Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi olla niin veemäisiä ämmiä liikenteessä!

Vierailija
04.12.2014 |

Aamulla sporassa, tumma, laittautunut ämmä, kuulokkeet korvillaan, istuu ikkunanpuolella vieressäni, yhtäkkiä pomppaa pystyyn painamaan kelloa ja alkaa väkisin punkea ohitseni. Kaikenlisäksi sama pysäkki jossa itsekin aina jään, mutta odota yleensä että ollaan edes vähän lähempänä pysäkkiä, mutta tämän ämmän piti päästä jo kaarteessa seisomaan.

Sitten se idiootti kävelee vielä samaan toimistorakennukseen, eikä tietenkään pidä ovea auki takaatuleville. 

Täydellinen VITTU. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin hetken että kamppaan sen kun Vittu horjui korkkareissaan. 

Vierailija
2/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEA ÄMMÄ! Käyttäydyttekö te samoin? Sanotteko yleensä päin naamaa jos joku on Vittupää vai annatteko olla? Jäättekö märehtimään asiaa kuten minä? 

t. Kostaja

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sillä kostamisella saavuttaa?

Vierailija
4/13 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän mielen itselleen.

Vierailija
5/13 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus velloin kostonhimoissani, mutta siihen menee turhaa energiaa!! Anna maailmankaikkeuden hoitaa, jokainen meistä saa ansionsa mukaan.

Vierailija
6/13 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla niin tuomitseva? Ehkä henkilöllä on sosiaalisten tilanteiden pelko, jännittää julkisissa liikennevälineissä muutenkin ja oli menossa työhaastatteluun, ajatukset pyörivät siinä eikä tajunnut pyytää väistämään tai pitää ovea auki myöhemmin. Ja miten sen ois pitänyt tietää sun pysäkki? Jos istuu ikkunan puolella niin parempi nousta ajoissa ettei vieruskaveri joudu salamana sinkoamaan penkistään niin kuin käy jos vasta ratikan pysähdyttyä kiljut että väistä, mä jään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa suurin ongelma aloittajalle taisi olla se että kyseessä oleva ämmä oli paremman näköinen kuin hän itse. 

Vierailija
8/13 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli myös mieleen tuo että meinas ajaa pysäkin ohi. Kuulokkeet korvissa ja omissa ajatuksissaan, paniikki iski kun luuli menneen pysäkin ohi joten hyppäs nopeasti ylös eikä tajunnut pyytää sua väistämään. Ja tosiaan ei voinut tietää että olet myös jäämässä pois. Tai sitten oli vain vittumainen. Noita on, ei kannata jäädä märehtimään. Menee vain oma päivä pilalle muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako ap yhtään että on perjantai? Että ehkä ei pariin aamuun tarvii katella Vittuämmiä :D

Vierailija
10/13 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on helppoa kun bussissa mun viereen istutaan yleensä viimeiseksi kun näytän vissiin ihan nistiltä. :D Ennakkoluulot <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikein luulet itse olevasi? Ratikassa kuuluu antaa tietä automaattisesti jos vierustoveri rupeaa osoittamaan poistumisen merkkejä.

Vierailija
12/13 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itse Ilta-Sanomien toimittaja paikalla? Tuli vain mieleen tuosta "punkea"-sanasta uutinen Keskisen ördäilystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän se määräätkin koska ja milloin skurussa saa painaa nappia ja nousta seisomaan...

En mäkään sunlaises ämmälle dörtsiä auki pitäis.