Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, squirttaatko?

Vierailija
25.10.2021 |

Miten on, osaako tämän valtaosa naisista vai onko vain harvojen ominaisuus?

Nainen, squirttaatko?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Istualtani kuten tapana on

Vierailija
2/9 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vahingossa pikku lirut. Mies kiihottui aivan älyttömästi - ite olin vähän hämmentynyt asiasta :-D

N51M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka kerta kun leikitään "sido minut ota minut" leikkejä. Esileikkeihin kuuluu että pukeudun tosi seksikkäästi sukkanauha sukkiin tai stay-uppeihin ja korsettiin tai rintoja kohottaviin avorintaliiveihin. Jo pukeutumisvaiheessa kostun todella paljon. Kun minut on kiinnitetty käsistä ja jaloista sänkyyn sekä silmäni peitetty olen useimmiten jo laukeamisen partaalla. Tähän kun lisätään hasroväliin kiinnitetty vibra mitä en siis itse voi mitenkään saada pois, niin homma on valmis. Mitä enemmän yritän pidätellä orgasmia sen varmemmin se tulee squirttauksen kera. Ekalla kerralla luulin pissanneeni alleni, ja minua nolotti, mutta kun tuo toistui lähes aina kun tehtiin vastaavaa niin uskottava se on että tuokin on mahdollista.

Vierailija
4/9 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tietoisesti squirtannut. Muutaman kerran sänky on ollut tosi märkä, mutta en tiedä onko se tullut minusta vai miehestä.

Vierailija
5/9 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vain joka kolmas EI squirttaa?? Nyt en kyllä usko. Mulla ollut lähes 30 kumppania ja muistakseeni vain 3 ON squirtannut.

Vierailija
6/9 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vain joka kolmas EI squirttaa?? Nyt en kyllä usko. Mulla ollut lähes 30 kumppania ja muistakseeni vain 3 ON squirtannut.

Ei piä kattella maailmaa liian subjektiivisesti 😜

Tarkoittaa sitä, että noista kolmestakymmenestä saattaa hyvinkin kymmenen roiskia, mutta ei vaan sinun kanssa 🤷‍♂️

Vierailija
7/9 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa sä et vain ole huomannut sitä pientä tirahdusta, eikä nainen ole tehnyt siitä numeroa? Vihje: harvemmin se mitään näyttävää roiskimista on.

Vierailija
8/9 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsankarkailuun auttaa jumppaaminen ja vessalla käynti ennen seksiä.

Vierailija
9/9 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei jaksa minua lakata ihmettämästä, miten kateellisten on kerta toisensa jälkeen pakko sanoa squirttausta virtsaamiseksi. Ei se toisten nautinto ole teiltä poissa, vaikka ei itse siihen pystykään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi