Neljä tehohoidon lääkäriä Suomesta päätti kertoa kansalaisille siitä mikä on koronatotuus, ja se ei ole mikään leikinlaskun asia
Aika dramaattista. Tehohoidon potilas kysyy hengityskoneeseen joutuessaan itkien, että herääkö hän. Ja mitä vastaa teholääkäri. Tällaista pitäisi saada enemmän eetteriin. Oikeat asiantuntijat, oikeat tekijät, kertomaan missä mennään. Nimittäin parturikampaaja Ivalosta tai rekkakuski Petäjävedeltä ei ole oikea henkilö inisemään koronasta - teholääkäri on.
https://terveydenmedia.fi/4-tehohoidon-laakaria-kertoo-koronakokemuksis…
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei päädy koronan kanssa teholle, osa ei edes huomaa sitä sairastavansa. Miksi emme näytä, miten huumepäissään ajellut itkee teholle päätyessään, että herääkö hän koskaan? Niillekö me haluamme tehohoitopaikat varata? Jostain syystä meillä ei ole kerrottu, ketkä aikaisemmin teholle päätyivät ja yllättävän usein siellä oli its emu rhaa yrittäneitä, rattijuoppoja ja epäonnistuneiden leikkausten jäljiltä vanhuksia.
Juu, mutta itse mur haa yrittäneitä siellä on nytkin! Jos ei ota piikkiä - odottaa hidasta it sar ia parhaimmillaan! Eikä tuo nyt ole selvä asia? Nyt vaan ongelma se, ettei eholla ole paikkoja niille, jotka sitä oikeasti tarvitsee. Minusta nyt pitäisi laatia laki, että JOKAINEN joka EI OLE ottanut koronapiikkiä - EI SAA MITÄÄN HOITOA! Ei minkäänlaista. Korkeintaa pihalle puunalle arjoiltaisiin kuumaa teetä ja aspiriiniä. ITSEPÄHÄN he kun tuon valitsee. Jokainen saa olla ottamatta piikkiä halutessaan. Ei silloin liioin pidä vaatia sitten toisia kuolemaan puolestaan! Sitä laikkauspotilasta, joka haluaisi elää mutta moukka paska piikkikammonen huuhaahan uskova salaliittoteorikko estää sen omalla typerällä valinnallaan.
KYSYMYS: Ajat kolarin ja joutuisit teholle. Paikka ei ole koska salaliittoteorikko on sen vinyt. Luovutatko iloisesti paikan hänelle, vaikka olisi voinut piiikin ottamalla estää teholle joutumisensa? Piikin mistä EI SAA MITÄÄN muuta oiretta kuin, joko ei yhtään mintään (kuten minulla ja kaikilla tuntemillani n. 45 henkilöllä, joilta olen kysynyt) tai päivän parin kuumeen. Siinä kaikki juma---ste! H...tin höyrypäät!
Sinun ja lähipiirisi kokemukset rokotehaitoista ei kerro mitään absoluuttista totuutta asiasta. Vrt. minä en ole koskaan saanut ruttoa = ruttoa ei ole olemassa. Yksi kaverini sai VERITULPAN 1. rokotteesta (onneksi jalkaan). Toista ei ota ilmiselvistä syistä. Teholla makaavista 85% on obeeseja (=läskejä). Minusta tehopaikkoja ei tulisi antaa vastuuttomille jotka ovat surutta lapanneet roskaruokaa sisuksiinsa ja aiheuttaneet omalla ahneudellaam ja irsekurin puutteellaan vakavan koronan.
Oikeasti: sivistysvaltiossa hoidetaan kaikki, ihan kaikki syistä ja omasta toiminnasta huolimatta. Suomi on sivistysvaltio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun rokotevalmistaja ilmoittaa että he eivät ota mitään vastuuta JO ilmenneistä tiedossa olevista haitoista eikä tulevista haitoista joita ei vielä tiedetä, niin aika moni laittaa terveyden pantiksi tälläiseen.
Jopa kodinkoneella on parempi takuu kuin ihmisen terveydellä .Kannattaa tutkia esim. kuka korvaa sinulle minkä tahansa lääkkeen haittavaikutukset? Jos sinä saat esim. Buranasta jonkin erittäin harvinaisen sivuvaikutuksen niin ei Burana-firma ole missään vastuussa lääkkeen vahingosta. Olet varmaan kuulut lääkevahinkovakuutuksesta. Haittatapauksessa tulee muiden menettelyjen kautta sanktioita firmaa kohtaan.
Otetaanhan rokotteissa riski. Mutta riskiä pitää peilata siihen vaihtoehtoon ettei rokotetta olisi otettu, mikä vaikutus sillä olisi yhteiskuntaan ja terveydenhuoltoon?
Mä en haluais yhteiskunnan menevän romahduksen partaalle, joten ehdottomasti rokote.
RNA:ta tulee kuitenkin elimistöön muutenkin, joten mun maallikkojärkeilyni mukaan samat haitat voisi saada itse koronastakin, onhan siinäkin piikkiproteiinia. Henkisesti olen tähän valmis, valmiimpi kuin siihen, että menee talous, menee työpaikka, menee terveydenhuoltojärjestelmä.
Rokote pääsee verenkiertoon.
This is what Dr. Robert Malone, inventor of the mRNA technology warned about. The spike proteins are not staying at the injection site and they are dangerous. Protein in the blood can be very dangerous.
No totta kai se pääsee verenkiertoon, eihän siitä muuten mitään hyötyä ole.
Te elämäm koululaiset voisitte muuten lopettaa öyhöttämisen asioista, joista selkeästi ette tajua hölkäsen pöläystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti rokokote ei takaa ettei joutuisi teholle. Onko harkittu muita hoitokeinoja vai tapetaanko potilaita ideologisin perustein?
Mitä nämä muut hoitokeinot ovat, joita voisi käyttää koronanhoidossa?
Follareiden mielestä D-vitamiini ja positiivinen elämänasenne.
Sairastin koronan ja mitä tarjottiinkaan lääkärin taholta, D-vitamiinia. Sanoin että ei tartte, mulla iso purkki mistä popsinut kesästä lähtien. Ja niin, en ole rokotettu ja ihan kotona sairasti flunssana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei päädy koronan kanssa teholle, osa ei edes huomaa sitä sairastavansa. Miksi emme näytä, miten huumepäissään ajellut itkee teholle päätyessään, että herääkö hän koskaan? Niillekö me haluamme tehohoitopaikat varata? Jostain syystä meillä ei ole kerrottu, ketkä aikaisemmin teholle päätyivät ja yllättävän usein siellä oli its emu rhaa yrittäneitä, rattijuoppoja ja epäonnistuneiden leikkausten jäljiltä vanhuksia.
Juu, mutta itse mur haa yrittäneitä siellä on nytkin! Jos ei ota piikkiä - odottaa hidasta it sar ia parhaimmillaan! Eikä tuo nyt ole selvä asia? Nyt vaan ongelma se, ettei eholla ole paikkoja niille, jotka sitä oikeasti tarvitsee. Minusta nyt pitäisi laatia laki, että JOKAINEN joka EI OLE ottanut koronapiikkiä - EI SAA MITÄÄN HOITOA! Ei minkäänlaista. Korkeintaa pihalle puunalle arjoiltaisiin kuumaa teetä ja aspiriiniä. ITSEPÄHÄN he kun tuon valitsee. Jokainen saa olla ottamatta piikkiä halutessaan. Ei silloin liioin pidä vaatia sitten toisia kuolemaan puolestaan! Sitä laikkauspotilasta, joka haluaisi elää mutta moukka paska piikkikammonen huuhaahan uskova salaliittoteorikko estää sen omalla typerällä valinnallaan.
KYSYMYS: Ajat kolarin ja joutuisit teholle. Paikka ei ole koska salaliittoteorikko on sen vinyt. Luovutatko iloisesti paikan hänelle, vaikka olisi voinut piiikin ottamalla estää teholle joutumisensa? Piikin mistä EI SAA MITÄÄN muuta oiretta kuin, joko ei yhtään mintään (kuten minulla ja kaikilla tuntemillani n. 45 henkilöllä, joilta olen kysynyt) tai päivän parin kuumeen. Siinä kaikki juma---ste! H...tin höyrypäät!
Sinähän se täällä huudat. Rauhoitu nyt. Ei tuo mitään auta, vaikka niin toivoisit.
Moni lääkäri onkin muttei uskalla tuoda kantaansa julki, sillä se on lääkärinuran loppu ja maineen menetys, kuten kävi Mikael Kivivuorelle ja Eeva Nurmelle. Muut k-rokotteita julkisuudessa kritisoineet lääkärit onkin eläkkeellä olevia (esim. Tamara Tuuminen ja Rauli Mäkelä).
Minusta sellaista perustetta ei ole olemassa, etteikö lääkäri voisi tuoda mielipidettään julki kansanterveyteen liittyvässä asiassa. Avointa keskustelua aiheessa ei sallita ja se jos mikä on todella outoa sekä luo hyvät edellytykset juuri kaikenmaailman salaliittoteorioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VASTAUS: Jokainen saa parhaan mahdollisen hoidon.
Lopeta tuo väsyneen mantran jauhaminen.
Jos hän pelkää itse (piikistä huolimatta) jäävänsä ilman hoitopaikkaa. Taitaa olla aika ?60v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nyt tehohoitoa kuormittaa yksi sairaus, joka myös olisi yksilön itsensä estettävissä aika hyvin. Ja jota kansakunta yrittää estää , mutta osa yksilöistä yrittää vesittää tuon estämisen.
Niin on estettävissä, myös ilman rokotetta. Tartuntamekanismi on tiedossa, joten virusta on helppo vältellä. Itse kotihiirenä en näe tarvetta rokottautua, riskini saada korona on pieni ja vakavan sairastumisen riski vielä pienempi. Suomi on maa jossa on helppo vältellä ihmiskontakteja.
Sen sijaan pidän vastuuttomana jokaista, jolla on pakonomainen tarve lähteä ihmisvilinään ja massatapahtumiin, tai jopa ulkomaille, oli rokotettu tai ei. Tottakai toivon että rokotteesta on enemmän hyötyä kuin haittaa, niin moni sen on jo ottanut. Humputtelijat joutavatkin ottaa ja vaatisin rokottautumista etenkin maahan tulevilta ulkomaalaisilta, hehän sitä sairaanhoitoa etelässä kuormittaa.
Se on kyllä jännä, kun kaikki palstalle kirjoittavat rokottamattomat ilmoittavat elävänsä erakkoina niin etteivät käy edes kaupassa, niin mistä ne tehohoidettavat rokottamattomat sityen tulevat? Toinen juttu, mitä ihmettelen, että aikovatko rokottamattomat oikeasti pysyä rokottamattomina ja erakkoina koko loppuikänsä ja ymmärtävätkö, että koronataudin saavat väistämättä ennen pitkää, kun sieltä maakuopistaan könpivät esiin?
Niin. En minä tiedä mistä ne tulee. Kohta epäilen että valehtelevat.
Käyttäjä36348 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun rokotevalmistaja ilmoittaa että he eivät ota mitään vastuuta JO ilmenneistä tiedossa olevista haitoista eikä tulevista haitoista joita ei vielä tiedetä, niin aika moni laittaa terveyden pantiksi tälläiseen.
Jopa kodinkoneella on parempi takuu kuin ihmisen terveydellä .Kannattaa tutkia esim. kuka korvaa sinulle minkä tahansa lääkkeen haittavaikutukset? Jos sinä saat esim. Buranasta jonkin erittäin harvinaisen sivuvaikutuksen niin ei Burana-firma ole missään vastuussa lääkkeen vahingosta. Olet varmaan kuulut lääkevahinkovakuutuksesta. Haittatapauksessa tulee muiden menettelyjen kautta sanktioita firmaa kohtaan.
Otetaanhan rokotteissa riski. Mutta riskiä pitää peilata siihen vaihtoehtoon ettei rokotetta olisi otettu, mikä vaikutus sillä olisi yhteiskuntaan ja terveydenhuoltoon?
Mä en haluais yhteiskunnan menevän romahduksen partaalle, joten ehdottomasti rokote.
RNA:ta tulee kuitenkin elimistöön muutenkin, joten mun maallikkojärkeilyni mukaan samat haitat voisi saada itse koronastakin, onhan siinäkin piikkiproteiinia. Henkisesti olen tähän valmis, valmiimpi kuin siihen, että menee talous, menee työpaikka, menee terveydenhuoltojärjestelmä.
Rokote pääsee verenkiertoon.
This is what Dr. Robert Malone, inventor of the mRNA technology warned about. The spike proteins are not staying at the injection site and they are dangerous. Protein in the blood can be very dangerous.
No totta kai se pääsee verenkiertoon, eihän siitä muuten mitään hyötyä ole.
Te elämäm koululaiset voisitte muuten lopettaa öyhöttämisen asioista, joista selkeästi ette tajua hölkäsen pöläystä.
Koittakaapas te rokoteuskovaiset jo päättää, meneekö sitä rokotetta verenkiertoon vai ei. 😆 Taannoin sain ivallisen vastauksen ilmeisesti itseään lääkärinä pitävältä kommentoijalta, joka nimen omaan sanoi mRNA-molekyylien jäävän lihakseen ja vain hetkeksi, jotta puolustusjärjestelmä ne ehtii tunnistaa ja tuhota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22, sama toisinpäin, ihmiset menee jonossa piikille virusta "vastaan" johon sairastuu vain pieni prosentti koko väestöstä, ja kuolee alle prosentti.
"Sairastuu vain pieni prosentti?" Tauti on niin tarttuva, että käytännössä kaikki sairastuvat ennen pitkää. Esimerkkeinä Iran ja Brasilian Manaus, joissa on sairastettu jo kahteen, jotkut jopa kolmeen kertaan. Pysyvää immunitettia ei tule, ei sairastamalla eikä rokotteilla. Silti suojaan itseni rokotteella vakavalta taudilta, tarvittaessa vaikka vuosittaisella tehosteella.
Kos 1.5% sairastuu vuoden aikana niin se on pieni prosentti
 Älä tuo kehitysmaita tähän keskusteluun. Ne elää kamelin paskassa ja elää roskavuorissa. Ei mitenkään voi vertailla meihin.
Kun kolarin uhreja leikataan ulos autosta alkaa samalla arpominen mihin henkilöt saadaan mahtumaan teholle. Mennäänkö 20 vai 200 km päähän.
Sairastin koronan, en halua sitä uusiksi. Otan mieluummin vaikka sata piikkiä.
Koronahuuhaan levittäminen on hyödyllisten idioottien epäisänmaallista trollausta tai maa-tasoitusta hakevaa muuta trollausta.
EU: Venäjä aloittanut mittavan valeuutiskampanjan koronaviruksesta kylvääkseen länteen sekasortoa ja paniikkia
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/a1455f06-8dad-4c74-aab8-81887f23…
"https://www.verkkouutiset.fi/korona-voi-tuhota-aivosi-yksi-oire-kertoo-…"
Karmea tutkimustulos: Lieväkin korona syö aivokudosta
ELISA HYVÄRINEN | 20.06.2021 | 23:57- päivitetty 21.06.2021 | 00:02
Harmaata ainetta häviää aivoista riippumatta siitä, miten vakavia potilaan koronaoireet ovat.
Koronavirus voi aiheuttaa pysyvää tai väliaikaista tuhoa ihmisaivoille.
UK Biobankissa oli skannattu yli 40 000 ihmisen aivot ennen pandemian alkua. Niistä 782 henkilön kuvia on nyt vertailtu tuoreisiin skannauksiin. Ryhmästä 394 on välillä todettu koronapositiiviseksi.
Tutkimuksessa tunnistettiin nyt COVID-19:n merkittävät vaikutukset harmaan aineen häviämiseen aivoista.
Sairaalahoitoa saaneilla COVID-19-potilailla ja muilla koronapositiivisilla löydökset olivat tutkijoiden mukaan suhteellisen samanlaiset.
– Havaintomme liittyvät siis johdonmukaisesti harmaan aineen häviöön limbisillä aivokuorialueilla, jotka liittyvät suoraan primaariseen haju- ja makujärjestelmään, tutkimuksessa todetaan.
Tämä voi muuttaa teoriaa siitä, miksi monet koronan saaneet ovat menettäneet haju- ja makuaistinsa tai miksi aisti on omituisesti muuttunut. Kyse voikin olla vaurioista aivojen osassa.
Tiedot saattavat tehdä koronatartunnoista vaarallisempia kuin tähän asti on oletettu.
Tämä. Itse sairastin koronan ja tutkitusti se on tuhonnut hajuaistisäätelyni aivoista. Melkein kaikki haisee vanhalta sipulilta. Ja mitähän muuta on aiheuttanut aivoissa.. Sitä voi vain arvailla. Joo, ottakaa ne rokotukset..
Vierailija kirjoitti:
Koronahuuhaan levittäminen on hyödyllisten idioottien epäisänmaallista trollausta tai maa-tasoitusta hakevaa muuta trollausta.
EU: Venäjä aloittanut mittavan valeuutiskampanjan koronaviruksesta kylvääkseen länteen sekasortoa ja paniikkia
Näin on. Sen näkee jo siitä millaista sakkia tuohon on lähtenyt mukaan. Ei mitään kykyä ajatella itse, mutta intoa ja tarmoa levittää disinformaatiota riittää näillä hölmöläisillä sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nyt tehohoitoa kuormittaa yksi sairaus, joka myös olisi yksilön itsensä estettävissä aika hyvin. Ja jota kansakunta yrittää estää , mutta osa yksilöistä yrittää vesittää tuon estämisen.
Niin on estettävissä, myös ilman rokotetta. Tartuntamekanismi on tiedossa, joten virusta on helppo vältellä. Itse kotihiirenä en näe tarvetta rokottautua, riskini saada korona on pieni ja vakavan sairastumisen riski vielä pienempi. Suomi on maa jossa on helppo vältellä ihmiskontakteja.
Sen sijaan pidän vastuuttomana jokaista, jolla on pakonomainen tarve lähteä ihmisvilinään ja massatapahtumiin, tai jopa ulkomaille, oli rokotettu tai ei. Tottakai toivon että rokotteesta on enemmän hyötyä kuin haittaa, niin moni sen on jo ottanut. Humputtelijat joutavatkin ottaa ja vaatisin rokottautumista etenkin maahan tulevilta ulkomaalaisilta, hehän sitä sairaanhoitoa etelässä kuormittaa.
Se on kyllä jännä, kun kaikki palstalle kirjoittavat rokottamattomat ilmoittavat elävänsä erakkoina niin etteivät käy edes kaupassa, niin mistä ne tehohoidettavat rokottamattomat sityen tulevat? Toinen juttu, mitä ihmettelen, että aikovatko rokottamattomat oikeasti pysyä rokottamattomina ja erakkoina koko loppuikänsä ja ymmärtävätkö, että koronataudin saavat väistämättä ennen pitkää, kun sieltä maakuopistaan könpivät esiin?
Jospa niitä tehohoidettavia rokottamattomia tulee heistä, jotka eivät sen takia ehdi kirjoitella tänne palstalle, kun heillä on niin kiire humputella tuolla ihmisten ilmoilla. Sitä paitsi, ei kaikki muutenkaan tänne kirjoittele. Ja ei varmasti kaikki rokottamattomat aio pysyä loppuikäänsä rokottamattomina erakkoina, vaan ehkä osa odottelee seuraavien sukupolvien rokotteita, joiden teho on huomattavasti parempi, mikäli alla ei ole jo valmiiksi vanhempien polvien rokotteita sotkemassa immuunipuolustuksen reaktioita. Suurimmalla osalla meistä itseni mukaan lukien on nämä ensimmäisen sukupolven rokotteet, ja toivottavasti emme joudu katumaan sitä jonain päivänä.
Katsokaa nyt vihdoin esm dr sven ekbergin video immuunivaste/korona youtubesta! Saatte asiantuntijan lausunnon. Tehty jo yli vuosi sitten! Englanti kai taittuu, jos ei niin voi voi!
Jotkut hakevat tasoitusta omaan katastrofaaliseen tilanteeseen....
Tutkimus: Venäjän trollit ovat ottaneet kohteekseen lännen uutismedioiden kommentointipalstat: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008243054.html?share=07fb58e856d7d46…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Sen näkee jo siitä millaista sakkia tuohon on lähtenyt mukaan. Ei mitään kykyä ajatella itse, mutta intoa ja tarmoa levittää disinformaatiota riittää näillä hölmöläisillä sitäkin enemmän.
Nämä ei juuri eroa isisäideistä. Ihan yhtä pahaa jättävät jälkeensä sekoiluillaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa nyt vihdoin esm dr sven ekbergin video immuunivaste/korona youtubesta! Saatte asiantuntijan lausunnon. Tehty jo yli vuosi sitten! Englanti kai taittuu, jos ei niin voi voi!
Tuo on vain yhden ihmisen mielipide. Ethän sekoita mielipidettä ja tieteellisesti vertaisarvioitua tutkimusta toisistaan.
VASTAUS: Jokainen saa parhaan mahdollisen hoidon.
Lopeta tuo väsyneen mantran jauhaminen.