Noudatatko käskyä "lisääntykää ja täyttäkää maa"?
Kommentit (15)
Kyllä. Minulla on viisi lasta. Teen näet laatua, joten on suorastaan velvollisuus lisääntyä.
Kyllä te niin tyhmiä olette. Se on kertomus siitä miten sanalla luoja luo eikä se nyt just koske sua vaikka joku on sinut lisännyt maailmaan se tarkoittaa yleensä lisääntymistä tulee heimoja kieliä kansoja kokonaisuutta tarkoittaa . Siivilöitte hyttysen .....kyllä Egyptistä on lisääntyminen alkanut ja jatkuu ei ole loppunut jopa sammakot ja lehmät lisääntyy . Edelleen . Se joskus oli vain luomis sanaa koko maapallolle kasveille eläimille ihmisille tähdille . Koita nyt olla vaan oma itsesi ihan rauhassa .
En laita näitä geenejä eteenpäin. Mulla on ihanat vanhemmat, mutta joku valmistusvirhe taisi tulla.
Luominen ei ole mikään käsky just sulle . Eihän sua silloin vielä ollut olemassakaan . Se koskee kaikkeutta.
En. Minä vain leviän ja vien siten enemmän tilaa.
En enää. Olen osuuteni tehnyt. Jälkeläiseni eivät aio lisääntyä. Ei se minua haittaa.
Se ei kuulu kymmeneen käskyyn eikä siinä välttämättä tarkoiteta lasten tekemistä.
Parhaani kuitenkin koetin mutta vasta hoidoilla sain yhden lapsen. Sori siitä, Julle, mutta itse minut tämmöiseksi loit.
En todellakaan. En ensinnäkään ota vastaan käskyjä satuhahmoilta, ja toiseksi kyllä tämä maa on täytetty jo kauan sitten.
En, odotan ennemminkin jo ilmestyskirjaa.
Vaikeaa on noudattaa kun eipä saa naisia :/
Tää on varmaan joku Jumalan juoni. Täytetään koko maapallo ihmisillä. Tuhotaan samalla luonto ja eläimet ja lopulta kuollaan sen takia sukupuuttoon, kun maapallolta loppuu resurssit. Sitten Jumalaa hykertelee tyytyväisenä, että vihdoin me kuoltiin. Sitten se luo uuden pallon uusilla eläimistöllä ja sama prosessi toistuu. Se on Jumalan viihdettä itselleen. Olis varmaan tylsää, jos sillä ei olisi mitään katseltavaa. Sillä on varmaan joku töllö josta se voi seurata eri planeettojen elämää. Voi olla, että joskus vilkasee mitä maapallo-kanavalla tapahtuu, mut sit se vaihtaa nopsahti taas kanavaa johonkin toiseen palloon jossa on enemmän actionii XD
Se on jo täytetty. Ei ehkä olisi tarvinnut ottaa niin kirjaimellisesti.