Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri valittaa, kun vedän yöllä vessan

Vierailija
25.10.2021 |

Ja muutenkin hänen mielestään yöllä ei saisi käydä vessassa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna valittaa, kyllä maailmaan sanoja mahtuu.

Vierailija
2/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käy sitten kusemassa postiluukusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan saa vetää, mutta sen voi vetää hiljaa tai sitten pamauttamalla nuppia mielenosoituksellisesti, jos on qusipää.

Metelöiminen on juntin luolamiehen touhua. Käy kuulotutkimuksessa.

Vierailija
4/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin viime yönä 2 kertaa vessassa. Joskus olen miettinyt että milloinhan naapuri alkaa valittamaan. Vessan vetäminen kuuluu meillä naapuriin ja olen itse ollut joskus hereillä yöllä kun naapuri on käynyt lorottamassa, muttei ole vetänyt vessaa. Kukin tavallaan, mutta minä vedän vessan joka käytön jälkeen.

Vierailija
5/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkis ap ei kykene vastaanottamaan kritiikkiä vaan luhistuu. Narsistin ominaisuus.

Vierailija
6/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurille ei se kuulu tietenkään, sano sillätavoin, mutta muutoin voisit etsiä syitä yölliseen vessassajuoksemiseen, on parempi yöuni jos ei tarvitse nousta keskenkaiken.

Vierailija
7/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalin elämän ääniä. Jos et paukuttele vetonuppia mitenkään normaalista poikkeavasti niin pissi vaan menemään sielusi kyllyydestä.

Vierailija
8/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tätä ihmetellyt ja ihmettelen edelleen että miten teillä kuuluu tuollaiset asiat kun vessan vetäminen naapuriin?

Onko teillä seinät pahvia?

Joku valitti hissin käytöstä yöaikaan! 

Asun kerrostalossa ylimmässä eli viidennessä kerroksessa. Meitä asuu tässä kerroksessa neljä taloutta; minä yksin, yksi seinänaapuri mies yksin, toisella puolen käytävää pariskunta jolla noin 5-vuotias lapsi ja sitten toinen tossa kolme lasta, yksi on vauvaikäinen.

Täällä ei kuulu yhtään mitään meteliä mistään. Hiljaista on.

En pstyisi keksimällä keksimäänkään mitään valituksenaihetta. Olen ostanut tämän asunnon reilut neljä vuotta sitten ja olen todella tyytyväinen. Taloyhtiö on hyvä. Siistiä ja rauhallista.

Vierailija
9/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedän käteen. Naapuri valittaa siitäkin.

Vierailija
10/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa ja jopa suihkussa saa käydä yöllä.

Vierailija
11/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa valittaa, kyllä WC:n saa vetää mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Muu yöllinen metelöinti on toki asia erikseen.

Vierailija
12/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuluu naapurin lorotus enemmän kuin pöntön veto. Hänkin lienee diabeetikko, kuten minä. Eronamme on vain se, että minä lirittelen hiljaa laitaa pitkin. Molemmat tavat ovat sallittuja, toinen vain on vähän kohteliaanpaa.

Vierailija
13/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleppa kun on menkat ja pissittää yöllä jollei vessaa saisi vetää ja aamulla kumppani herää töihin ja menee ekana sinne vessaan jota ei ole voitu vetää kun naapuri valittaa... ! Mukavaahan sitä on miehen vetämättömään vessanpönttöön tuijotella aamutarpeillaan.

Vierailija
14/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaa jääpalamuottiin, laita pakastimeen. Kun on jäässä, aseta kuutio kerrallaan naapurin postiluukusta

Vierailija
15/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan vessassa saa käydä yöllä. Jos joku eläkeläinen siitä valittaa niin teen hänestä huoli-ilmoituksen sosiaalityöntekijälle. Tuollaisella eläkeläisellä on mielenterveys mennyt.

Vierailija
16/16 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lain mukaan vessassa saa käydä yöllä. Jos joku eläkeläinen siitä valittaa niin teen hänestä huoli-ilmoituksen sosiaalityöntekijälle. Tuollaisella eläkeläisellä on mielenterveys mennyt.

Yhdestä eläkeläisestä soitin jo taloyhtiölle, kun puuttui työttömyyteeni, kysyin viranomaiselta ja se on yksityisasia joka ei kuulu naapurille, vain taloyhtiön sääntojen noudattamisesta voidaan sanoa, muut asiat ei kuulu naapurille, yksityisasioita.