Mitkä tunnehetket muistat ikuisesti?
Voimakkaat/ihmeelliset/mieleenpainuvat tunnehetket, jotka muistat ikuisesti?
Kommentit (24)
Se kun tajusin ihastuneeni nopeassa hetkessä ystävääni, mitä ei todellakaan tullut aikaisemmin edes ajateltua kuuna päivänä mahdolliseksi. Normista poiketen hän vain sattui tuijottamaan silmiini koko keskustelun ajan, silitti hiuksiani ja tahtoi halin. Olin mennyttä 10 minuutissa. Jos btw tunnet piston sydämessäsi urpo niin paras olisi antaa toinenkin hali!
Se tunne kun Äitini ja koko muu perheeni ilmoitti minulle että eivät halua olla missään tekemisissä kanssani enkä saa enää ottaa yhteyttä heihin. Syynä oli se että veljeni oli yhdessä muun perheen kanssa huijannut minua perinnönjaossa ja oikeus määräsi palauttamaan minulta viedyn omaisuuden. Tästä on jo melkein 10 vuotta mutta omaisuuttani en käytännössä ole vieläkään saanut takaisin.
Tunne romahdutti koko uskoni elämään ja muutti täysin ajatusmaailmaani ja siitä selviäminen kesti noin kolme vuotta ja edellytti psykoterapiaa. Aluksi luulin että vain veljeni on huijannut minua mutta paljastuikin että kaikki muut tukivat häntä mukaan lukien muutama viranomainen.
Lapsiltani meni isoäiti sekä enot ja tädit sekä serkut joihin olimme olimme olleet säännöllisesti yhteyksissä.
Rakastuminen 15-vuotiaana. Aioin ensin kirjoittaa kaikki negatiivisetkin tapahtumat, mutta olkoon.
Ja tosiaan naimisiinmeno, olin sen koko päivän jotenkin aivan sumussa ja en voinut lakata hymyilemästä. -21