Ärsyttääkö muita naiset, jotka...
Naiset, jotka käyttävät kuukautisia tekosyynä käyttäytyä huonosti? Olen itse nainen, tiedän että hormonit heittelee, mutta herranjumala jos ei osata käyttäytyä hormonien takia niin kuin aikuisen ihmisen kuuluu, hakekaa jotain hoitoa. Vituttaa ihmiset, jotka kuukautisten aikaan taantuvat uhmaikäisen tasolle ja heille siitä huomauttaessa vastaus on vihainen "mulla on menkat" -sähähdys. Öö, mitä vittua? Jos planeetan jokainen nainen käyttäytyisi noin kuukautisten aikaan, tää maailma olis ihan sekaisin. Ihan sama onko menkat vai ei, olet silti vastuussa omista teoistasi ja huono käytös ei ole hyväksyttävää. Jos on niin pahat menkat, ettei osata olla ihmisiksi niin hakekaa apua älkääkä raivotko viattomille sivullisille.
Kiitos kun sain avautua, vituttaa vaan tuollainen kyvyttömyys ottaa vastuuta omasta käytöksestään.
Kommentit (15)
Sehän tässä miehenä huolestuttaakin, kun naisten asema kohenee koko ajan, niin kohta kaikkia valtioita johtaa pelkät naiset ja kerran kuussa meillä on maailmanlaajuinen ydinsota.
Eihän menkkojen aikana edes kuulu olla kiukkuinen, vaan ennen niitä!
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:38"]
AP:lla "ne päivät" tänään?
[/quote] No ei ole, muuten vaan vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:38"]
[/quote] No ei ole, muuten vaan vituttaa.
[/quote]
No joo, kunhan vitsailin. :)
Samaa mieltä. Ei oikeuta kiukutteluun.
Ite olen kroonisesti sairas, joka v*tun päivä olo on kuin junan alle jääneellä. Silti en saisi olla millään tavalla poikkeava käytökseltäni. Mutta eukolla kun on menkat.... Ei siitä sen enempää. Alan vaan pitää enemmän ja enemmän lapsellisena.
Mulla on ennen kuukautisia depis ja sittä johtuvaa ärtyneisyyttä. Vasta nyt vuosien jälkeen osasin yhdistää sen kuukautisiin. Toistuu joka kuukausi ja en räyhää vaan lähinnä masennun silloin. Olen huomannut herkistyväni silloin myös tunnepuolella mm. itken herkemmin ja olen myötätuntoisempi.
Samaa mieltä! Aikuisen ihmisen ei pidä olla noin hormonien vietävissä. Vaikka ärsyttäisi kuinka niin kyllä pitää sen verran itsehillintää olla, ettei ala raivota tyhjästä vain "koska menkat".
N37
Kiitos kaikista vittu- ja vituttaa-kommenteista.
Niiden perusteella sai hyvän kuvan kirjoittajasta ja joistain kommentoijista.
Millaista apua kyseiseen ongelmaan on ja mistä sitä voi hakea?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:54"]
Kiitos kaikista vittu- ja vituttaa-kommenteista.
Niiden perusteella sai hyvän kuvan kirjoittajasta ja joistain kommentoijista.
[/quote]Ole hyvä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 10:56"]
Millaista apua kyseiseen ongelmaan on ja mistä sitä voi hakea?
[/quote]Mites olis vaikka lääkäri?
Minulle tarjottiin lääkärissä mielialalääkitystä ja en kyllä ala sellaisia popsimaan näihin vaivoihin. Viikko masennusta kuukaudessa! Loppuvat nekin kohta kokonaan, kun en enää mikään nuori ole, 9
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 11:03"]
Minulle tarjottiin lääkärissä mielialalääkitystä ja en kyllä ala sellaisia popsimaan näihin vaivoihin. Viikko masennusta kuukaudessa! Loppuvat nekin kohta kokonaan, kun en enää mikään nuori ole, 9
[/quote]E-pillerit, tekee menkoista kivuttomammat ja pitää hormonitasot vakaampina. Eikä masennuskaan oikeuta räyhäämään.