Onko sulla Pentikin tuotteita?
Kommentit (35)
On joitain lahjaksi saatuja. Esim. purnukka, lasinen kynttilän alunen ( jossa voi kyllä tarjoilla vaikka pähkinöitä , konvehteja jne) ja puurokupit.
Kesällä kävimme Posiolla Pentikin Museo-Myymälässä. Siellä oli mm. hieno kahvikuppinäyttely, johon oli kerätty kahvikuppeja ympäri maailmaa. pidin siitä kovasti . Paljon kaikkea muutakin oli toki esillä, ja näyttely oli ilmainen
Ei ole Pentikin tuotteita, mutta tykkään myös siitä porosta.
Meillä on se poro. Samoin tekstiilejä, esim tyynyliinoja, pöytäkiinoja ym. Asutaan outletmyymälän lähellä.
Ei ole ensimmäistäkään. Jostain syystä ne eivät miellytä silmääni.
Mulla on se poro. Olen saanut lahjaksi ja aluksi olin vähän, että njääh näitä mitä on kaikilla, mutta tykästyin ja olen pitänyt sen konmaritus-kaudesta huolimatta. Mulla on myös valkoista Kallio-sarjaa. Ne ovat jatkuvassa käytössä, eikä mitään naarmua tai kulumaa.
On muutama Pentikin joulutonttukoriste, sekä lahjaksi saatuja tyynyliinoja ja lyhty sisustustarkoitukseen. Muutama vuosi sitten oli Kaaren ostoskeskusessa Pentikin myymälä. Kaupareissulla tykkäsin poiketa siellä ja etsiä sisustusideoita. Alennusmyynneissä kävin, en suostu maksamaan täyttä hintaa.
Vierailija kirjoitti:
On muutama Pentikin joulutonttukoriste, sekä lahjaksi saatuja tyynyliinoja ja lyhty sisustustarkoitukseen. Muutama vuosi sitten oli Kaaren ostoskeskusessa Pentikin myymälä. Kaupareissulla tykkäsin poiketa siellä ja etsiä sisustusideoita. Alennusmyynneissä kävin, en suostu maksamaan täyttä hintaa.
Korj: Virhe, virhe. Ne joulutonttukoristeet onkin Aarikan, eikä Petikin. Sorry tää muistivirhe..
Kaamoskivi on ja tahtoisin vieläkin rummemman sellaisen ja myös tummansinisen (joka ei ole ruma) ja sitten niitä kuvottavia kellertäviä seitkytluvun kynttilöitä siihen! xD
On poroja ja kynttilälyhtyjä. Ostan ennemmin Pentikkiä kuin jotain halpisrihkamaa
On ja kaikki liittyvät jouluun, siis kynttilänjalkoja, kynttilöitä, joululiina jne, astioita ei ole.
Mullakin on lahjaksi saatuna se poro. Pidän joulun aikaan siinä kynttilää. Muuten on laatikossa säilytyksessä. Lisäksi mulla on yksi aika kaunis ja kesäinen koristelautanen, jossa taitaa olla appelsiineja sinivihreää taustaa vasten. Muuta Pentikiä en omista, kun jotenkin niiden jutut ei ole ihan omaan tyyliin. Toisaalta tykkään kyllä tosi paljon sellaista käsintehdyn näköisestä keramiikasta.
On poroja ja lamppuja, pidän niitä kauniina
Minulla on kaksi suurta poroa ja kaksi pientä poroa Pentikiltä.
Se poro (sain lahjaksi, ei ole mun suosikki) ja kaksi pöytälamppua varjostimineen.
Oli mut kävi kylässä hellarivapari porukka ...ei ole enää. Ne varastaa . Kukkapurkin viherkasvit juomalasit . ..lusikat ...
Meillä on Pentikiltä patakinnas, pöytäliina, koristetyynynpäällinen, lasinen korkea kynttilänjalka, kynttilöitä ja talvisia kransseja.
Pentikin lisäksi myös Vallilasta tulee sellainen ihottuma, että oksat pois. Ja vähän runkoakin.
Minua on jo pitkään kiinnostanut Pentikin, Oiva Sohvapöytä hinta 220 e. Hinta on minun kukkarolle liian kallis, siksi se on jäänyt ostamatta. Tuo vaan sopisi minun sisustukseen ja pieneen asuntoon, ajaton ja pelkistetty.
Nyt, kun täällä on paljon keskustelijoita ja on oiva tilaisuus kysyä: Mitä mieltä olette, olisiko tuo hintansa arvoinen ja hyvä ostos?
https://www.pentik.com/products/oiva-sohvapoyta-ruskea-70x70x40-cm
Meillä on se iso poro ja kolme pikkuporoa, omena-astiasto ja yksi kynttilälyhty.
Eemeli Karin poika: oli pieni poika ja ojensi tädillen (minulle) pienen käärön joulun alla ja Itse tehdyn joulu kortin.pentik pienen tuikku.Minu aarteni yhä.