Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki vapaat yli 183 cm miehet ovat?

Vierailija
30.12.2014 |

Siinäpä pohdittavaa. Olen itse 175 cm pitkä nainen ja toiveena olisi myös minua pidempi mies. Tähän asti olen seurustellut alle 180 cm miesten kanssa kun en vain yksinkertaisesti ole löytänyt ketään pitkää miestä. Veljeni on 191 cm ja hänelläkin riittää naisia jonoksi asti. Onko niin että pitkät miehet ovat myös muidenkin mieleen?

Muutin jopa Helsinkiin nyt ja olen pistänyt silmälle pitkien miesten bongauksen mutta harvoinpa niitä näkee. Pitkiä naisia taas löytyy vaikka joka sormelle!!! Onko niin että pitkiä miehiä ei enää ole?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ap siis todella, että jätät väliin miehen joka vastaisi muutoin unelmiasi, mutta sattuu olemaan "vain" 172cm?

Vierailija
22/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varattu sori, yks nainen vei markkinoilta. Onnea miehen metsästykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:21"]

Itse olen 182 cm pitkä mies, mutta ikää jo yli 35. T. mies.

[/quote]

Eihän se ikä nyt mitään merkkaa! Pääasia on itselleni luonne ja pituus. Eli en katsele mitään pelkkiä parikymppisiä miehiä vaan ihan myös muitakin. Olen avoimin mielin liikenteessä. Pituus vain tällä hetkellä ainut kriteeri hygienianhoidon lisäksi ulkoisista ominaisuuksista. T: AP

Vierailija
24/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 189cm komea (äiti kehunut) 25-vuotias. Viimeiset 3 vuotta ollut sinkkuna, eikä ole mikään vakavampi kiinnostanut. En pidä vielä mitään kiirettä minkään vakavamman etsimisestä. Tulee kohdalleen jos tulee. Yhdenillan suhteista en ole ikinä perustanut. Yrittäjyys ja rahan teko nyt ollut pari vuotta naiseni.

Vierailija
25/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:09"]

Miksi pitää olla yli 183 cm? :D Miksei itsesi pituinen tai jopa vähän lyhyempi kelpaisi?

[/quote]

Käytän korkokenkiä ja se onkin ollut parille eksälleni liikaa. Toinen pakotti lopettamaan kenkien käytön ja toinen huomautteli aina että enkä voisi miettiä muita kenkiä. Alkuunhan se ei kumpaakaan miestä häirinnyt mutta vuosien jälkeen alkoikin näitä piirteitä ilmaantua. Parempi löytää mies jolla itsetunto kohdillaan pituudesta lähtien. Meillä on myös koko sukuni täynnä pitkiä ihmisiä ja olisi mahtavaa päästä jatkamaan perinnettä että ns. pitkät seurustelevät keskenään.

[/quote]

Kannataisiko sitten vain etsiä hyväitsetuntoista miestä? Ei se pituus takaa hyvää itsetuntoa. :)

Vierailija
26/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 185cm pitkä nainen ja käytän korkokenkiä, tiedätkö kuinka vaikeaa on löytää yli 190cm mies?

Vierailija
27/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:27"]

Itse olen 189cm komea (äiti kehunut) 25-vuotias. Viimeiset 3 vuotta ollut sinkkuna, eikä ole mikään vakavampi kiinnostanut. En pidä vielä mitään kiirettä minkään vakavamman etsimisestä. Tulee kohdalleen jos tulee. Yhdenillan suhteista en ole ikinä perustanut. Yrittäjyys ja rahan teko nyt ollut pari vuotta naiseni.

[/quote]

Missäköhän päin sinuun voisi törmätä? Onkohan sinun tyylisiä siis paljonkin liikenteessä eli vielä vapailla markkinoilla joita ei olla saatu haaviin? :) Kiva että annat toivoa!

Vierailija
28/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 184 cm pitkänä miehenä pidän pitkistä (yli 175 cm) naisista, mutta niitä ei tahdo löytää mistään. Tilastollisestikin alle 5 % naisista on tuota pidempiä niin ei ole hirveän suuri valikoima...

Vierailija
29/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan. Jokainen hyvä mies kuullessaan sun pinnallisuudesta juoksee ja lujaa.

Vierailija
30/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:29"]

[/quote]

Missäköhän päin sinuun voisi törmätä? Onkohan sinun tyylisiä siis paljonkin liikenteessä eli vielä vapailla markkinoilla joita ei olla saatu haaviin? :) Kiva että annat toivoa!

[/quote]

Ajattelin laittaa jossain välissä suomi24 treffeihin ilmoitusta :) Olen kyllä aika ennakkoluuloinen kyseistä paikkaa kohtaan, mutta uskon että netistä se parempi puolisko olisi löydettävä, kun ei ole nuoruuden jälkeen nuo baarit/räkälät itseä kiehtoneet.

Vierailija
31/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:36"]

Onnea vaan. Jokainen hyvä mies kuullessaan sun pinnallisuudesta juoksee ja lujaa.

[/quote]

Mieluummin nainen, jonka pinnallisuutta on vaikka pituuden vaatiminen kuin nainen, joka juoksee rahan perässä. 

Vierailija
32/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristreeneissä. Mee sinne.

Vierailija
33/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä, mutta jumaloin pieniä ja siroja neitokaisia. ;)  En siis pitkiä, ja kolhoja amatsoneja. Uskoisin silti, että miehen löydät. Tai sitten tyydyt johonkin käppänään.

Vierailija
34/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:15"]

Justiinsa katselin fbookista kun eräs entinen panoni sitten alkoi seurustelemaan 150 cm naisen kanssa. Mies on siis itse komea 186 cm. Huh! Kyllä ihmettelin kun fbookin seinä täynnä tästä parista kuvia ja kunnon koko ero. Jännä että myös lyhyet naiset kiinnostuvat pitkistä miehistä. Jättäisivät myös meille pitkille jotain..

[/quote]

No ei kyllä tulis mieleenkään minkään ominaisuuden perusteella "jättää muille" kiinnostavaa tyyppiä, jos tyyppi on itselle sopiva. :D 

t. 156 cm
[/quote]

En ole viestin kirjoittaja, mutta miksi tätä alapeukutetaan? :D

Vierailija
35/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:37"]

[/quote]

[/quote]

Ajattelin laittaa jossain välissä suomi24 treffeihin ilmoitusta :) Olen kyllä aika ennakkoluuloinen kyseistä paikkaa kohtaan, mutta uskon että netistä se parempi puolisko olisi löydettävä, kun ei ole nuoruuden jälkeen nuo baarit/räkälät itseä kiehtoneet.

[/quote]

Minulta löytyy myös profiili sieltä jossa olen ilmoittanut etsiväni pitkää miestä. Vielä ei ole yksiäkään treffejä sovittu, omituiselta porukalta nimittäin vaikuttanut porukka joka siellä on. Saa nähdä törmätäänkö ;)

Vierailija
36/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän ahdinkosi, onneksi löysin oman pitkän (193 cm) mieheni kaikkien niiden 175 pituisten jälkeen.

Vierailija
37/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan luonnonlaki että tietyt ominaisuudet vetoavat vastapuoliinsa ihan vain geenien takia. Monesti omat puolisot etsivät tietämättään toisista niitä samoja piirteitä jotka ovat itsellään mieltäneet hyviksi ja joita toivoisivat siirtävänsä tiedostamattaan jälkeläisille. Tässäkin ap sanoi että haluaisi jatkaa sukuaan tuomalla niihin hyviä geenejä. Näitä piirteitä voivat olla esim. pituus, poskien pyöreys, suuret silmät, hoikkuus, kasvojen muoto yms. Tiedän monia pariskuntia joissa yhdennäköisyys on niin suuri että heitä voisi luulla jopa sisaruksiksi. Naurettavaa leimata pinnalliseksi kun tässä on kyse ihan puhtaasti evoluutiosta ja siitä mitä luonto on tehnyt. Tästä aiheesta on paljon tutkimuksia sekä dokkareita.

Vierailija
38/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:36"]

[/quote]

On myös muunkinlaisia naisia.

Mieluummin nainen, jonka pinnallisuutta on vaikka pituuden vaatiminen kuin nainen, joka juoksee rahan perässä. 

[/quote]

Vierailija
39/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 195cm 40v mies ja jaan tuskasi. Kun olin parikymppinen niin en löytänyt oman ikäisiäni 175-185cm naisia mistään. Nykyään niitä tulee vastaan joka päivä mutta ovat hittolainen minya 20v nuorempia. Enkä omasta näkövinkkelistäni pidä 175 erityisen pitkänä, sanotaan vaikka että alarajoilla liikutaan jos fantasioiden ihannettani mietitään ;) toki tosielämässä täytyy olla realisti ja jos olisin ehdoton pituuden suhteen pitäisi tinkiä varsin paljon muista asioista - valinnanvaraa ei vain ole.

Vierailija
40/84 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:37"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minulta löytyy myös profiili sieltä jossa olen ilmoittanut etsiväni pitkää miestä. Vielä ei ole yksiäkään treffejä sovittu, omituiselta porukalta nimittäin vaikuttanut porukka joka siellä on. Saa nähdä törmätäänkö ;)

[/quote]

Minkä ikäinen olet ja mitkä on nimimerkkisi pari ensimmäistä kirjainta? :D Että omituista porukkaa :) Jos omituisuudella tarkoitat nettiseuranhaku ihmisten keskimääräistä suurempaa ujoutta, niin itselle ainakin plussaa jos nainen ei ole heti kimpussa vaan mielummin vaikka vähän ujo kuin liian ylisosiaalinen päällepäsmäri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän