Onko sulla Pentikin tuotteita?
Kommentit (35)
Ei ole yhtäkään. Olen niin törkeää kohtelua saanut Pentikin liikkeessä, että en sieltä osta yhtään mitään.
Olin hankkimassa tyynyliinaparia lahjaksi, ja ne olivat loppumaisillaan. Soitin liikkeeseen ja kysyin, onko heillä tätä mallia jäljellä ja voisiko pitää minulle varattuna, tulen tunnin päästä hakemaan. Sopi tietysti.
Tulin tunnissa paikalle ja vuoro oli kai vaihtunut. Tiskillä esittäydyn ja kysyn liinojani, vastaus: "Eti kuule ihan ite liinas, meillä on täällä muutakin tekemistä." Kun sanoin, että olen varannut nämä tuotteet soittamalla nimelle Möttönen, nainen tiuskaisi, että mene pois, tässä asiakkaat yrittää päästä maksamaan.
Aivan käsittämätöntä. Haistakaa pska, Pentik Kerava.
Löytyy pari mukia, lautaset arkikäyttöön, tuoli ja astiapyyhkeitä, yksi käsin tehty keraaminen kulho. Posliinit ja keramiikka tehdään Suomessa Posiolla, joten sen takia arvostan ja ostan mieluiten juuri Pentikiltä.
Liekö ainoa suomalainen valmistaja myös tylsille valkoisille lautasille? Hintakaan ei ole kovempi kuin thaikku-arabialla.
Mulla oli joskus kausi, että tykkäsin kovastikin Pentikin tuotteista, myöhemmin on tullut myytyä lähes kaikki pois. Jotain joulukuusen koristeita vielä löytyy.
Minulla on fleshlight, nimesin sen Anuksi.
Viinilasit on Pentikin Vanilja-sarjaa, sekä skumppa- että punkkulasit. Lisäksi sain lahjaksi joskus jotakin astianpesuainetta, joka seisoo tiskialtaan reunalla koristeena vieläkin, kun meillähän on tietysti astianpesukone... Kynttilänjalkoja kävin pari päivää sitten katsomassa, luultavasti ostan joulupöytään yhdet hopeiset.
Tykkään Pentikistä, mutta jostakin syystä eksyn liikkeeseen melko harvoin. Menen aina Vallilan, Marimekon, Finnmarin tai Finlaysonin liikkeisiin siihen viereen.
On mulla myös Pentinkin tuotteita.
Pallo kynttilänjalkoja, kahta eri korkeutta, mustana.
Vain ja ainoastaan yksi muki, sellainen, jossa on kahden sormen korva, eikä sekään enää käytössä, vaan menossa kierrätykseen. En halua niitä, sillä suuri osa niistä on enemmän tai vähemmän matkittu vanhoista Arabian astioista. Feikkejä siis. Olen vuosikausia ihmetellyt, että kukaan ei ole nostanut asiasta meteliä.
Vierailija kirjoitti:
Minua on jo pitkään kiinnostanut Pentikin, Oiva Sohvapöytä hinta 220 e. Hinta on minun kukkarolle liian kallis, siksi se on jäänyt ostamatta. Tuo vaan sopisi minun sisustukseen ja pieneen asuntoon, ajaton ja pelkistetty.
Nyt, kun täällä on paljon keskustelijoita ja on oiva tilaisuus kysyä: Mitä mieltä olette, olisiko tuo hintansa arvoinen ja hyvä ostos?
https://www.pentik.com/products/oiva-sohvapoyta-ruskea-70x70x40-cm
Tuo on kuin leikkuulauta jaloilla😁 Ja sohvapöydäksi liian pieni
Pentikin astiat on kauhean paksureunaisia ja painavia mölkkyjä. En tykkää vaikka onkin kotimaisia. Ja kaikki muuhan siellä onkin vinkuintiasta.
Mulla on Aslak-poro, pyyhe ja kultakalamaljan näköinen tuikkuastia, jotka olen saanut lahjaksi. Jotkut Pentikin jutut on kivoja, mutta muuten se ei oikein ole tyyliäni.
Olen kerännyt 1990-luvun Pentikin astioita lapselleni, kun joskus muuttaa pois kotoa. Tykkäsi itse väristä ja mallista. Eivät ole mitenkään halpoja edes käytettynä mutta made in Posio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on jo pitkään kiinnostanut Pentikin, Oiva Sohvapöytä hinta 220 e. Hinta on minun kukkarolle liian kallis, siksi se on jäänyt ostamatta. Tuo vaan sopisi minun sisustukseen ja pieneen asuntoon, ajaton ja pelkistetty.
Nyt, kun täällä on paljon keskustelijoita ja on oiva tilaisuus kysyä: Mitä mieltä olette, olisiko tuo hintansa arvoinen ja hyvä ostos?
https://www.pentik.com/products/oiva-sohvapoyta-ruskea-70x70x40-cm
Tuo on kuin leikkuulauta jaloilla😁 Ja sohvapöydäksi liian pieni
En myös pidä ”suunnittelua” kovin onnistuneena. Lisäksi ihmetyttää, että varoitetaan puun halkeamisesta lämpötila- tai kosteusvaihteluista. On huonosti tehty jos ei normaali kotiolojen vaihteluja kestä halkeamatta. Yhtä hyvin voit jostain ostaa pinnijalat ja palan levyä jos tuota tyyliä haluat.
Löytyy pari kynttilälyhtyä, isoja uunikulhoja, piirakkavuokia.
Se poro olisi kiva!
Pari eri kokoista poroa, iso keramiikkavati ja pari tarjoilukulhoa on. Kaikki lahjoiksi saatuja.