Luxenburg laillisti kannabiksen
Mitä ajatuksia tämä herättää palstalla?
Kommentit (972)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[Risteyttää useita sukupolvia kasveja, ja jonkun pitäisi polttaa sitä kukkaa jotta voi todeta että lajike on hyvä.
Se on vähän hankalaa ja huonoa ja yksipuolista arvostelua, kun eri ihmiset tykkää kuitenkin eri kannabislajikkeista joita taitaa olla jo yli sata.
Kannabislajikkeita "taitaa olla jo yli sata". Huutista, sellainen asiantuntija siellä. Eiköhän sata lajiketta mennyt rikki jo joskus 90-luvulla.
Tarkoitin lähinnä yleisimpiä myynnissä olevia ja maailmassa yleisesti tunnettuja lajikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussa sanotiin, ettei kannabiksen siementen kauppaa tulla rajoittamaan lain putteissa. Mitä tuo sitten tarkoittaa? Miten pääseee kauppaamaan siemeniä?
Voit myydä niitä vaikka netissä tai kaupan ilmoitustaululla. Tai myydä kaverille.
Voiko tuosta siementen kaupasta tehdä sitten bisnestä? Ei itse polta, mutta kasvattaa ja myy vain siemeniä?
Tottakai voi. Voit jalostaa jopa oman lajikkeen ja jos siitä tulee suosittu maailmassa, saat rahaa enemmänkin.
Kiitos. Asun Luxemburgissa ja pitää ottaa tästä asiasta vähän enemmän tietoa ja erityisesti tuosta siementen myynnistä. Pientä lisätienestiä eläkepäiviksi vain.
Paremmille tienesteille pääset myymällä salaa sitä kukkaa. Siemenmarkkinalla toimii todella suuria kaupallisia toimijoita joilla on brändätyt lajikkeet ja jotka ovat olleet alalla viime vuosituhannelta saakka. Omalta takapihalta saadut siemenet tyypiltä jota kukaan ei tunne eivät ole kovinkaan arvokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on laiton huume! Se kertoo kaiken tarvittavan. Ei kannabikselle!
Luxemburgissa just laillistettu ja kotona saa kasvattaa neljä kasvia omaan käyttöön. Ei muuten aavistustakaan paljon noista neljästä kasvista saa käyttöön lopulta?
Yhdestä kasvista voi saada helposti toistasataa grammaa kuivaa kukkaa. Lehdistä voi sitten tehdä öljyä, hasista, tai vaikka kannabisvoita.
Ei voi saada "helposti". Ulkokasvatuksessa kyllä, mutta ei sisällä.
No joo ei ehkä "helposti" mutta kun vehkeet ja taidot kunnossa niin kyllä. Sativaisemmat lajikkeet tekee pienemmän sadon ja kukkii pidempään. Indicoita tai hybridejä kun olen kasvattanut niin kyllä tuohon heikkiin on lähes aina päässyt ekan parin kasvatuksen jälkeen, ellei ole sitten kasvattanut esim SOG-menetelmällä. Siinä taas ei ole järkeä jos rajoitetaan kasvien määrää, silloin kannattaa tietty kasvattaa neljä mahd isoa kasvia (kun muuten voi olla ihan validi taktiikka kasvattaa samassa tilassa useampi pienempi).
Kovaa pätemistä taas kerran. Noinko on asioista sinulle Wikipedia kertonut?
Olet kyllä melkoinen amatööri jos sun sato kasvia kohti on 15-50g 😄
200 g neljällä kasvilla on hyvin esimerkiksi 400 watin natikalla. Tietysti netissä aina öyhlttäjien sadot ja pippelit on totuutta isompia.
t. vuosien kokemusToistan: amatöörin touhua. Ellei ole jotain överisativaa niin kokeneelle kasvattajalle gramma per watti on todella onnistuneen kasvatuksen raja. Eikä siis siten etteikö joku 0,8g/w olisi hyvä, mutta 0,5g/w on jo aika heikkoa tekemistä.
Käykö noin pahasti egon päälle kun et olekaan niin taitava viherpeukalo mitä luulet?
T. myös vuosien kokemus
Kuinka vanhoiksi olet saanut kasvit elämään?
Muutaman kuukauden, sitten olen aina niittänyt kun ei ole ollut kiinnostusta pitää mitään emokasveja kun olen vaihdellut lajikkeita. Kyllähän ne saisi pidettyä vuositolkulla hengissä jos haluaisi, en epäile sitä lainkaan.
.
Ja useita vuosia vanhasta kasvista tulee todella paljon satoa kun sen oikein latvoo ennen uutta kukitusvaihetta.
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä tuohon sinun kasvatustaitoon luota ihan kauheasti, jos noin rimpulaisia satoja.
Olet kyllä eri henkilö. Minä kukitan useita vuosia vanhoja kasveja uusien lajikkeiden ohessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä tuohon sinun kasvatustaitoon luota ihan kauheasti, jos noin rimpulaisia satoja.
Olet kyllä eri henkilö. Minä kukitan useita vuosia vanhoja kasveja uusien lajikkeiden ohessa.
Nettivinkattu Fobballe, hauskoja kuulusteluja senkin huumeparoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt pelottaa.
Yleinen kannabiksen sivuvaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä sitten mitään. Ennen ostin kannabista, sitten aloin kasvattamaan sitä yli 30 vuotta sitten, ja Fobban jälkeen voin ostaa jälleen. Jos se sitten sen parempi on rikollisia tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on ihan jees mut on sitä parempiakin päihteitä. Sekakäyttöön kyllä soveltuu hyvin, sitä voi kombottaa kaiken kanssa.
Ja siitä hyvä että jos "kombottaa" alkoholin kanssa niin tulee vain oksennus ja paha olo tosi nopeasti. Jää juominen vähemmäksi.
Ei tule, kannabis helpottaa pahoinvointia. Kyse on siitä, ettei kannabiksen vaikutuksen alaisena tee mieli juoda alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä sitten mitään. Ennen ostin kannabista, sitten aloin kasvattamaan sitä yli 30 vuotta sitten, ja Fobban jälkeen voin ostaa jälleen. Jos se sitten sen parempi on rikollisia tukea.
Rikollinen olet sinä itsekin, joten mitä se niiden tukeminen tai tukematta jättäminen sinulle merkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on ihan jees mut on sitä parempiakin päihteitä. Sekakäyttöön kyllä soveltuu hyvin, sitä voi kombottaa kaiken kanssa.
Ja siitä hyvä että jos "kombottaa" alkoholin kanssa niin tulee vain oksennus ja paha olo tosi nopeasti. Jää juominen vähemmäksi.
Ei tule, kannabis helpottaa pahoinvointia. Kyse on siitä, ettei kannabiksen vaikutuksen alaisena tee mieli juoda alkoholia.
Yleisesti joo, mutta kyllä se ihan yleisesti jos on kovassa kännissä pistää lervan lentämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on valmiiksi todella jurrissa ja siihen päälle polttaa hitit niin helposti saattaa oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurella osalla tulee kyllä paha olo kun kannabista ja alkoholia "kombottaa". Amfetamiini kylläkin helpottaa alkoholin aiheuttamaa pahaa oloa ja voi ryypätä paljon enemmän. Siksi se on niin suosittua ravintoloissakin.
Kannabis on vihervasemmiston huume. Isänmaallinen ihminen juo viinaa ja syö reseptilääkkeitä. Pirikin on hyväksyttävää. Mutta tuollaiset hippiheinät on kyllä karseaa roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikollinen olet sinä itsekin, joten mitä se niiden tukeminen tai tukematta jättäminen sinulle merkkaa?
Olen "rikollinen" vain yli 50 vuotta sitten suoritetun arvonnan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on laiton huume! Se kertoo kaiken tarvittavan. Ei kannabikselle!
Luxemburgissa just laillistettu ja kotona saa kasvattaa neljä kasvia omaan käyttöön. Ei muuten aavistustakaan paljon noista neljästä kasvista saa käyttöön lopulta?
Yhdestä kasvista voi saada helposti toistasataa grammaa kuivaa kukkaa. Lehdistä voi sitten tehdä öljyä, hasista, tai vaikka kannabisvoita.
Ei voi saada "helposti". Ulkokasvatuksessa kyllä, mutta ei sisällä.
No joo ei ehkä "helposti" mutta kun vehkeet ja taidot kunnossa niin kyllä. Sativaisemmat lajikkeet tekee pienemmän sadon ja kukkii pidempään. Indicoita tai hybridejä kun olen kasvattanut niin kyllä tuohon heikkiin on lähes aina päässyt ekan parin kasvatuksen jälkeen, ellei ole sitten kasvattanut esim SOG-menetelmällä. Siinä taas ei ole järkeä jos rajoitetaan kasvien määrää, silloin kannattaa tietty kasvattaa neljä mahd isoa kasvia (kun muuten voi olla ihan validi taktiikka kasvattaa samassa tilassa useampi pienempi).
Kovaa pätemistä taas kerran. Noinko on asioista sinulle Wikipedia kertonut?
Olet kyllä melkoinen amatööri jos sun sato kasvia kohti on 15-50g 😄
200 g neljällä kasvilla on hyvin esimerkiksi 400 watin natikalla. Tietysti netissä aina öyhlttäjien sadot ja pippelit on totuutta isompia.
t. vuosien kokemusToistan: amatöörin touhua. Ellei ole jotain överisativaa niin kokeneelle kasvattajalle gramma per watti on todella onnistuneen kasvatuksen raja. Eikä siis siten etteikö joku 0,8g/w olisi hyvä, mutta 0,5g/w on jo aika heikkoa tekemistä.
Käykö noin pahasti egon päälle kun et olekaan niin taitava viherpeukalo mitä luulet?
T. myös vuosien kokemus
Kuinka vanhoiksi olet saanut kasvit elämään?
Muutaman kuukauden, sitten olen aina niittänyt kun ei ole ollut kiinnostusta pitää mitään emokasveja kun olen vaihdellut lajikkeita. Kyllähän ne saisi pidettyä vuositolkulla hengissä jos haluaisi, en epäile sitä lainkaan.
.Ja useita vuosia vanhasta kasvista tulee todella paljon satoa kun sen oikein latvoo ennen uutta kukitusvaihetta.
Latvominen on taidetta jolla voi moninkertaistaa sadon.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on vihervasemmiston huume. Isänmaallinen ihminen juo viinaa ja syö reseptilääkkeitä.
Kannabiksen käyttäjiä on kylläkin aivan jokaisessa poliittisessa kentässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt pelottaa.
Yleinen kannabiksen sivuvaikutus.
Minkähän sivuvaikutus on sarkasmin ymmärtämättömyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen "rikollinen" vain yli 50 vuotta sitten suoritetun arvonnan takia.
Olet rikollinen sen takia, että se on laissa kiellettyä juuri tänään, ja toimit lainvastaisesti.
Yhtä lailla joku voisi väittää että on raiskaaja ainoastaan X vuotta sitten säädetyn pykälän takia.
Tämäkin eduskunta olisi voinut perua tuon 50v siten suoritetun arvonnan ja laillistaa. Vaan kun ei haluta. Se kiellettiin alun perin arvalla mutta tänä päivänä ei tarvitsisi arpoa, kanta on aivan selkeä.
Ei mitään ihmeellistä.
Onhan jossain maissa 10-vuotiaan tytön raiskaaminen ihan laillista, joten miksi ei tuokin olisi?