Kuinka monta sukupuolitautia sinulla on todettu elämäsi aikana ja kuinka monen eri kumppanin kanssa olet ollut sukupuoliyhteydessä?
Itse olen selvinnyt varsin vähällä tautien suhteen. 3 hoidettua tautia ja 50+ kumppania.
nainen26
Kommentit (118)
n. 200 partneria ja tauteja 9. Jos satiaiset otetaan lukuun niin sitten 12.
Nyt 20 vuotta samassa suhteessa, ilman tauteja.
M 53
123 tautia ja 60 naista. Eli taudit paukkasi samaltakin naiselta uudestaan aina, kun kondomit unohtui eikä valitettavasti ole syntynyt immuniteettia. Suosin siis tautisia pantavia naisia väriin, kokoon tai ikään tuijottamatta
Vierailija kirjoitti:
Kääntykää Jumalan puoleen niin haureus jää sivuun. Surullista lukea kuinka ihmiset juoksevat kukasta kukkaan taivaan isän silmien edessä
Eikö se kristinuskon jumala rakastakaan iloista antajaa?
13 partneria, 1 tauti. Sen sain avopuolisolta jolloin jäi kiinni pettämisestä ja se suhde kaatui siihen.
Kumppaneita 0, seksitauteja 0
N19
Tauteja 2 ja kumppaneitä joku +40
Aika pienellä prosentilla on mennyt.
N30 kirjoitti:
Tauteja 2 ja kumppaneitä joku +40
Aika pienellä prosentilla on mennyt.
Minusta aika huono tuuri käyny. 200+, paljaalla ehkä 150 ja 0
Vierailija kirjoitti:
Sillä mitä suurempi määrä niitä seksikumppaneita, niin väkisinkin jossain vaiheessa jokin sp-tauti tarttuu. Se on aivan väistämätöntä.
Aivan. Kuten meidänkin sängyssä. Suhdeluku N 1/5 ja M 0/60.
Tuolla sun logiikalla mulla ois pitäny olla vähintään 12 tautia että pääsisin edes samaan kuin vähemmillä kumppaneilla.
Moni täällä kertoilee, että olen käynyt testeissä: ei tauteja, no se hyvä, mutta kun ne kaikki taudit ei testeissä näy. Oireettomana voi kantaa, ja voi alkaa oireet vasta vuosien päästä.
0 tautia ja 1 kumppani.
-mies 33 v.
0 tautia. Seksikumppaneita yli 100.
-mies 43
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki alapeukuttaa näitä vastauksia? Äly hoi.
No jokainen peilaa subjektiivisesti omia lukujaan ja käytäntöjään toisiin, tietenkin tulee alapeukkuja.
Lässyn lässyn ...tana.
Paljaalla on vaan niin irstasta laskea siemenet varattuun rakoon.