Tiedättekö narsistisia ihmisiä, jotka luulevat olevansa paljon fiksumpia kuin ovat?
Kommentit (241)
Tass ei mee läpi kommentit. Minä en ole poistattanut ainuttakaan viestiäsi, kunhan kävin yrittämässä keskustella ketjun aiheesta ja totesin että ei saaaa... Mikä siinä on että kiinnostaviin ja pitkäikäisiin ketjuihin pesiytyy _aina_ joku head case joka ei kestä sitä että ihmiset pitää kivaa. Tuo on muuten yksi narsistien piirre, että eivät kestä jos muilla ihmisillä on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntevat tarvetta koko ajan uudestaan ja uudestaan kostaa jollekin jotain käsittämätöntä asiaa. Kiusaaminen on heille tärkeää.
Winner-nimimerkin käytös Damiano-ketjussa kun hetken aikaa sitä lueskelin. Jää tavikselle täydellisesti hämärän peittoon mikä voi ajaa ihmisen tuohon.
Minä olen viehättynyt ketjuista, joita ylläpitävät toiset narsistit, jotka eivät tietenkään siedä, että joku on vaan fiksumpi ja parempi ja päätyvät poistamaan tai alapeukuttamaan parempiensa kommentteja. Ja siten todistavat vaan käytöksellään, että olen kommenteissani ihan oikeassa :D
Niin yksinkertaista se on. Ei mitään henkilökohtaista kenellekään, kostoa tai kiusausta tai Måneskinin dissausta, mutta totuudenpuhujat ketjuissa ei narsisteja koskaan miellytä. Ja narsistin trollaaminen se vasta tabu onkin, kun tulee vääränlaista haluttua ihailua ja varsinkin jos joku laittaa mulle yläpeukkuja ottaa ankarasti narskulle kupoliin kun oletettu suosio ketjussa lipsahtaakin mulle ;D
Saa väittää vastaankin kymmenillä ano-vierailija-kommenteilla, joita sitten itse yläpeukuttaa, näinhän se täällä menee ;D
Ja tämä viesti on tallessa, jotta sen voi taas ja taas ja taas laittaa sitä mukaa kun poistelet.
Tällaisena se näyttäytyy sulle. Kun bändistä kiinnostunut menee ketjuun, siellä on ihan tavallisia tyyppejä yrittämässä puhua mielenkiintonsa aiheesta, kun sinä yrität parhaasi mukaan häiriköidä ja haitata keskustelua ja pidät aivan naurettavaa ja lapsellista showta... Ja olet myötähäpeää aiheuttavan tyytyväinen omiin tosi huonoihin juttuihisi, jotka kuulostaa lähinnä siltä että on mania päällä. Mikä vielä korostuu siksi kun ne muut oikeasti vaan haluaa puhua siitä mielenkiintonsa kohteesta.
Taas narsistinen syyttely ja homman kääntäminen minun viakseni alkoi ja mania-viittaukset ;D
Naurettava ja lapsellinen show on "tavallisten tyyppien" hihitellä bändin "patongeille" ja "kuningasboalle." Tai stalkata joka sekunti jotain IG-kuvaa ;D ja itsepeukuttaa ja kompata omia kommenttejaan.
SITÄ matskua siellä on satoja sivuja, mutta itsepähän myötähävettävän linjanne ja kiinnostuksenne olette valinneet ;D
Onnea ketjulle 100.000 kommenttiin ;D
Vierailija kirjoitti:
Tass ei mee läpi kommentit. Minä en ole poistattanut ainuttakaan viestiäsi, kunhan kävin yrittämässä keskustella ketjun aiheesta ja totesin että ei saaaa... Mikä siinä on että kiinnostaviin ja pitkäikäisiin ketjuihin pesiytyy _aina_ joku head case joka ei kestä sitä että ihmiset pitää kivaa. Tuo on muuten yksi narsistien piirre, että eivät kestä jos muilla ihmisillä on kivaa.
Joku D-ketjulainen taisi tulla klo 15 töihin?
Epäilemättä tämäkin antoisa ja paljastava keskustelu poistetaan kokonaan viimeistään yön aikana ja viestejä poistellaan sitä ennen.
D-ketjun ja sensuurin yhteispeli on huomattu. Joskus se on niin reaaliaikaista, että on pakko olla mode.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää. Ensinnäkin, ihmisen leimaaminen narsistiksi voi mennä pahasti pieleen. Ja jos sattuisi osumaan arvio oikeaan, ei ole mahdollista arvioida hänen todellista fiksuuttaan.
Ihminenhän voi olla joissakin asioissa huomattavan fiksu, joissakin taas hyvinkin tumpelo.
Näin on.
Vaikkapa nämä viime aikojen narsistiset avaruuslentojen järjestelijäliikemiehet eivät takuulla itse osaa sitä rakettia kasata, mutta iloisesti patsastelevat ja lisäävät nimensä ja brändinsä arvoa siinä mukana, kun joku julkkis lähtee lennolle. Ja se fiksuus näkyy sitten lompakossa.
Vierailija kirjoitti:
Arvelen olevani narsisti ja luulevani olevani älykkäämpi kuin monet muut; fiksu en ole missään tapauksessa. Turhaudun aika usein ihmisten tyhmyyteen ja karjahtelen sisäisesti, että voisitteko edes yrittää käyttää aivojanne. Olen päätynyt lähes täydelliseen eristykseen osin omieni ja osin muiden ihmisten tekojen seurauksena.
Me muut kiitämme Sinua , pysy vain siellä ylhäisessä yksinäisyydessäs koska me muut olemme tyhmiä. Ei sun kannata tulla meidän tyhmien joukkoon! ( narsistit ottaa tämän kehuna).
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntevat tarvetta koko ajan uudestaan ja uudestaan kostaa jollekin jotain käsittämätöntä asiaa. Kiusaaminen on heille tärkeää.
Winner-nimimerkin käytös Damiano-ketjussa kun hetken aikaa sitä lueskelin. Jää tavikselle täydellisesti hämärän peittoon mikä voi ajaa ihmisen tuohon.
Minä olen viehättynyt ketjuista, joita ylläpitävät toiset narsistit, jotka eivät tietenkään siedä, että joku on vaan fiksumpi ja parempi ja päätyvät poistamaan tai alapeukuttamaan parempiensa kommentteja. Ja siten todistavat vaan käytöksellään, että olen kommenteissani ihan oikeassa :D
Niin yksinkertaista se on. Ei mitään henkilökohtaista kenellekään, kostoa tai kiusausta tai Måneskinin dissausta, mutta totuudenpuhujat ketjuissa ei narsisteja koskaan miellytä. Ja narsistin trollaaminen se vasta tabu onkin, kun tulee vääränlaista haluttua ihailua ja varsinkin jos joku laittaa mulle yläpeukkuja ottaa ankarasti narskulle kupoliin kun oletettu suosio ketjussa lipsahtaakin mulle ;D
Saa väittää vastaankin kymmenillä ano-vierailija-kommenteilla, joita sitten itse yläpeukuttaa, näinhän se täällä menee ;D
Ja tämä viesti on tallessa, jotta sen voi taas ja taas ja taas laittaa sitä mukaa kun poistelet.
Tällaisena se näyttäytyy sulle. Kun bändistä kiinnostunut menee ketjuun, siellä on ihan tavallisia tyyppejä yrittämässä puhua mielenkiintonsa aiheesta, kun sinä yrität parhaasi mukaan häiriköidä ja haitata keskustelua ja pidät aivan naurettavaa ja lapsellista showta... Ja olet myötähäpeää aiheuttavan tyytyväinen omiin tosi huonoihin juttuihisi, jotka kuulostaa lähinnä siltä että on mania päällä. Mikä vielä korostuu siksi kun ne muut oikeasti vaan haluaa puhua siitä mielenkiintonsa kohteesta.
Taas narsistinen syyttely ja homman kääntäminen minun viakseni alkoi ja mania-viittaukset ;D
Naurettava ja lapsellinen show on "tavallisten tyyppien" hihitellä bändin "patongeille" ja "kuningasboalle." Tai stalkata joka sekunti jotain IG-kuvaa ;D ja itsepeukuttaa ja kompata omia kommenttejaan.
SITÄ matskua siellä on satoja sivuja, mutta itsepähän myötähävettävän linjanne ja kiinnostuksenne olette valinneet ;D
Onnea ketjulle 100.000 kommenttiin ;D
Okei, en ole ensimmäinen jolle on tullut mania mieleen. Eikä ihme.
Valitettavasti tunnen lähipiiristä yhden. Hirveä ihminen.
Täällä taas wanna be psykologien kokoontumisajot 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Esim. eräs kasvatustieteilijä uskoutui, ettei itse ollut meinannut oppia lukemaan lapsena vaan hänen äitinsä oli työn ja tuskan kautta tankannut taitoa hänelle. Käytöksen ja puheiden perusteella kuitenkin piti itseään muita älykkäämpänä ja saattoi olettaa, että muilla olisi vaikeuksia omaksua asioita. Henkilöllä oli välillä erikoista kaavamaisuutta tai itsevarmaa jäykkyyttä ja pomotushalua käytöksessä.
Tuo on kaikkein rasittavinta ja turhauttavinta ikinä, kun itseä tyhmempi käyttäytyy kuin sinä olisit se, kenellä on vaikeuksia omaksua ja tajuta asioita.
Alentuva käytös ja ylimielisyys ihmiseltä, joka on kyvytön näkemään omaa tasoaan ja sitä miten projisoi muihin oman tyhmyytensä. Se rasauttaa äärimmäisen paljon.
Jos olet tuollaisen alainen tai jotenkin epäsymmetrisessä asemassa hänen kanssaan, niin ei siitä tule mitään.
Samanlaiseen käytökseen turhautunut. Perheessämme meistä sisaruksista vanhin on korottanut itsensä jumalalliseen asemaan, jolla on mielestään kaikki tieto, taito ja kokemus, päsmäröidä ylimielisesti muiden elämässä ja kertoa kuinka tulee elää. Luulen että tämä johtuu siitä että hän pitää itseään nerona ja ajattelee että muut sössisivät omat elämänsä vielä pahemmin kuin hän itse on tehnyt. Hänelle ei tule mieleenkään että muut voisivat ajatella asioista häntä fiksummin, omata laajemman tietovaraston, toimia tavoitteellisemmin, olla ahkeria ja tehdä parempia valintoja elämässään.
Hän on menettänyt luottotietonsa, ei ole saanut opiskelujaan loppuun, on ollut työttömänä vuosia, terveydestä hän ei osaa pitää huolta, on päihdeongelmia, vakavia nuoruuden sekoiluja, äärimmäistä laiskuutta ja mukavuudenhalua, hän ei pysty asettamaan pitkän ajan tavoitteita, ihmissuhdeongelmia on paljon jne. Hän ei ole saavuttanut elämässään mitään muuta kuin sokeuden omalle tilanteelleen, rautaisen egon joka estää häntä näkemästä puutteitaan, lamaannuttavan uhrimentaliteetin ja kasan turhaa nippelitietoa jolla hän voi päteä ja tuntea paremmuutta muiden seurassa.
Hänellä on lyhyesti sanottuna erittäin puutteelliset elämänhallintataidot lähes jokaisella osa-alueella. Hän tuntuu keskittyvän vain epäoleellisen tiedon keräämiseen, valittamiseen ja muiden alentavaan holhoamiseen, kiusaamiseen ja haukkumiseen. Sen lisäksi hänellä on mieletön varasto ympäripyöreitä latteuksia ja sitaatteja joita hän heittelee keskusteluun kai kuvitellen että hän näyttäisi sivistyneemmältä tai fiksummalta.
Sääli on ainoa syy miksi vielä jaksan tätä ihmistä, rakentava keskustelu on mahdotonta koska tämä grandioosi-narsisti on myös erittäin herkkänahkainen ja dramaattinen. Hänen elämäänsä ei saa puuttua eikä häntä neuvoa, mutta hänellä itsellään on oikeus tunkea nokkansa toisten asioihin ja arvostella heidän elämänsä harrastuksista taloudenhoitoon. Anteeksi avautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen olevani narsisti ja luulevani olevani älykkäämpi kuin monet muut; fiksu en ole missään tapauksessa. Turhaudun aika usein ihmisten tyhmyyteen ja karjahtelen sisäisesti, että voisitteko edes yrittää käyttää aivojanne. Olen päätynyt lähes täydelliseen eristykseen osin omieni ja osin muiden ihmisten tekojen seurauksena.
Me muut kiitämme Sinua , pysy vain siellä ylhäisessä yksinäisyydessäs koska me muut olemme tyhmiä. Ei sun kannata tulla meidän tyhmien joukkoon! ( narsistit ottaa tämän kehuna).
Tämä yksikseen karjahtelija vaikuttaa oikeasti fiksulta ihmiseltä. It takes one to know one.
joo, ja taas jää viestit ennen julkaisua jonnekin ;DDD
Ettekö te hönöt ymmärrä, että sensuurilla todistatte taas vaan kaiken päivän aikana kirjoittamani oikeaksi ja paikkansa pitäväksi.
Ei pidä hakea modeksi, vallanhaluisen narskunkaan, jos menee tunteisiin.
winner kirjoitti:
Ettekö te hönöt ymmärrä, että sensuurilla todistatte taas vaan kaiken päivän aikana kirjoittamani oikeaksi ja paikkansa pitäväksi.
Joo joo taas sinua vainotaan erinomaisuutesi takia.... Joo ei. Ei tässä kukaan muukaan saa viestejään läpi. Joku muutos on nyt tehty foirumisoftaan jolla ei ole mitään tekemistä sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi palstalaisia kiinnostaa narsismi näin kovasti? Ja miten olette mielestänne tämän aihepiirin asiantuntijoita? Joskus tuntuu, että aiheesta riippumatta ketjussa kuin ketjussa päädytään lopulta narsismiin ja jos keskustellaan henkilöstä, hänet leimataan narsistiksi.
Ano-palstojen ongelma. Ei täällä siis olla ketään, mutta silti pitää kertoa MINUN mielipiteeni. Narsismi on luonnollinen ja väistämätön osa jokaista, en tiedä ketään, joka ei loppupeleissä eläisi elämäänsä itselleen ja omien ajatustensa ja fyysisen olemuksensa kautta 24/7, vaikka tilapäisesti saattaa olla empaattisesti tai fyysisesti tai perheenä tai työpaikalla toisen ihmisen kanssa yhteyksissä. Fyysisistä kehoistamme emme kuitenkaan erkane toisen komeamman ja fiksumman pään sisälle tai tajua mitä hän lopulta miettii mistäkin asiasta.
Mä taas en tiedä ketään, joka ei eläisi jatkuvassa vuorovaikutuksessa muiden kanssa. Vaikka olisin yksin keskellä erämaata, en mä pääse yhteiskuntaa pakoon, koska minut on kasvatettu osaksi sitä. Ideani ja ajatukseni, jotka ehkä tuntuvat autenttisilta ja vain itsestäni kumpuavilta, eivät ole sitä. Oppiminen perustuu aina jäljittelylle.
Länsimaisen ihmisen suurimpia virheitä on kuvitella olevansa saari, eikä rihmaston osa, kuten Aasiassa ajatellaan. Narsismi ja sosiopatia onkin tutkitusti harvinaisempaa idässä kuin lännessä. Tutkijat arvelee tämän johtuvan siitä, että Aasian kulttuureissa yhteisö tuomitsee itsekeskeisyyden, kun taas länsimaissa siitä palkitaan.
Narsismia suojellaan kulttuurissa, jossa elämme. Vedotaan siihen, että kaikkihan me ollaan vähän narsistisia. Niin ollaankin, mutta siitä on aika pitkä matka totaaliseen myötätunnottomuuteen. On normaalia tuntea syyllisyyttä ja myötätuntoa, koska ne tunteet pitää yhteisön koossa. Narsistilla ei ole näitä riesanaan, ja juuri siksi heidän on niin helppo pyöritellä meitä muita.
Väitän, ettei narsisteilla ole missään muualla yhtä hyviä elinolosuhteita kuin siellä, missä angloamerikkalainen kulttuuri dominoi. Olen kyllästynyt narsismin normalisointiin, ja niin on moni muukin. Kokonaiset ihmismassat oireilee tällä hetkellä, kun Me, myself & I -ajattelu ei ruokaan onnea.
Ihan keskustelun vuoksi: Miten Aasian kulttuureissa yhteisö suhtautuukaan tähän itsekeskeisyyteen? Kiina sensuroi poppareita, joilla on liikaa faneja, Pohjois-Korea henkilöityy yhteen ihmiseen, jolle taputetaan, arabivaltioissa ei ole kauheasti tasa-arvoa sielläkään, Venäjän ja sen satelliittien kytköksistä nimenomaan länsivaltioiden kulttuurin ja yhteiskuntajärjestyksen horjuttamiseen puhutaan... Myanmarissa tai Filippiineillä on rauha maassa? Intia ja Pakistan ovat parhaat kaverit? Talibanit saavuttavat harmonian tarjoamalla viljaa nälkäiselle kansalle, jotta saavat taas opium-kaupan jaloilleen...
Kauheaa, jos siellä vielä olisi joku omillaan ajatteleva narsisti tai diktaattori tässä joukossa!
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas wanna be psykologien kokoontumisajot 😂
Jep.
Vähän harmittaa olla Ferrari, kun kaikilla muilla on kolmipyöräiset jopot, mutta minkäs teet :/
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Joo joo taas sinua vainotaan erinomaisuutesi takia.... Joo ei. Ei tässä kukaan muukaan saa viestejään läpi. Joku muutos on nyt tehty foirumisoftaan jolla ei ole mitään tekemistä sun kanssa.
En usko, koska koko ajan menee jotkin kommentit silti läpi.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Kun mä pari päivää sitten huomasin että jokin uusi häikkä on kommentoinnissa, niin eipä käynyt mielessäkään se vaihtoehtoa että minua vainotaan koska olen niin nero ja se todistaa kaikki kommenttini oikeaksi koko päivältä. Että onnea vaan sillä ferrarillasi ajeluun.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi palstalaisia kiinnostaa narsismi näin kovasti? Ja miten olette mielestänne tämän aihepiirin asiantuntijoita? Joskus tuntuu, että aiheesta riippumatta ketjussa kuin ketjussa päädytään lopulta narsismiin ja jos keskustellaan henkilöstä, hänet leimataan narsistiksi.
Ano-palstojen ongelma. Ei täällä siis olla ketään, mutta silti pitää kertoa MINUN mielipiteeni. Narsismi on luonnollinen ja väistämätön osa jokaista, en tiedä ketään, joka ei loppupeleissä eläisi elämäänsä itselleen ja omien ajatustensa ja fyysisen olemuksensa kautta 24/7, vaikka tilapäisesti saattaa olla empaattisesti tai fyysisesti tai perheenä tai työpaikalla toisen ihmisen kanssa yhteyksissä. Fyysisistä kehoistamme emme kuitenkaan erkane toisen komeamman ja fiksumman pään sisälle tai tajua mitä hän lopulta miettii mistäkin asiasta.
Mä taas en tiedä ketään, joka ei eläisi jatkuvassa vuorovaikutuksessa muiden kanssa. Vaikka olisin yksin keskellä erämaata, en mä pääse yhteiskuntaa pakoon, koska minut on kasvatettu osaksi sitä. Ideani ja ajatukseni, jotka ehkä tuntuvat autenttisilta ja vain itsestäni kumpuavilta, eivät ole sitä. Oppiminen perustuu aina jäljittelylle.
Länsimaisen ihmisen suurimpia virheitä on kuvitella olevansa saari, eikä rihmaston osa, kuten Aasiassa ajatellaan. Narsismi ja sosiopatia onkin tutkitusti harvinaisempaa idässä kuin lännessä. Tutkijat arvelee tämän johtuvan siitä, että Aasian kulttuureissa yhteisö tuomitsee itsekeskeisyyden, kun taas länsimaissa siitä palkitaan.
Narsismia suojellaan kulttuurissa, jossa elämme. Vedotaan siihen, että kaikkihan me ollaan vähän narsistisia. Niin ollaankin, mutta siitä on aika pitkä matka totaaliseen myötätunnottomuuteen. On normaalia tuntea syyllisyyttä ja myötätuntoa, koska ne tunteet pitää yhteisön koossa. Narsistilla ei ole näitä riesanaan, ja juuri siksi heidän on niin helppo pyöritellä meitä muita.
