Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki vapaat yli 183 cm miehet ovat?

Vierailija
30.12.2014 |

Siinäpä pohdittavaa. Olen itse 175 cm pitkä nainen ja toiveena olisi myös minua pidempi mies. Tähän asti olen seurustellut alle 180 cm miesten kanssa kun en vain yksinkertaisesti ole löytänyt ketään pitkää miestä. Veljeni on 191 cm ja hänelläkin riittää naisia jonoksi asti. Onko niin että pitkät miehet ovat myös muidenkin mieleen?

Muutin jopa Helsinkiin nyt ja olen pistänyt silmälle pitkien miesten bongauksen mutta harvoinpa niitä näkee. Pitkiä naisia taas löytyy vaikka joka sormelle!!! Onko niin että pitkiä miehiä ei enää ole?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:36"]

Onnea vaan. Jokainen hyvä mies kuullessaan sun pinnallisuudesta juoksee ja lujaa.

[/quote]

On myös muunkinlaisia naisia.

Mieluummin nainen, jonka pinnallisuutta on vaikka pituuden vaatiminen kuin nainen, joka juoksee rahan perässä. 

[/quote]

[/quote]

Varmasti. 

Mutta niin vähän, että sellaisen löytäminen on kuin lottovoitto. Paitsi että parempi. 

Vierailija
42/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:14"]

Ne on kaikki meillä.

[/quote]

Osa on meillä. Oon itse 178 ja mies yhtä lyhyt. Ylpeänä kävelemme käsikynkkää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin 182cm miehen, en päästä menemään. Yhtä pitkiä tai pidempiä, kivoja ja fiksuja miehiä ei vaan OLE enää.

Vierailija
44/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:54"]

Löysin 182cm miehen, en päästä menemään. Yhtä pitkiä tai pidempiä, kivoja ja fiksuja miehiä ei vaan OLE enää.

[/quote]

Tänäpäivänä kun yli 50% avioliitoista päätyy eroon, niin tuollaisia yli kivoja ja fiksuja 185cm miehiä virtaa markkinoille kuin sieniä sateella.

Vierailija
45/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:36"]

Onnea vaan. Jokainen hyvä mies kuullessaan sun pinnallisuudesta juoksee ja lujaa.

[/quote]

On myös muunkinlaisia naisia.

Mieluummin nainen, jonka pinnallisuutta on vaikka pituuden vaatiminen kuin nainen, joka juoksee rahan perässä. 

[/quote]

[/quote]

Varmasti. 

Mutta niin vähän, että sellaisen löytäminen on kuin lottovoitto. Paitsi että parempi. 

[/quote]

Aivan oikeesti, esimerkiksi itselleni tuommoiset fitness/tekoripsi/yökerhotyypit on aivan kuin toiselta planeetalta. En näe niitä normaalielämässä muuten kuin kadulla. En tunne yhtäkään ja mulla on kuitenkin todella laajat kaveripiirit.

Minä ja piirit mihin kuulun, ovat menestyneitä ja hyvännäköisiä ihmisiä eikä mitään luusereita. Mutta jos joku laukoisi jotain ap:n kaltaista meille, menisimme aivan noloksi. Niin hölmöä se on. Eli tuollaisen naisen löytyminen olisi minulla suuremman työn takana kuin sellaisen joka ei kunnioita rahan tai ulkonäön perässä juoksemista. Olen Helsinkiläinen.

Vierailija
46/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan luonnonlaki että tietyt ominaisuudet vetoavat vastapuoliinsa ihan vain geenien takia. Monesti omat puolisot etsivät tietämättään toisista niitä samoja piirteitä jotka ovat itsellään mieltäneet hyviksi ja joita toivoisivat siirtävänsä tiedostamattaan jälkeläisille. Tässäkin ap sanoi että haluaisi jatkaa sukuaan tuomalla niihin hyviä geenejä. Näitä piirteitä voivat olla esim. pituus, poskien pyöreys, suuret silmät, hoikkuus, kasvojen muoto yms. Tiedän monia pariskuntia joissa yhdennäköisyys on niin suuri että heitä voisi luulla jopa sisaruksiksi. Naurettavaa leimata pinnalliseksi kun tässä on kyse ihan puhtaasti evoluutiosta ja siitä mitä luonto on tehnyt. Tästä aiheesta on paljon tutkimuksia sekä dokkareita.

