Tapaisitko miehen tisen kerran, jos
mitään kipinää ei ekalla kerralla, sokkotreffeillä, syntynyt? Jos mies olisi kuitenkin kivanoloinen, mutta hiukan liian kaverifiiliksiä herättävä?
Vai siirtyisitkö seuraavaan?
Kommentit (13)
Mä olin poikaystäväni kanssa kaveri 18 vuotta ennenkuin rakastuin siihen.
1 ja 2, onko teillä aina noin ja myös livenä kohdattujen kanssa myös aina hidas syttyminen? Iyse olen livenä nopea, ja joko sytyn, tai sitten syntyy kaveruus.
ap
Aika harvoin todellisuudessa tulee sellaista "ekasta silmäyksestä lähti jalat alta" -fiilistä. Jos mies oli mukava, reipas, puhelias, asiallinen ja juttu luisti ja mitään vikaa ei hänessä ollut, voisin hyvin tavata toisenkin kerran ja katsoa, miltä vaikuttaa.
Mä rakastuin heti kun näin ensimmäisen kerran. Kohta kymmenen vuotta yhdessä.
Tapaisin, jos ei tule suoraan sellainen olo, että toinen on jollain tasolla vastenmielinen. Ja tämä on ihan kemioista kiinni, siis ihmisen ei tarvitse olla vastenmielinen vaan oma olo on sellainen ettei viihdy toisen kanssa.
Ja hyvät treffit on sen verran harvinaisia, että ihan mielellään lähtisi uudelleenkin viettämään iltaa ja keskustelemaan tai muuten vaan hengaamaan. Ja tässä, kuten missä tahansa muussakin ihmissuhteessa kannattaa pysyä rehellisenä.
Sanot suoraan, että olet kiva kaveri, mutta... Sitten kun tuo "mutta" putoaa pois, niin olet löytänyt sen oikean :)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 09:40"]
1 ja 2, onko teillä aina noin ja myös livenä kohdattujen kanssa myös aina hidas syttyminen? Iyse olen livenä nopea, ja joko sytyn, tai sitten syntyy kaveruus.
ap
En sanonut olevani hidas syttyjä! ;) Kannattaa kuulostella sitä, että miltä miehen seurassa tuntuu olla - onko hyvät värinät? Tunteeko olonsa luontevaksi? Vallitseeko sellainen fiilis, että toinen aloittaa lauseen ja toinen jatkaa? Mikäli näin on, niin miehessä on potentiaalia.
- se paljon nettitreffaillut -
Tapaisin. Minulla on käynyt niin, ettei mies sytyttänyt pätkääkään ensimmäisellä kerralla ja jo toisella olin jo täpinöissäni.
Tapaisin varmaan, jos mies vaikuttaisi muuten kivalta ja miellyttävältä. En tosin varmaan olisi kovin optimistinen, koska olen tavannut aikoinaan kaksi nettituttavamiestä, ja kummatkin tapasin uudestaan useamman kerran, mutta minkäänlaista kipinää tai ihastusta ei ilmestynyt ajan kanssakaan.
Pidin baarissa tapaamaani miestä aluksi suunnilleen sekopäisenä narsistina. En tiedä, mikä sai minut tapaamaan hänet uudelleen, mutta tämä seuraava tapaaminen venähtikin kolmipäiväiseksi ja erittäin ikimuistoiseksi. Kannattaa kuunnella myös niitä kuuluisia vaistoja, joskus voi yllättyä positiivisesti. Edelläkerrotussa tapauksessakin mies siis osoittautui hyvin mielenkiintoiseksi, ja häpesi omaa käytöstään ensitapaamisellamme.
Toki jos oikeasti on sellainen olo, että ei, niin mikään pakko ei toki ole :)
Kokemuksieni perusteella itselleni on se raja kaksi kertaa. Niiden aikana jo tietää onko miehessä potentiaalia (ihastua ei välttämättä tarvitse), mutta jos ei ole sitäkään on vain molempien ajantuhlausta nähdä sen enempää.
Jokainen tekee miltä tuntuu sopivammalta.
Olen yrittänyt tavata, mutta koskaan ei ole tullut mitään niistä jutuista joissa ei ole heti tullut jonkinlaista tunnetta. Jos ensimmäinen tapaaminen on ollut vaivautunut ja sellainen ettei oikein keksi tikustakaan asiaa, on seuraavat olleet vielä vaivaantuneempia ja on alkanut toivoa jo treffien aikana että olisi jossain ihan muualla. Eihän sellaisesta mitään tule. Jonkinlaisiiin juttuihin johtaneissa tapauksissa on aina jo ensitapaamisella tunnut jonkinlainen positiivinen tuntemus siitä miehestä, vaikkei vielä ihastusta olisi tullutkaan, ja juttu on luistanut kohtuullisen hyvin heti alusta alkaen.
Tapaisin. Paljon nettitreffailua harrastaneena tiedän, että "jalat alta" -fiilis ei yleensä johda mihinkään pidemmällä tähtäimellä. Mies, jonka seurassa viihtyy, saattaa hyvinkin osoittautua oivaksi kumppaniksi, kun tutustuu hiukan paremmin!