Kuinka monta sukupuolitautia sinulla on todettu elämäsi aikana ja kuinka monen eri kumppanin kanssa olet ollut sukupuoliyhteydessä?
Itse olen selvinnyt varsin vähällä tautien suhteen. 3 hoidettua tautia ja 50+ kumppania.
nainen26
Kommentit (118)
12 kumppania, 1 tauti (koska raiskaus)
N26
0 tautia, säännöllinen testaus, aina kumi & suuseksisuoja. Seksipartnereita en ole laskenut mutta 70-100. N30
Parisataa kumppania jja kolme tautia. Aika helpolla olen päässyt, kun kortsuja ei ole tullut käytettyä kuin muutaman kerran.
Mikä järki alapeukuttaa näitä vastauksia? Äly hoi.
Kolmisenkymmentä kumppania, sekä kotimaisia että ulkomaisia. 2 kertaa tauti, molemmilla kerroilla daami oli suomalainen alle 20v ja kumi oli käytössä. M40. Nyt toistakymmentä vuotta terveen papereilla.
Kumppaneita 30+ ja tauteja 0. M43
Kumppaneita yli 100 ja tauteja klamydia x 2 ( oli peräkkäin) + herpes kullissa. Huuliherpes tarttui kulliin ja ollut sen yhden kerran aktiivinen kymmenen vuoden aikana. Silti ketuttaa. Kumia kannattaa käyttää.
Ihan kuin miehet täällä oikein ylpeillen kertovat sadoista panpoistaa...kun vastaavatsti naiset saavat samasta alapeukkuja. Ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin miehet täällä oikein ylpeillen kertovat sadoista panpoistaa...kun vastaavatsti naiset saavat samasta alapeukkuja. Ällöttävää.
Eikä. 😭 voimia. Koittaisit osallistua keskusteluun, se voisi helpottaa. Noin 50 kumppania 0 tartuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä. 😭 voimia. Koittaisit osallistua keskusteluun, se voisi helpottaa. Noin 50 kumppania 0 tartuntaa.
Juurihan osallistuin!
Olen erittäin onnekas, sillä elämäni rakkauden ekalla kerralla. Molempien eka kerta eikä tauteja. Sen jälkeenkään ei tauteja olla saatu. Eli kumppanit 1 ja taudit 0
0 sukupuolitautia.
4:n kanssa yhdynnässä (joista kahden kanssa ainoastaan kondomin kanssa), lisäksi yksi suojaamaton suihinotto.
Molemmat miehet, joiden kanssa olen harrastanut suojaamatonta yhdyntää (=suht pitkäaikainen parisuhde takana jo siinä vaiheessa), passitin seksitautitesteihin ennen suojaamattomaan siirtymistä.
Ja tähän ne seksipartnerit jäävät, jos ei ihmeitä tapahdu.
N32
Kumppaneita noin 30, tauteja 0.
Paitsi virtsatientulehdus pari kertaa.
Ei voi tietää, kun ei ole koskaan käynyt testeissä. Suojaamattoman seksin kumppaneita n 15.
m52
3 kumppania. Toki 2 heistä yhden illan. 0 tautia.
Mies 61
Tauteja nolla, kumppaneita vähän.
M50
Ei tauteja, yksi kumppani.