Missä kaikki vapaat yli 183 cm miehet ovat?
Siinäpä pohdittavaa. Olen itse 175 cm pitkä nainen ja toiveena olisi myös minua pidempi mies. Tähän asti olen seurustellut alle 180 cm miesten kanssa kun en vain yksinkertaisesti ole löytänyt ketään pitkää miestä. Veljeni on 191 cm ja hänelläkin riittää naisia jonoksi asti. Onko niin että pitkät miehet ovat myös muidenkin mieleen?
Muutin jopa Helsinkiin nyt ja olen pistänyt silmälle pitkien miesten bongauksen mutta harvoinpa niitä näkee. Pitkiä naisia taas löytyy vaikka joka sormelle!!! Onko niin että pitkiä miehiä ei enää ole?
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:02"]Siinäpä pohdittavaa. Olen itse 175 cm pitkä nainen ja toiveena olisi myös minua pidempi mies. Tähän asti olen seurustellut alle 180 cm miesten kanssa kun en vain yksinkertaisesti ole löytänyt ketään pitkää miestä. Veljeni on 191 cm ja hänelläkin riittää naisia jonoksi asti. Onko niin että pitkät miehet ovat myös muidenkin mieleen? Muutin jopa Helsinkiin nyt ja olen pistänyt silmälle pitkien miesten bongauksen mutta harvoinpa niitä näkee. Pitkiä naisia taas löytyy vaikka joka sormelle!!! Onko niin että pitkiä miehiä ei enää ole? [/quote] 190 cm mies ilmoittautuu, ero päällä, jonottaa on jo, mutta aika mahtuu yks lisää jonoon ;) Asun tosin ulkomailla :P
[/quote]
Kiitos tarjouksesta mutta olen vanhanaikainen enkä lähde kilpailemaan yhdestäkään miehestä. Kyllä se minä olen josta kilpailua käydään. :) Toki ulkomaille muuttokin on yksi haaveistani jossain vaiheessa kun saan asiat kuntoon. Toivottavasti valitset jonostasi oikean! T: Ap.
[/quote]
No ei vissiin mikään hirveen kova kilpailu susta oo päällä, kun päädyit vauva-palstalle miehen puutetta surkuttelemaan. :D
[/quote]
Kilpailua löytyy, tosin alle 183 cm miesten piireissä. Eipä niitä pitkiä ole näkynyt missään! Siksi tulin tänne huutelemaan.... No, joskohan ensi vuonna alkaisin aktiivisemmaksi ja käymään vielä enemmän baareissa.
T: Ap
mun poika on 186cm ja vapaa,tosin ikää on 20v :) espoo
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 22:03"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:02"]Siinäpä pohdittavaa. Olen itse 175 cm pitkä nainen ja toiveena olisi myös minua pidempi mies. Tähän asti olen seurustellut alle 180 cm miesten kanssa kun en vain yksinkertaisesti ole löytänyt ketään pitkää miestä. Veljeni on 191 cm ja hänelläkin riittää naisia jonoksi asti. Onko niin että pitkät miehet ovat myös muidenkin mieleen? Muutin jopa Helsinkiin nyt ja olen pistänyt silmälle pitkien miesten bongauksen mutta harvoinpa niitä näkee. Pitkiä naisia taas löytyy vaikka joka sormelle!!! Onko niin että pitkiä miehiä ei enää ole? [/quote] 190 cm mies ilmoittautuu, ero päällä, jonottaa on jo, mutta aika mahtuu yks lisää jonoon ;) Asun tosin ulkomailla :P
[/quote]
Kiitos tarjouksesta mutta olen vanhanaikainen enkä lähde kilpailemaan yhdestäkään miehestä. Kyllä se minä olen josta kilpailua käydään. :) Toki ulkomaille muuttokin on yksi haaveistani jossain vaiheessa kun saan asiat kuntoon. Toivottavasti valitset jonostasi oikean! T: Ap.
[/quote]
No ei vissiin mikään hirveen kova kilpailu susta oo päällä, kun päädyit vauva-palstalle miehen puutetta surkuttelemaan. :D
[/quote]
Kilpailua löytyy, tosin alle 183 cm miesten piireissä. Eipä niitä pitkiä ole näkynyt missään! Siksi tulin tänne huutelemaan.... No, joskohan ensi vuonna alkaisin aktiivisemmaksi ja käymään vielä enemmän baareissa.
T: Ap
[/quote]
Aika jännä, kauheet skabat susta, muttei yhtäkään yli 180 cm miestä joukossa. Eipä kauhean uskottavaa. :D
Meitä pitkiä naisia tuntuu olevan enemmän kuin pitkiä miehiä. Meillä myös koko sukuni on pitkää kansaa joten itse myös etsin pidempää miestä. Pitkät ihmiset ovat kauniita, etenkin naisten pitkät ja hoikat sääret. Niistä olen itsekin saanut paljon kehuja. Myös kaikki vaatteet näyttävät hyvältä päälläni :) En vaihtaisi omaa pituuttani pois. Pitkät miehet ovat myös todella komeita! Ystävälläni onkin 195 cm mies, he ovat upea näky yhdessä pitkinä!