Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako, jos ette saaneet kutsua minnekään uudeksivuodeksi?

Vierailija
29.12.2014 |

Minua vähän pukkaa ahdistamaan. Tosin sanoin jo reilusti ennen joulua monille kavereille, että pyrimme lähtemään pois kaupungista jonnekin, vaikka mökille, koska koirat ovat hysteerisiä rakettipelosta. Silti on vähän tyhjä olo, kun meitä ei kutsuttu nyt minnekään. Emme toki itsekään kutsuneet nyt ketään. Nämä pakkobiletykset ovat vähän ärsyttäviä, en ymmärrä miksi edes piittaan siitä miten meidän perhe sen aaton viettää. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En odottanutkaan, koska koira ei astu ulos ovesta koko päivänä.

Vierailija
2/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ystävillesi selväksi että vietät uv:n perheen kanssa ja nyt itket kun kukaan ei kutsunut? Lue avauksesi uudestaan niin monta kertaa että rupeat jo nauramaan itsellesi! Hyvää tulevaa vuotta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin semisti harmittaa, mieluusti olisimme istuneet iltaa jonkun kaveriperheen luona. Usein olemme kutsuneet vieraita meille. Nyt olisimme toivoneet vastaavaa joltain muulta kaveriperheeltä. No perheiltä on sitten uudenvuodenaattokin tänä vuonna.

Vierailija
4/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, sitähän tässä itsekin ihmettelen, että miksi tämä nyt niin nyppii, itsehän mainostimme erakoitumishaluamme, emme tietenkään kaikille kavereille. Taidan olla jotenkin läheisriippuvainen ja hyväksynnän tarpeessa. :( 

Vierailija
5/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koskaan että mua/meitä olisi kutsuttu jonnekin uutena vuotena, miksi pitäisi? Perheen kanssa katsotaan raketteja jos jaksetaan ja mies ei ole töissä. Joskus on tehty jotain tortilloja lasten mieliksi, mutta niitä voi toki tehdä muulloinkin. Tinaa valetaan joskus perheen kesken, siihenkään ei tarvita ketään ulkopuolisia. Jotenkin outo ajatus että uutena vuotena mentäisiin kylään jonnekin. Juopot menee toki ryyppäämään kun on mikä tahansa tekosyy "juhlia" ja nuoret bilettäjät menee, nehän menee vaikka joka viikonloppu muutenkin.

Vierailija
6/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ahdisti et saatiin kutsu eikä haluta mennä..

Vierailija
7/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me yleensä saadakaan, ehditään kai itse aina ensin kokoamispuuhiin. Jos ei muuten tuu kutsua, ei se juuri ahdista, ymmärrän, että toiset voi haluta viettää joskus omalla porukalla ja omassa rauhassaan, niin mekin joskus tehdään.

Vierailija
8/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana uutena vuotena mainostat kaikille kavereille, ettei teillä ole mitään suunnitelmia ja olisi niin kiva saada kutsu johonkin.

Vierailija
9/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:32"]3, sitähän tässä itsekin ihmettelen, että miksi tämä nyt niin nyppii, itsehän mainostimme erakoitumishaluamme, emme tietenkään kaikille kavereille. Taidan olla jotenkin läheisriippuvainen ja hyväksynnän tarpeessa. :( 
[/quote]

Olet varmasti oikeassa. Muista että kenenkään mujn ei tarvitse sinua hyväksyä kuin sinun itsesi. Älä ota elämää niin vakavasti, nauti! :)

Vierailija
10/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista enää. Vaikka aina vähän kipeää tekeekin katsella kuvia ystäväporukoista. Nyt kuitenkin alan jo tottua ajatukseen, ettei meillä ole tuttavia/kavereita/ystäviä, jotka meitä johonkin kutsuisi, joten ei enää niin ahdistakaan. Vielä pari vuotta sitten se ahdisti ja masensi paljonkin.

Kaikkeen näköjään tottuu.

Vierailija
11/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo juontuu minulla jo lapsuudesta. Meillä oli aina vieraita uutenavuotena, saunottiin, pyörittiin lumihangessa, valettiin tinoja valvottiin. Se oli hurjan kivaa. Aikuiset olivat täysin raittiita, uusivuosi oli lasten juhla. Siksi kai tuntuu, että oman perheen kesken on tylsää. Ei olla koskaan oltu niin. Ap

Vierailija
12/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun sut av:lle nyt

Vierailija
13/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:39"]Kai tuo juontuu minulla jo lapsuudesta. Meillä oli aina vieraita uutenavuotena, saunottiin, pyörittiin lumihangessa, valettiin tinoja valvottiin. Se oli hurjan kivaa. Aikuiset olivat täysin raittiita, uusivuosi oli lasten juhla. Siksi kai tuntuu, että oman perheen kesken on tylsää. Ei olla koskaan oltu niin. Ap
[/quote]

Astut siis pois mukavuusalueeltasi. Älä stressaa niin hyvin se menee :)

Vierailija
14/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ahdista, mutta miestä tuntuu ahdistavan. Odottaa jotain kutsua kaveriltaan, minne on kuulemma kutsuttu ihan KAIKKI ja minne saa ottaa koko perheen mukaan. Ihmettelen, mitä ihmettä me jossain pippaloissa teemme, kun kotona on kolme koiraa ja yksi alle vuoden vanha lapsi? Koirat täytyy joka tapauksessa pissattaa ja lapsi on niin pieni, ettei todellakaan jaksa valvoa kuin korkeintaan kello 21. Toivon toisaalta ettemme saa kutsua, mutta se toinen vaihtoehto on murjottava mies, jonka mielestä on tosi tylsää olla vain kotona.

Vierailija
15/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ahdista. Meillä ei ole edes kavereita, jotka voisi kutsua meidät. Eikä kyllä välitettäisikään, vietetään iltaa ihan perheen kesken. Tuo on myös meidän hääpäivä, joten senkin puolesta mieluummin ollaan oman perheen kesken.

Vierailija
16/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan totuttu sanontaan vuoroin vieraissa. Emme tänä vuonna saaneet kutsua, nyt on vuoromme isännöidä ystäväporukkamme uudenvuodenjuhlia :)

Vierailija
17/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Joskus on saatu kutsuja ja toisinaan ei. Voitaisiin kutsua kaveriperheitä meille, mut nyt tuntuu ettei jaksa, mieluummin ihan relasti ja vähällä vaivalla oman perheen kesken...

Vierailija
18/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:39"]

Kai tuo juontuu minulla jo lapsuudesta. Meillä oli aina vieraita uutenavuotena, saunottiin, pyörittiin lumihangessa, valettiin tinoja valvottiin. Se oli hurjan kivaa. Aikuiset olivat täysin raittiita, uusivuosi oli lasten juhla. Siksi kai tuntuu, että oman perheen kesken on tylsää. Ei olla koskaan oltu niin. Ap

[/quote]

Mulla oli ihan samalainen lapsuus. Ylipäätäänkin meidän perhe vietti paljon aikaa ystäväperheiden tai sukulaisperheiden kanssa. Matkusteltiin yhdessä, vietettiin juhlapäiviä yhdessä jne. Mun miehellä taas on ihan erilainen lapsuus. He ovat aina olleet vain oman perheen kesken. Heillä ei edes ole ollut mitään ystäväperheitä.

Nyt me sitten eletään tuon mieheni tavan mukaan ja se tuntuu minusta ihan hirveältä. Mä olen menettänyt jo monta ystävää tämän takia. Mies kun ei tykkää edes siitä, että meille tulisi ketään illaksi istumaan, joten äkkiä siinä kaverit ovat hävinneet.

Olisi niin kivaa lähteä jonkun toiseen perheen kanssa lomareissullekin, mutta ei...

Vierailija
19/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tilanne, että meillä ei olisi kavereita/ystäviä, joiden voisi ajatella kutsuvan meidät... En voisi kuvitella. Tuntuisi kauhealta. Näen että minulla ja meidän perheellä on arvoa vain, jos muut pitävät meistä. Mielestäni siinä ei ole mitään outoa. Ihminenhän on kai laumaeläin? Tietenkin jos ystäviä ei saisi kerta kaikkiaan mistään, niin tokihan senkin kestäisi jotenkin, mutta minulle se olisi hirveän raskasta ja masentavaa. Tai no, ei voi tietää ennen luin on itse kokenut. Ehkä oman elämän mielekkyys löytyisi sitten jostain muusta. Ap

Vierailija
20/46 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin entidelle kotikadulle, siitä puolen vuoden päästä vappuna pyydettiin yhdet naapurit meille. Uutena vuotena naapurit pyysi meidät heille. Siitä vakiintui vuorosysteemi. Uusi vuosi meillä, vappu heillä. Välillä mukana on muitakin naapureita. Lasten kautta tutustuttiin. Joulut vietetään perhepiirissä samoin juhannus, pääsiäinen, ne pakkopyhät! Vappuun ja uudenvuoden vastaanottoon liittyy mielestäni riehakkuutta, joka sopii lapsiperheille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä