Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tuli varoitus: kireä keskusteluilmapiiri on lisännyt rokotevastaiisuutta Suomessa

Vierailija
25.10.2021 |

Rokotevastaiisuutta on kasvanut Suomessa reippaasti viimeisten kahden viikon aikana, sosiaalipsykologian professori Nelli Hankonen pitää sen syynä kiristynyttä ja syyllistävää keskusteluilmapiiriä:

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008349588.html

Samasta asiasta on huolissaan myös sosiaalietiikan professori Jaana Hallamaa:

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000008351384.html

Helsingin Sanomien koronakatsaus raportoikin että suomalaisten rokotustahti on selkeästi hidastunut:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008357115.html

Kommentit (724)

Vierailija
241/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei sanalla sanoen kiinnosta tasan paskaakaan kulkutautimyönteisten kusiperseiden selitykset tai tunteet. 

Täällä pitäisi ottaa tiukat toimet käyttöön. Rokotteesta kieltäytyjät vain kylmästi ulos kaikista palveluista ja työpakoilta, sisään vain rokotepassilla. 

Sielläpähän foliohatut sen jälkeen saisivat vinkua nälissään kotona. Tai sitten tulla rokotteelle. 

Hui ootpa vihamielinen.

Kirjoitteletko muistakin aiheista vihakirjoituksia vai onko vain rokottamattomien vihaaminen lähellä sydäntäsi?

Ei, en ole vihamieleinen kaikesta, olen vihamielinen vain sellaista asioista, joissa jotkut omalla sekopäisellä vajaaälyisellä käytöksellään toimivat niin, että sillä on vaikutusta pahimmillaan minullekin. Nyt näiden rokottamattoimien kusiperseiden tautien takia mm. siirrellään ihmisten leikkausaikoja, kun näin "oman" valinnan takia tarvitaan kapasiteettia tehohoitoon. Minä haluan tästä koronatoimikierteestä eroon ja se onnistuu vain, jos suurempi joukko sitä tyhmempää rokottamatonta kansanosaa älyää viimeinkin ottaa sen rokotteen. 

Joten kyllä, olen erittäin vihamielinen rokottamattomia kohtaan. Sitä sakkia vastan ei pitäisi tuntea kenenkään tippaakaan sääliä vaan kovat toimet käyttöön. Vain koronapassilla kaikki palvelut. Muuten pysy kotonasi. 

Joku kirjoitti tänne, että hän on tuntenut vihan tunteita, ja ne ovat rokotteen sivuvaikutuksena kuulemma.

Tyhmemmäthän noin ei osaa eritellä, vaan tuo kommentti yksi esimerkki, miten se silmitön, tyhmän viha purkautuu.

Tuo on kyllä pelottavaa, jos noin on. Tältä palstalta saa sellaisen kuvan, että sivuvaikutuksena todellakin on "raivotauti", mutta kirjoitustyylistä arvelen kyllä, että se on vain tuo yksi ja sama kokopäivätrolli.

Omassa tuttavapiirissä on vain yksi someraivoaja, mutta hän on nyt vain kohdistanut vanhan vihansa muualta tulleiden sijasta rokottamattomiin. Lisäksi yksi toinen lievästi syyllistää ja painostaa kirjoituksissaan muita piikille, koska hän on syöpäsairas. Vaikka vielä jokin aika sitten hän mietti itsekin, että kannattaako ottaa toista piikkiä, kun niistä on tullut niin paljon sivuvaikutuksia.

Jotenkin itsekeskeistä ajattelua, että terveiden pitäisi riskeerata oma ainutkertainen terveys, että hänen vuosien mittaiset hoitonsa ei vaarannu. No sori vaan, mutta omaa terveyttäni en vaaranna siksi, että joku toinen saa vuoden tai pari jatkoaikaa. Miksi jonkun toisen, varsinkaan minua vanhemman ja lapsettoman ihmisen terveys olisi minulle tai yhteiskunnalle tärkeämpi kuin omani? Todennäköisemmin veisin sen sairaalapaikankin piikin kuin taudin vuoksi.

Vierailija
242/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut kertovat, että eivät uskalla elää vapaasti rokottamattomien takia. Outoa, heillähän on se suojaava rokote joka oudosti suojaa vasta sitten, kun kaikki on rokotettu.

Jep! Nämä krokotiilin kyyneleet, ettei halua tartuttaa rokottamatonta, ja sitten jo toivotaanki tälle tartuntaa ja tuskallista tukehtumiskuolemaa, kun ei uhraus kelvannut. Ristiriitaista. Ei täällä ennenkään ole toisista välitetty, esim. työttömien kohtelu.

Jep tämä on todettu koronarokotteiden koronapassin ja työttömien kohtelun kohdalla. Mutta ovathan kokoomuslaiset ja kepulit ne ryhmäh jotka eniten ajavat näitä kolmea asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei sanalla sanoen kiinnosta tasan paskaakaan kulkutautimyönteisten kusiperseiden selitykset tai tunteet. 

Täällä pitäisi ottaa tiukat toimet käyttöön. Rokotteesta kieltäytyjät vain kylmästi ulos kaikista palveluista ja työpakoilta, sisään vain rokotepassilla. 

Sielläpähän foliohatut sen jälkeen saisivat vinkua nälissään kotona. Tai sitten tulla rokotteelle. 

Oikeesti, oletko botti?

Miten sun mielenterveys kestää suoltaa tollasta sontaa lähes päivittäin? Onko sulla kavereita? Tai edes oikeeta elämää tän netin ulkopuolella?

Olen aika huolissani susta.

Täällä toinen, joka on samaa mieltä. Voitaisiin aloittaa siitä, että työpaikoille passi nyt ainakin. Ja täytyy omasta puolesta sanoa, että kyllä on ottanut hermon päälle tämä rokotevastaisten tyhmyys.

Vierailija
244/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuuri, väheksyntä ja syyttely naulasivat minut pysyvästi kannalle, että en varmasti ota koronarokotetta vaikka aseella uhattaisiin. Ja meidän päämediat saa kaikki haistaa pitkän pa$kan hamaan tulevaisuuteen.

Vierailija
245/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotetut kertovat, että eivät uskalla elää vapaasti rokottamattomien takia. Outoa, heillähän on se suojaava rokote joka oudosti suojaa vasta sitten, kun kaikki on rokotettu.

Hyvin oivallettu 😁

Kyllä tässä ihan normaalisti elellään jo. Olen lokakuun aikana käynyt kahdesti elokuvissa, viidesti syönyt ulkona, käynyt kerran Ruotsissa jne. Juuri nyt korona on minulle ohi. Katsotaan, miten jatkossa. Toivottavasti mitään ei suljeta enää tai ainakin passilla pääsisi.

Vierailija
246/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-rokotteista varoittavia taas pidän vastuullisina ja lähimmäisistään välittävinä ihmisinä.

Se on myös älyllistä rehellisyyttä.

Ei millään pahalla, mutta haukkujat antavat itsestään vähän yksinkertaisen käsityksen. Annetaan heille anteeksi, koska he eivät tiedä mistä puhuvat.

Rokotevastaiset ovat tyhmiä.  Se on fakta.  

Perustele väitteesi. Ei pidä möläyttää mitä sattuu, jos ei osaa asiaa perustella.

Lue tää ketju. 

Niissä ei ole mitään älyllisiä perusteluja. Pelkkää tylsämielistä, lakkaamatonta solvaaminta. Tyypillistä propagandaa.

Niin, ja siinä sinulle selitys miksi rokotemyönteisiä kutsutaan tyhmiksi. 

Nyt se sekosi jo vuorosanoissa? Yksinään riitelevä trolli? Aiheuttamassa kahtiajakoa?

Vierailija
247/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sensuuri, väheksyntä ja syyttely naulasivat minut pysyvästi kannalle, että en varmasti ota koronarokotetta vaikka aseella uhattaisiin. Ja meidän päämediat saa kaikki haistaa pitkän pa$kan hamaan tulevaisuuteen.

Heillähän tulee nyt makeammat suostuttelukampanjat, kun ovat tämän huomanneet.

Eivät tule toimimaan nekään, sillä luottamus ja turvallisuudentunne on jo mennyt.

Vierailija
248/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallislehti kyseli gallupissa koronapassista ja vastaajista kaikki kannattivat sitä. Moni selitti, että se on hyvä, kun sitten ne rokottamattomat ei pääse kauppaan tartuttamaan tautia meihin rokotettuihin.

Suurin osa ei tiedä, miksi otti rokotteen tai miksi haluaan kaikkien sen ottavan. "Kun niin sanottiin televisiossa" ei ihan riitä syyksi sille, että hyppäämme kaikki 6. kerroksen parvekkeelta alas...  vai riittäkö sittenkin?

Suurin osa nimenomaan tietää, miksi otti rokotteen. Se on ihan täysin selvä asia. Rokotteella voi suojata itsensä koronatartunnalta tai ainakin sen vakavilta tautimuodoilta. Vain rokottamaton ei ole tullut tätä ajatelleeksi, koska kaikki ajatusenergia ja se vähäinen aivokapasiteetti käytetään salaliittoteoria"tutkimukseen" ja änkyröimiseen.

Jos rokote suojaa tartunnalta tai ainakin vakavalta tautimuodolta, miksi sitten rokotettuja on sairaalassa?

Itse olen rokottamaton, ja logiikkasi mukaan rokottamattomuuteni on suojannut minut hyvin - en ole saanut ainakaan vakavaa tautimuotoa. 99 % tartunnan saaneista on täysin oireettomia tai lieväoireisia. Näin siis ilman rokotuksiakin. En näe rokotteella mitään merkitystä.

Ai koska et vielä ole saanut koronatartuntaa ja kun saat sen, se tulee juuri sinulle lievänä, eikä aiheuta mitään pitkäaikaisvaikutuksia? No, toivotaan. Rokotteella saisit paremmat mahdollisuudet.

Ja tiedät hyvin, miksi rokotettuja on sairaalassa. Se on ollut jo monessa lehtijutussa. He ovat vakavasti sairaita ihmisiä, joilla on heikko immuunipuolustus. Miksi vänkäät siitä? Suurin osa sairaaloissa on rokottamattomia, tiedät senkin aivan hyvin. Yrität vain epätoivoisesti todistaa itsellesi, että olet tehnyt oikean valinnan, kun et ole ottanut rokotetta ja samalla tehnyt itsestäsi idiootin lähipiirisi silmissä. Ja nyt toivot kuollaksesi, että ne "pitkäaikaishaitat" alkaisivat jo näkyä :) No, eipä ole näköpiirissä...

Vierailija
249/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-rokotteista varoittavia taas pidän vastuullisina ja lähimmäisistään välittävinä ihmisinä.

Se on myös älyllistä rehellisyyttä.

Ei millään pahalla, mutta haukkujat antavat itsestään vähän yksinkertaisen käsityksen. Annetaan heille anteeksi, koska he eivät tiedä mistä puhuvat.

Rokotevastaiset ovat tyhmiä.  Se on fakta.  

Perustele väitteesi. Ei pidä möläyttää mitä sattuu, jos ei osaa asiaa perustella.

Lue tää ketju. 

Niissä ei ole mitään älyllisiä perusteluja. Pelkkää tylsämielistä, lakkaamatonta solvaaminta. Tyypillistä propagandaa.

Niin, ja siinä sinulle selitys miksi rokotemyönteisiä kutsutaan tyhmiksi. 

Nyt se sekosi jo vuorosanoissa? Yksinään riitelevä trolli? Aiheuttamassa kahtiajakoa?

ja nyt et enää muista pitikö sinun vastustaa vai kannattaa? Kuulostaa tosi vahvalta tää sinun ideologiasi.

Vierailija
250/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronauskovaiset tuntee maskeista ja siitä, että he ottavat aina vain uusia rokotteita, jonka aiheuttamista haittavaikutuksista ja kuolemista he eivät välitä, koska heidän luottamuksensa uuden uskon ylipappeihin on hyvin vahva, sillä eiväthän asiantuntijat, poliitikot, viranomaiset ja vielä kirkkojen edustajat voi kaikki olla väärässä.

Ja kun kerran mediakin on vielä samaa mieltä ja rummuttaa koronauskon ilosanomaa joka päivä, minkä tehokkuudesta Göbbelskin olisi kateellinen, niin kyllä tässä oikeassa uskossa ollaan.

Sitä miettii koronuskova ja halveksii mielessään maskittomia sekä koronarokottamattomia ihmisiä kansan ja yhteiskunnan vastuuttomina vihollisina, joille on aivan oikein, että he eivät koronapassista kieltäytyessään pääse mihinkään tapahtumiin, matkoille tai edes ruokakauppaan.

”Siitähän oppivat, kurjat harhaoppiset, kun saavat kärsiä”, sihisee koronauskovainen kiihkossaan. Kunnes sihinä lakkaa ja pihinäkin, ja henki erkanee äkillisesti ruumiista myrkyllisen koronarokotteen aiheuttaman veritulpan takia. Mutta siitähän ei media raportoi. Eihän sellaista edes tapahdu, uskotaan.

Koronausko on tällä hetkellä maailman vahvin ja nopeimmin leviävä uususkonto, joka on kietomassa koko ihmiskunnan pauloihinsa.

Siellä täällä on kuitenkin ihmisiä, jotka eivät lähde tähän taitavasti propagoituun massahulluuteen mukaan. He ovat valmiit seisomaan pystypäin oman vakaumuksensa puolesta, vaikka se merkitsisi karanteenileirille tai vankileirille sulkemista tai jopa teloituksia. He ajattelevat, että on parempi olla vähemmistön kanssa oikeassa kuin enemmistön kanssa väärässä.

Voi jeesus tätä pateettista itsekorostuksen määrää!

Vierailija
251/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikallislehti kyseli gallupissa koronapassista ja vastaajista kaikki kannattivat sitä. Moni selitti, että se on hyvä, kun sitten ne rokottamattomat ei pääse kauppaan tartuttamaan tautia meihin rokotettuihin.

Suurin osa ei tiedä, miksi otti rokotteen tai miksi haluaan kaikkien sen ottavan. "Kun niin sanottiin televisiossa" ei ihan riitä syyksi sille, että hyppäämme kaikki 6. kerroksen parvekkeelta alas...  vai riittäkö sittenkin?

Suurin osa nimenomaan tietää, miksi otti rokotteen. Se on ihan täysin selvä asia. Rokotteella voi suojata itsensä koronatartunnalta tai ainakin sen vakavilta tautimuodoilta. Vain rokottamaton ei ole tullut tätä ajatelleeksi, koska kaikki ajatusenergia ja se vähäinen aivokapasiteetti käytetään salaliittoteoria"tutkimukseen" ja änkyröimiseen.

Jos rokote suojaa tartunnalta tai ainakin vakavalta tautimuodolta, miksi sitten rokotettuja on sairaalassa?

Itse olen rokottamaton, ja logiikkasi mukaan rokottamattomuuteni on suojannut minut hyvin - en ole saanut ainakaan vakavaa tautimuotoa. 99 % tartunnan saaneista on täysin oireettomia tai lieväoireisia. Näin siis ilman rokotuksiakin. En näe rokotteella mitään merkitystä.

Ai koska et vielä ole saanut koronatartuntaa ja kun saat sen, se tulee juuri sinulle lievänä, eikä aiheuta mitään pitkäaikaisvaikutuksia? No, toivotaan. Rokotteella saisit paremmat mahdollisuudet.

Ja tiedät hyvin, miksi rokotettuja on sairaalassa. Se on ollut jo monessa lehtijutussa. He ovat vakavasti sairaita ihmisiä, joilla on heikko immuunipuolustus. Miksi vänkäät siitä? Suurin osa sairaaloissa on rokottamattomia, tiedät senkin aivan hyvin. Yrität vain epätoivoisesti todistaa itsellesi, että olet tehnyt oikean valinnan, kun et ole ottanut rokotetta ja samalla tehnyt itsestäsi idiootin lähipiirisi silmissä. Ja nyt toivot kuollaksesi, että ne "pitkäaikaishaitat" alkaisivat jo näkyä :) No, eipä ole näköpiirissä...

Unohdat taas kertoa, että myös ne rokottamattomat sairaalassa ovat vanhoja ja sairaita. Tämä propagandisteilta tuppaa unohtumaan.

Vierailija
252/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa epätoivoista spinnausta kokoomuksen ja persujen ja kiinan avulla. Noh, helpomminhan teidät tunnistaa tuosta höpinästä. Jos siis ei tunnistaisi jo kaikesta muustakin.

Vierailija
253/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui ootpa vihamielinen.

Kirjoitteletko muistakin aiheista vihakirjoituksia vai onko vain rokottamattomien vihaaminen lähellä sydäntäsi?

Ei, en ole vihamieleinen kaikesta, olen vihamielinen vain sellaista asioista, joissa jotkut omalla sekopäisellä vajaaälyisellä käytöksellään toimivat niin, että sillä on vaikutusta pahimmillaan minullekin. Nyt näiden rokottamattoimien kusiperseiden tautien takia mm. siirrellään ihmisten leikkausaikoja, kun näin "oman" valinnan takia tarvitaan kapasiteettia tehohoitoon. Minä haluan tästä koronatoimikierteestä eroon ja se onnistuu vain, jos suurempi joukko sitä tyhmempää rokottamatonta kansanosaa älyää viimeinkin ottaa sen rokotteen. 

Joten kyllä, olen erittäin vihamielinen rokottamattomia kohtaan. Sitä sakkia vastan ei pitäisi tuntea kenenkään tippaakaan sääliä vaan kovat toimet käyttöön. Vain koronapassilla kaikki palvelut. Muuten pysy kotonasi. 

Joku kirjoitti tänne, että hän on tuntenut vihan tunteita, ja ne ovat rokotteen sivuvaikutuksena kuulemma.

Tyhmemmäthän noin ei osaa eritellä, vaan tuo kommentti yksi esimerkki, miten se silmitön, tyhmän viha purkautuu.

Tuo on kyllä pelottavaa, jos noin on. Tältä palstalta saa sellaisen kuvan, että sivuvaikutuksena todellakin on "raivotauti", mutta kirjoitustyylistä arvelen kyllä, että se on vain tuo yksi ja sama kokopäivätrolli.

Omassa tuttavapiirissä on vain yksi someraivoaja, mutta hän on nyt vain kohdistanut vanhan vihansa muualta tulleiden sijasta rokottamattomiin. Lisäksi yksi toinen lievästi syyllistää ja painostaa kirjoituksissaan muita piikille, koska hän on syöpäsairas. Vaikka vielä jokin aika sitten hän mietti itsekin, että kannattaako ottaa toista piikkiä, kun niistä on tullut niin paljon sivuvaikutuksia.

Jotenkin itsekeskeistä ajattelua, että terveiden pitäisi riskeerata oma ainutkertainen terveys, että hänen vuosien mittaiset hoitonsa ei vaarannu. No sori vaan, mutta omaa terveyttäni en vaaranna siksi, että joku toinen saa vuoden tai pari jatkoaikaa. Miksi jonkun toisen, varsinkaan minua vanhemman ja lapsettoman ihmisen terveys olisi minulle tai yhteiskunnalle tärkeämpi kuin omani? Todennäköisemmin veisin sen sairaalapaikankin piikin kuin taudin vuoksi.

Tuohonko siis uskot? Että piikki vaarantaa "oman ainutkertaisen terveytesi", mutta korona on sille täysin vaaraton? Olet kyllä kaiken avun tavoittamattomissa...

Vierailija
254/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan kommentin jossa on kaksi sanaa: "eikä ole" ja saan viestin että se julkaistaan hyväksynnän jälkeen. Onko tää palsta jotenkin teknisesti hajoamassa?

Vierailija
255/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lääkärien etujärjestö,stm, thl ja presidentti pyytävät julkisesti anteeksi rokottamattomilta ihmisten eriarvoistamista ja painostamista, niin otan ekan piikin, En ennen. Miettikää mikä touhu täällä suomessa on nyt menossa, ihmisvainot käynnissä.

Peukutin sulle, mutta vaikka he pyytäisivät anteeksi, älä ota piikkiä.

Paljastuneiden tulosten perusteella se on erittäin vaarallinen liuos ihmisen hengelle ja terveydelle. Fakta.

Paljastahan nämä tulokset meille muillekin. Ihan rupes pelottaan, kun olen jo kaksi piikkiä ottanut ja aika on kolmannelle. Mitään haittavaikutuksia ei ole ilmennyt vielä, että milloin ne alkaa?

Se on yksilöllistä. Toivon hartaasti että olet saanut pelkkää suolaliuosta. Koska tätä liuosta vasta testataan, osa on placeboa.

Haluatko varmasti oikeasti tietää?  Mieti, kestätkö sitä.

Onko tämäkin joku trolli? Alkaa tuntua, masinoidaanko "rokotevastaisuutta", että saataisiin leimattua se enemmistö kaikista, jotka eivät sitä ota.

Vierailija
256/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki rokotukset otettu, mutta ei kiitos koronarokotteelle.

Minulle on täysin yhdentekevää vaikka minua haukutaan kyseisestä asiasta.

Itse pidän koronarokotteen ottajia hurjapäisinä ja/tai huonomuistisina. Kovin moni ei näytä tietävän sitä, että haittavaikutuksia seurataan v. 2023 saakka. Jokainen on nyt siis joko tietoisesti tai tietämättään osallistunut maailman suurimpaan rokotekokeeseen. Minä nimitän sitä kansanmurhaksi paljastuneiden tulosten perusteella.

Vain lapselliset ja kehittymättömät laumasielut haukkuvat kieltäytyjiä. Näin minä tämän asian näen.

Kiitos Hesarille uutisoinnista. Asia on juuri niin. Mitä enemmän haukkumista, painostusta, uhkailua, leimaamista ym. on, se vain vahvistaa päätöstä olla ottamatta koronarokotetta.

Tässä taas nähdään varsinaisen valopään tekstiä. Antivaxxterroristien tyhmyydellä ei ole mitään rajaa. Huh huh.

Vierailija
257/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomautan että rokote- ja koronakriittisyyttä on lisännyt myös tämänkin palstan harjoittama sensuuri, jossa ihan yksinkertaiset hämmentyneet kysymykset sensuroidaan.

Ei ole tosiaan näkynyt yhtään asiallista kysymystä, kaikki on olleet jonkun sortin änkyröiden tekemiä.

Ne fiksut kriittiset keskustelut, jossa ei ole salkkareita, ja joissa selkeästi fiksummat ihmiset keskustelee tieteestä ja reaalitilanteesta, usein poistetaan täältä.

Vierailija
258/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan piikin kun valtio maksaa siitä tililleni 2000 euroa. Odottelen korvausta.....

Ja lääkeyhtiöiden pitäisi korvata mahdolliset rokotushaitat täysimääräisenä. Mutta eiväthän ne korvaa.

Vierailija
259/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimisiko kylmä käteinen, porkkanana tai rokotteet pakolliseksi työpaikalla, keppinä?

Hoiva-alalle tulee varmasti nopeastikin.

Elämme erikoisia aikoja, menee mielenkiintoiseksi.

Pakkorokotukset ja sassiin!

Tai sitten kolmannet rokotukset ennen joulua. Rokottamattomat kuolkoot pois, niillä ei ole väliä.

Vierailija
260/724 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdat taas kertoa, että myös ne rokottamattomat sairaalassa ovat vanhoja ja sairaita. Tämä propagandisteilta tuppaa unohtumaan.

Ja lihavia tai ylipainoisia nuorempia suuri osa. Vyötärölihavuus myös vakava riski normaalipainoisellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi