Sannalla ei ole sormusta enää
Nytkö on bailu-pääministerille tullut ero? Ei näy enää vihkisormusta viimeisimmissä kuvissa.
https://pbs.twimg.com/media/FCg-GpoXsAIK62b?format=jpg&name=900x900
Kommentit (77)
Perjantaina oli. Onko viskannut viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
Tai siis vielä. Ilmari ei ole vielä kosinut.
Mä olin jotenkin kuvitellut että se olisi homo, mutta ei ole faktatietoa. Joo, voi ollakin noin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmari kosiskelee Valtsua ja Benkkua, jos tiedät mitä tarkoitan.
Sanna vaan karistaa viimeisimmätkin konservatismin ja patriarkalismin kultaset kahleet ja tahtoo olla vapaa.
Ai se, ettei ole sormusta yhdessä kuvassa, tarkoittaa, että on eronnut? Sillä perusteella olen sitten itsekin eronnut, kun en ole sormuksia käyttänyt koko korona-aikana. Tosiasiassa olen edelleen naimisissa, kuten viimeise 20 vuotta, eikä eroaikeita ole.
Ei oo mullakaan vihkisormusta sormessa, ei mahdu enää kunnolla.
Kaikkea te jaksatte vahtia ja vielä aloittaa keskustelun.
Älkää nyt. Sormus on vain puhdistettavana.
Vitsi vitsi. Ravistelee juoruämmiä!
Ei mullakaan ole sormusta enää sormessa, vaikka olemme edelleen onnellisia liitossamme ja täysin uskollisia toisillemme. Kun asiat on hyvin suhteessa, ei tarvita mitään ulkopuolisia merkkejä asiasta. En vain pidä koruista.
Laihtui niin paljon että se tipahti.
Vierailija kirjoitti:
Ai se, ettei ole sormusta yhdessä kuvassa, tarkoittaa, että on eronnut? Sillä perusteella olen sitten itsekin eronnut, kun en ole sormuksia käyttänyt koko korona-aikana. Tosiasiassa olen edelleen naimisissa, kuten viimeise 20 vuotta, eikä eroaikeita ole.
Minun kuvissani ei sormuksia näy...kun niitä ei edes ole ikinä hankittu. Naimisissa ollaan oltu yli 40 vuotta ja varmasti elämämme loppuun ollaan.
Minä en kiiltävän perään ole koskaan ollut ja molempien työturvallisuus niiden käytön nuorempana olisi estänyt päivittäin ja harrastukset vapaa-ajalla. Olen nähnyt onnettomuuden jossa mies jää sormuksestaan roikkumaan kuorma-auton korkeaan laitaan, se oli sormen menoa.
Ei ne mitään rakkautta takaa.
Höpö höpö, kultasepällä pienennettävänä, Sannan sormet kuin syömäpuikot.
Eipä ole mullakaan, 23 vuotta oltu naimisissa. Tuolla ne on lipaston laatikossa. Ovat vaan tiellä kun pistää kädet pullataikinaan, tonkii multaa ja maalaa tauluja. Sen verran usein teen noita, että sormukset lojuu siellä lipastossa. Pistän lähinnä juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mullakaan, 23 vuotta oltu naimisissa. Tuolla ne on lipaston laatikossa. Ovat vaan tiellä kun pistää kädet pullataikinaan, tonkii multaa ja maalaa tauluja. Sen verran usein teen noita, että sormukset lojuu siellä lipastossa. Pistän lähinnä juhliin.
Pääministeri ei sotke omia sormiaan töissä
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo muka ihme?
Huvittaa kyllä kun niin hehkutti vuoden kestänyttä liittoaan.
Eikö ne ole ollut jo aika kauan yhdessä. Ei se yhdessäolo nollaannu, kun vihitään.
Minä olen koronasinkku.
Tässä joutuu niin paljon pesemään käsiään, että olen jättänyt sormukset kaappiin.
Naimisissa kuitenkin ollut jo 32 vuotta ja yhä olen.
jatkakaa jatkakaa...
elämä on av:llä!
En kans pysty pitämään sormuksia, kaulaketjua yms. muita koruja tai kelloa koska ne "puristaa" ja tuntuu epämiellyttäviltä.