Väitän, ettei narsisteilla ole missään muualla yhtä hyviä elinolosuhteita kuin siellä, missä angloamerikkalainen kulttuuri dominoi. Olen kyllästynyt narsismin normalisointiin, ja niin on moni muukin. Kokonaiset ihmismassat oireilee tällä hetkellä, kun Me, myself & I -ajattelu ei ruokaan onnea.
Ihan keskustelun vuoksi: Miten Aasian kulttuureissa yhteisö suhtautuukaan tähän itsekeskeisyyteen? Kiina sensuroi poppareita, joilla on liikaa faneja, Pohjois-Korea henkilöityy yhteen ihmiseen, jolle taputetaan, arabivaltioissa ei ole kauheasti tasa-arvoa sielläkään, Venäjän ja sen satelliittien kytköksistä nimenomaan länsivaltioiden kulttuurin ja yhteiskuntajärjestyksen horjuttamiseen puhutaan... Myanmarissa tai Filippiineillä on rauha maassa? Intia ja Pakistan ovat parhaat kaverit? Talibanit saavuttavat harmonian tarjoamalla viljaa nälkäiselle kansalle, jotta saavat taas opium-kaupan jaloilleen...
Kauheaa, jos siellä vielä olisi joku omillaan ajatteleva narsisti tai diktaattori tässä joukossa!
Mikä tää tyyppi oikein on?!
Ihmeellistä tajunnanvirtaa ja sotkee keskustelua.
Hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Kun mä pari päivää sitten huomasin että jokin uusi häikkä on kommentoinnissa, niin eipä käynyt mielessäkään se vaihtoehtoa että minua vainotaan koska olen niin nero ja se todistaa kaikki kommenttini oikeaksi koko päivältä. Että onnea vaan sillä ferrarillasi ajeluun.
Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan ;D Softaa saa syyttää aina ja kaikesta, silloinkin kun kommenttikenttään tehdään tietyistä sanoista ennakkosensuurimuuria. Mulle tätä on ollut parissa elokuvaketjussa, enkä millään ole keksinyt sanoja, joista sen pitäisi kiinni jäädä. Samaan aikaan tosin on ollut ketjussa henkilö, joka ei ole sitä mun nerouttani sietänyt.
Saakohan täällä vielä kirjoittaa boomer?
Sit on myös nää, jotka eivät kestä sitä, että se fiksu ihminen ei enää tule fanitus-ketjuun, jossa validisti psyykkisesti terveeksi itsensä luokitteleva narsku poistaa hänen kommenttinsa osoittaakseen jonkun valta-asemansa tai fanituksensa olevan jotenkin sen narskun yksinoikeus ylläpitää. Narskuhan ei kestä sitäkään, että ei saa olla Justiina kaulimensa kera tai hänet (tai ketjunsa) jätetään huomiotta. Silti muistaa KAIKKI poistamansa viestit ja sieltä sitten se kauna pysyy pinnalla ihan pelkästään jonkun tunnistettavan nimimerkin nähdessään, mutta kun viestit on toimestasi poistettu samantien vimmalla, niin sun kauna on yhtä käsittämätöntä joka kerta kun poistelet tai alapeukutat tai yrität muissa ketjuissa mustata minua ;D
Ystävällinen neuvo: hoida ne mielestäsi kauheat winner-kommentit pelkästään alapeukutuksella, niin jää todisteet siitä, että jotain mautonta on siellä läppänä heitetty, mitä siis et kestä ankarasti fanittamastasi bändistä ja sen jäsenistä. Samaan aikaan kun siellä on satoja sivuja TODELLA limaista ja mautonta stalkkaus/läähätyssisältöä, joka ilmeisesti on tervettä ja validia... niin mun viestit vaan pitää poistaa...
Ja tämä narsistinen sensurointi siis pääsääntöisesti kohdistuu yhteen ainoaan musiikkiketjuun, suurin osa kirjoittamistani viesteistä kaikissa muissa ketjuissa säilyy, ihme kyllä (vielä) tässäkin, on niiden sisältö sitten miten huonoa makua tai fiksuutta osoittava tahansa.
Juu ja muista tosiaan hengittää ;D