[/quote]

Tiedän erään perheen jossa isä on 195cm pitkä ja äiti 150cm. Kyllä sinä sitten porukka ihmetteli kun heidän poikansa on vain 170cm pitkä. Yleensä isät ja pojat saman mittaisia. Kävi kyllä kovaa spekulaatioita siitä onko äiti käynyt vieraissa. Jopa lapsen isä tätä ihmetteli. Piti oikein vääntää että näin se menee kun ei jatka geenejä ns. samaan pituussarjaan kuuluvan kanssa. Etenkin miehet ovat monesti ylpeitä pitkistä pojistaan.

Vierailija
47/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:02"]Siinäpä pohdittavaa. Olen itse 175 cm pitkä nainen ja toiveena olisi myös minua pidempi mies. Tähän asti olen seurustellut alle 180 cm miesten kanssa kun en vain yksinkertaisesti ole löytänyt ketään pitkää miestä. Veljeni on 191 cm ja hänelläkin riittää naisia jonoksi asti. Onko niin että pitkät miehet ovat myös muidenkin mieleen?

Muutin jopa Helsinkiin nyt ja olen pistänyt silmälle pitkien miesten bongauksen mutta harvoinpa niitä näkee. Pitkiä naisia taas löytyy vaikka joka sormelle!!! Onko niin että pitkiä miehiä ei enää ole?
[/quote]
190 cm mies ilmoittautuu, ero päällä, jonottaa on jo, mutta aika mahtuu yks lisää jonoon ;) Asun tosin ulkomailla :P

Vierailija
48/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä ihmetellä ap:n pituus toivetta että miksi se mielletään niin erikoiseksi? Kyllähän kaikki naiset sanovat että haluavat pitkän, komean ja rikkaan miehen. Sehän on jokaisen naisen toive joten miksi ap:ta pidetään outona? Tiedän naisia jotka ovat jättäneet treffit väliin esim. miehen keltaisen hammasluun takia! Toinen tuttuni jätti miehen sen takia koska hänen silmänsä olivat liian lähekkäin toisiaan. Joten onko tämä nyt liikaa? En itsekään mitään kääpiötä ottaisi! Ap sentään vielä vaikuttaa jalat maassa olevalta jos pituus muka on ainut kriteeri!

Vierailija
49/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan luonnonlaki että tietyt ominaisuudet vetoavat vastapuoliinsa ihan vain geenien takia. Monesti omat puolisot etsivät tietämättään toisista niitä samoja piirteitä jotka ovat itsellään mieltäneet hyviksi ja joita toivoisivat siirtävänsä tiedostamattaan jälkeläisille. Tässäkin ap sanoi että haluaisi jatkaa sukuaan tuomalla niihin hyviä geenejä. Näitä piirteitä voivat olla esim. pituus, poskien pyöreys, suuret silmät, hoikkuus, kasvojen muoto yms. Tiedän monia pariskuntia joissa yhdennäköisyys on niin suuri että heitä voisi luulla jopa sisaruksiksi. Naurettavaa leimata pinnalliseksi kun tässä on kyse ihan puhtaasti evoluutiosta ja siitä mitä luonto on tehnyt. Tästä aiheesta on paljon tutkimuksia sekä dokkareita.

[/quote]

Nope. 

Kyllä se on nimenomaan niin, ettei sisaruksen näköistä kumppania välttämättä kaipaa. Vastakohdat vetoavat (esim. nyt tämä pitkä - lyhyt). Tämä johtaa geneettiseen monimuotoisuuteen, mikä on lajin kehittymisen kannalta edullista. 

Liian yhdenmukaisen geeniperimän hedelmien vaarat ovat hyvin tiedossa. 

Vierailija
50/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:02"]Siinäpä pohdittavaa. Olen itse 175 cm pitkä nainen ja toiveena olisi myös minua pidempi mies. Tähän asti olen seurustellut alle 180 cm miesten kanssa kun en vain yksinkertaisesti ole löytänyt ketään pitkää miestä. Veljeni on 191 cm ja hänelläkin riittää naisia jonoksi asti. Onko niin että pitkät miehet ovat myös muidenkin mieleen? Muutin jopa Helsinkiin nyt ja olen pistänyt silmälle pitkien miesten bongauksen mutta harvoinpa niitä näkee. Pitkiä naisia taas löytyy vaikka joka sormelle!!! Onko niin että pitkiä miehiä ei enää ole? [/quote] 190 cm mies ilmoittautuu, ero päällä, jonottaa on jo, mutta aika mahtuu yks lisää jonoon ;) Asun tosin ulkomailla :P

[/quote]

Kiitos tarjouksesta mutta olen vanhanaikainen enkä lähde kilpailemaan yhdestäkään miehestä. Kyllä se minä olen josta kilpailua käydään. :) Toki ulkomaille muuttokin on yksi haaveistani jossain vaiheessa kun saan asiat kuntoon.  Toivottavasti valitset jonostasi oikean! T: Ap.

Vierailija
51/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohta oon ero saatu päätökseen ja yks 187cm sinkkumies pk-seuduilla enemmän. Ole hyvä vaan! Siivoa ei, eikä ruokaa laita, mut sopivan pitkä sulle.

Vierailija
52/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:11"]

Ihan kohta oon ero saatu päätökseen ja yks 187cm sinkkumies pk-seuduilla enemmän. Ole hyvä vaan! Siivoa ei, eikä ruokaa laita, mut sopivan pitkä sulle.

[/quote]

En mä kodinhoitajaa etsi :D

Vierailija
53/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:13"]

Elätätkö naistasi sitten kotirouvana? Kokopäiväsen työn lisäksi kuullostaa aika mahottomalta setiltä naiselle.

[/quote]

En mä kodinhoitajaa etsi :D

[/quote]

Vierailija
54/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:15"] Justiinsa katselin fbookista kun eräs entinen panoni sitten alkoi seurustelemaan 150 cm naisen kanssa. Mies on siis itse komea 186 cm. Huh! Kyllä ihmettelin kun fbookin seinä täynnä tästä parista kuvia ja kunnon koko ero. Jännä että myös lyhyet naiset kiinnostuvat pitkistä miehistä. Jättäisivät myös meille pitkille jotain.. [/quote] No ei kyllä tulis mieleenkään minkään ominaisuuden perusteella "jättää muille" kiinnostavaa tyyppiä, jos tyyppi on itselle sopiva. :D  t. 156 cm [/quote] En ole viestin kirjoittaja, mutta miksi tätä alapeukutetaan? :D

[/quote]

Koska jotkut pitkät naiset ovat todella sitä mieltä, että pitkät miehet tulisi jättää heille :D

Vierailija
55/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on 191cm, itse olen 160cm. Pituudella ei ollut minulle väliä, vaikka on mieheni toki mielestäni hyvännäköinen, mutta hän nimenomaan halusi lyhyemmän. Ei omien sanojensa mukaan pidä pitkistä naisista. Lyhyemmät ovat kuulemma naisellisempia.

Vierailija
56/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset ovat söpömpiä mutta pitkät ovat oikeita kaunottaria. Molemmilla puolensa, kummasta nyt pitkä mies sitten viehättyykään enemmän. Jokaiselle jotakin ;)

Vierailija
57/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:13"]

[/quote]
Elätätkö naistasi sitten kotirouvana? Kokopäiväsen työn lisäksi kuullostaa aika mahottomalta setiltä naiselle.

[/quote]

[/quote]

Minä laitoin tuon viestin ja olen siis vaimo, jolle riitti juurikin kyseinen teini-mies, mut ehkä ap tykkäis sitä passata?

Vierailija
58/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmottautuu toinen nainen jolla myös etsinnässä yli 185 cm pitkä mies! Itselläni pituutta 176 cm ja myöskin käytän 10 cm korkkareita!

Vierailija
59/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat minun mieheni. Hän on 185,5 cm. ☺

Vierailija
60/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:47"]Saat minun mieheni. Hän on 185,5 cm. ☺
[/quote]

Lisään vielä, että tekee kaikki kotityöt ja käy töissä. Välillä on äkäinen, mutta leppyy nopeasti. Rakastaa seksiä ja haluaakin paljon läheisyyttä. On opetettu kunnioittamaan naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän