäisellä vajaaälyisellä käytöksellään toimivat niin, että sillä on vaikutusta pahimmillaan minullekin. Nyt näiden rokottamattoimien kusiperseiden tautien takia mm. siirrellään ihmisten leikkausaikoja, kun näin "oman" valinnan takia tarvitaan kapasiteettia tehohoitoon. Minä haluan tästä koronatoimikierteestä eroon ja se onnistuu vain, jos suurempi joukko sitä tyhmempää rokottamatonta kansanosaa älyää viimeinkin ottaa sen rokotteen.
Joten kyllä, olen erittäin vihamielinen rokottamattomia kohtaan. Sitä sakkia vastan ei pitäisi tuntea kenenkään tippaakaan sääliä vaan kovat toimet käyttöön. Vain koronapassilla kaikki palvelut. Muuten pysy kotonasi.
Joku kirjoitti tänne, että hän on tuntenut vihan tunteita, ja ne ovat rokotteen sivuvaikutuksena kuulemma.
Tyhmemmäthän noin ei osaa eritellä, vaan tuo kommentti yksi esimerkki, miten se silmitön, tyhmän viha purkautuu.
Tuo on kyllä pelottavaa, jos noin on. Tältä palstalta saa sellaisen kuvan, että sivuvaikutuksena todellakin on "raivotauti", mutta kirjoitustyylistä arvelen kyllä, että se on vain tuo yksi ja sama kokopäivätrolli.
Omassa tuttavapiirissä on vain yksi someraivoaja, mutta hän on nyt vain kohdistanut vanhan vihansa muualta tulleiden sijasta rokottamattomiin. Lisäksi yksi toinen lievästi syyllistää ja painostaa kirjoituksissaan muita piikille, koska hän on syöpäsairas. Vaikka vielä jokin aika sitten hän mietti itsekin, että kannattaako ottaa toista piikkiä, kun niistä on tullut niin paljon sivuvaikutuksia.
Jotenkin itsekeskeistä ajattelua, että terveiden pitäisi riskeerata oma ainutkertainen terveys, että hänen vuosien mittaiset hoitonsa ei vaarannu. No sori vaan, mutta omaa terveyttäni en vaaranna siksi, että joku toinen saa vuoden tai pari jatkoaikaa. Miksi jonkun toisen, varsinkaan minua vanhemman ja lapsettoman ihmisen terveys olisi minulle tai yhteiskunnalle tärkeämpi kuin omani? Todennäköisemmin veisin sen sairaalapaikankin piikin kuin taudin vuoksi.
Tuohonko siis uskot? Että piikki vaarantaa "oman ainutkertaisen terveytesi", mutta korona on sille täysin vaaraton? Olet kyllä kaiken avun tavoittamattomissa...
Minun kohdallani se on näin. En kuulu mihinkään koronan riskiryhmiin enkä ole juuri koskaan edes sairaana, joten riskini sairastua vakavasti on äärimmäisen pieni. Kuulun silti rokotteen osalta ainakin yhteen ja mahdollisesti useampaan riskiryhmään. Näistä tuo ensimmäinen ei ehkä veisi minua heti sairaalaan, mutta se veisi suurella todennäköisyydellä hengen 10 vuoden sisällä eikä se olisi mitään hyvää elämää. Nuo muut eivät välttämättä veisi henkeä, mutta ne veisivät välittömästi sairaalaan, jos konkretisoituisivat kohdallani.
Ei kannata yleistää eikä luulla, että samat asiat pätevät jokaiseen. Et mitenkään voi tietää muiden ihmisten tilannetta tuntematta heitä. En minäkään tule väittämään sinulle, että sinun ei kannata ottaa rokotetta. Enhän minä sitä tiedä. Ehkä juuri sinun kannattaa. Minun ei kannata.
Korona kyllä nostaa noita kaikkia riskejä moninkertaisiksi. Rokote on turvallinen, korona ei. Mutta ole vain autuas uskossasi. Ja kyllä minä yhä vain aion yleistää. En usko, että kellään täällä kirjoittavalla on oikea lääketieteellinen syy olla ottamatta rokotetta.
Useilla oli, mutta se ketju poistettiin.
Voi olla että jokaisella "rokotusta vaille jääminen" ei ole tietoisen harkinnan tulos, mutta minulla se on. Sairastan mieluummin koronan, ja itse asiassa otan mieluummin kuulan kalloon kuin koronapiikin, ja siihenhän tämä todennäköisesti lopulta johtaakin, mikäli vanhat merkit pitää paikkansa. Suomessakin media alkaa muistuttaa Ruandaa vuonna 1994.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erinomaisia keskustelunaloituksia molemmilta, Nelliltä ja Jaanalta, kiitos että uskalsitte ottaa asian puheeksi valtakunnan päämediassa. Ei taida syyllistämiskampanja purra nykyihmisiin. Nyt pitäisi jonkin markkinointitoimiston hieman opettaa viranomaisia, millä tavoin ihmisille markkinataloudessa tuotetta myydään.
Yksille toimivat ämpärit, toisille baaripassit, mitä seuraavaksi, kun nämä kannustimet on jo kokeiltu? Villejä ideoita kehiin!
Oulussa värväsivät jopa jääkiekkoilijat jakamaan nimmareita. En tiedä oliko sillä vaikutusta. Ämpäreitäkin jakoivat, eli kovat oli panokset.
Rokotevastaisten levittämät valheet ovat lisänneet rokotevastaisten vastaisuutta Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten voimakas on rokotekiimaisten kognitiivinen dissonansi...
Rokotteen piti suojata erityisen hyvin vanhuksia ja riskiryhmiä ja nyt kun tuplarokotetut vanhukset ja riskiryhmäläiset ovat sairaalassa koska ovat saaneet läpäisyinfektion, se on jotenkin ihan ok?
Voi äly ja väläys...
Mistä oletkin saanut noin päin persettä olevia käsityksiä? Rokote nimenomaan suojaa kaikkein heikoiten vanhuksia ja riskiryhmäläisiä (vaikka toki heitäkin varsin hyvin). Ei tuossa pitäisi olla mitään epäselvää paitsi olkinukkeja viljelevälle antiwaxer-trollille.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että jokaisella "rokotusta vaille jääminen" ei ole tietoisen harkinnan tulos, mutta minulla se on. Sairastan mieluummin koronan, ja itse asiassa otan mieluummin kuulan kalloon kuin koronapiikin, ja siihenhän tämä todennäköisesti lopulta johtaakin, mikäli vanhat merkit pitää paikkansa. Suomessakin media alkaa muistuttaa Ruandaa vuonna 1994.
Jälleen yksi ääri-ihminen todistelemassa, että ”kyllä me rokottamattomat ollaan ihan järkeviä ja normaaleja ihmisiä”.
”Kuulan otan kyllä kalloon mielummin, Ruanda 1994, öyh öyh!” 😂
Kyllä varmaan kun jo pitkän aikaa on joka mediassa syytetty ja haukuttu.
Ei paljon kiinnosta puhaltaa yhteen hiileen noin ilkeiden ihmisten kanssa. Olen mieluummin ilman rokotusta kuin tulen tuollaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Haluatteko saman tilanteen kuin Virossa nyt? Uutisissa ennustavat Viroon täyssulkua. Miksi suomalaiset ei kyennyt toimimaan yhtä viisaasti kuin tanskalaiset?
Tanskassa on avoimempi yhteiskunta ja siellä pystytään keskustelemaan kipeistäkin asioista.
Suomessa taas ollaan siirtymässä aina vaan tiukemmin salailun tielle. Keskusteluun täällä tunnetusti saavat osallistua vain ne joilla on "oikeat" mielipiteet, eikä todellista keskustelua käydä lainkaan. Nämä kaikenmaailman tekirit ja muut tiedotusasiantuntijat ovat vain pahentuneet tilannetta ylimielisellä tyylillään.
Tällaiset asiat syövät luottamusta ja saavat Ihmiset luottamaan vain omiin mielipiteisiin. Ei ole mikään ihme että kuuanonit menee läpi.