Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten erota fiksusti pelottavasta miehestä?

Vierailija
30.12.2014 |

Pelkään miestäni, joka saattaa heittäytyä todella väkivaltaiseksi ja tunnekylmäksi tarpeen tullen. Haluaisin erota hänestä. Mulla on nyt mahdollisuus päästä hänestä eroon noin viikoksi, mutta sen jälkeen mun pitäisi löytää asunto ja hoitaa muutto yksin (en tunne ketään joka voisi auttaa). Asun paikkakunnalla, josta on todella hankalaa löytää nopealla varoitusajalla kohtuuhintaisia asuntoja. Tällä hetkellä en ole sellaisessa elämäntilanteessa, että voisin ostaa asuntoa kyseiseltä paikkakunnalta yksin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tosiaan käyttäytyy niin vaikeasti ja ilkeästi, että en vain enää jaksa. Yksin olisi helpompaa ja turvallisempaa. Mies on myös väkivaltainen ja teki uuden "aluevaltauksen" väkivallan osalta hiljattain, kun sain ekaa kertaa päähäni nyrkistä, kun olin unenpöpperöisenä heräämässä uniltani. Seuraus: kolmen päivä kova päänsärky ja muistiongelmia. Tämä tuntuu aivan mielettömän epäreilulta ja mun ois pakko lähteä, vaikka just nyt taloudelliset edellytykset ja kaikki muukin on aivan auki. Eikä mulla ole juuriikaan läheisiä ystviä Suomessa jne. T. Ap

Vierailija
2/4 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakoti. Auttaavat myös käytännön asioissa jatkossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin sn salaa, eli en kertonut muuttoaikeistani etukäteen väkivaltaiselle miehelle.  Onko sulla mahdollisuutta ottaa jokutilapäinen luukku vaikka kauempaa ja sitten ajan kanssaetsiä parempaa? Ensi- ja turvakodit auttavat myös jos tilanne kärjistyy. 

Omaa moraalia vastaan soti toimia toiseltasalaamutta se onjoskus ainoa tapa päästä ehjänä pois. Tavarasta ym ei välttämättä kannata alkaariidellä,miti haluatko edes antaa uutta osoitettasi miehelle. Hyvän päätöksenolet tehnyt lähteä, temppiä.

Vierailija
4/4 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Mene turvakotiin heti. Etsi asunto jostain.

hyvä, että ymmärrät paeta. 

Voimia sinulle.

lääkäriin myös sen lyönnin ja muistiongelman takia. Kerro.

se turvakoti ja oman asunnon haku.

mies kuullostaa todella arvaamattomalta. 

suojele itseäsi.

Olet hyvällä tiellä...pois tuosta nopeasti.

olet arvokas.