Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän vuoden tuskallisin asia?

Vierailija
29.12.2014 |

Henkisesti tai fyysisesti.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus laski eron jälkeen

Vierailija
22/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa tänne avautumaan, mutta luettuani viestejä tuntuukin, että ei mulle mitään kovin tuskallista ole tapahtunut. Ahdistelen ihan tyhjänpäiväisistä asioista. Voimia teille. Seuraavan vuoden on pakko olla parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluottamus kaikkiin, pettymys ihmisiin.

Vierailija
27/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet.

Vierailija
28/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:24"]2
[/quote]

On täytynyt olla rankka kokemus. Iso halaus!

Vierailija
29/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa ollut tänä vuonna kivikkoista, mutta nyt ollaan jo voiton puolella :) asiat näyttää jo paljon valoisammalta kuin vaikkapa kesällä.

Vierailija
30/82 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno ja sen jälkeinen paha kohtutulehdus.

Vierailija
31/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni henki oli hiuskarvan varassa auto-onnettomuudessa. Toipuminen on ollut hidasta. Onneksi ei jää pysyviä vammoja. Pelko lapsen hengen ja terveyden puolesta on ollut sanoinkuvaamaton.

Vierailija
32/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Tämä vuosi on ollut pelkkää paskaa täynnä. Kirjaimellisesti. No ehkä ensi vuosi on sitten parempi, kait?

Mutta tänä vuonna tapahtunutta:

-Alku vuodesta yksi paskapää kusmulkku ämmä päätti levittää pitkin Facea pelkkää paskaa musta. 

-Samainen ämmä uhkasi vetää mua turpaan ja huoritteli ties kuinka monta kertaa.

-Huomasin, että naisiin ei voi luottaa. Ei ainakaan nuoriin. Yks ämmä väitti silmät kirkkaina, että mä olen sen ystävä ja vähän myöhemmin, että kyllä siihen voi luottaa. Menin sitten kertomaan sille yhden asian ja sepä sitten leviskin pitkin Facea.

-Kesällä sitten tuli pahimmat pettymykset. Kaksi unelmaa vedettiin vessasta alas. En päässyt edelleenkään kouluun, vaikka kovasti toivoin ja tein parhaani :( No ei tuo kyllä ollut, kun vasta eka yritys kyseiselle koulutuslinjalle, mutta.. Ja mikä tästä teki kipeintä oli se, että yksi kaveri oli samaan aikaan pääsykokeissa ja hänpä sitten pääsikin tuonne :( Ja Facesta sai lukea hehkutusta, että jeeeeeeee, mä pääsin jne. jne. Toinen oli sitten yks mulkero äijä, joka särki sydämen. Oli koko kevään lässyttänyt kännissä, että tykkää musta jne. Ja ulkopuolisetkin huomasi sen, että meillä oli kemiaa. Kävikin sitten ilmi, että tuolla oli joku suttura, joku iän ikuisen vanha akka, "kihlattu, jonka kanssa sukset meni ristiin 10 vuotta sitten ja nyt yritetään uudestaan".

-Uusi isku tuli sitten alku syksystä, tuo mulkero ilmoitti, että mieti ihan oikeasti, jos mentäisiin yhteen. Mitäs tuumaat??!! Rehellisesti sanottuna?? Exän kanssa ei siis löytynyt edelleenkään yhteistä säveltä. Annoin rehellisen vastauksen, koska mulla oli edelleenkin tunteita tuota kohtaan. Nooooo.. Sainkin sitten kylmää vettä niskaan ja sain huomata, että ylläri, ylläri.. Mulle oli taas valehdeltu :( Sain pelkästään liudan tekosyitä jne.

-Yksi kaveri tokaisi kesällä, että olipas kiva löytää teidän ystäviksi (meitä oli koirapuistossa useampi tyyppi). No sain sitten huomata, että se ei tarkoittanut mua.. Ainoastaan noita muita :( 

-Toinen kaveri sitten ilmoitti suoraan, ettei meidän (siis mun ja koiran) seura enää kiinnosta, kun oma turre ei enää puistossa viihdy :( Eli sinne meni sitten sekin ystävä..

-Elokuun alussa oli kaverien juhlat, niissä tuli pelkkää paskaa niskaan (lupasin leipoa, niistä tuli pelkkää negaa koko illan ajan. Ei yhden yhtäkää kiitosta + pari vierasta rupesi uhkailemaan ja tuli ihan iholle huutamaan ja räyhäämään).

-Nyt sitten loppu vuodesta.. Sain tietää, että kaikki mitä tuo mulkero äijä on mulle kertonut, on ollut pelkkää valetta JA puolet niistä asioista, mitä olen hänelle uskonut, on levitetty pitkin kyliä. Ja hän otti sitten toisen exän itselleen, vaikka kovasti vannoi, ettei tuota akkaa enää ota itselleen jne.

-Työkkärissä haukuttiin tyhmäksi (tai ei nyt ihan suoraan noilla sanoilla, mutta rivien välistä sai todellakin lukea tuon), ei pelkästään kerran, eikä kahdesti vaan kolme kertaa. Olin oikeasti itkun partaalla :( Tätsä vihjaili, että en osaa netistä etsiä töitä (ihan olen joka paikasta etsinyt.. Kaupungin omilta sivuilta, Molin sivuilta ja jopa Facesta jne.). Mutta kun ei löydy, niin ei löydy. 

Eli tänä vuonna opitut asiat: älä luota kehenkään (mulla menee muutenkin kauan, että opin luottamaan kehenkään...), kukaan ei halua olla sun ystävä (oikeasti, ei mulla ole ystäviä.. Koiran kanssa ollaan aina yksin puistossa, kun en jaksa enää kysyä ketään. Vaikka kysyisi vaan kerran kuussa ja antaisi toisen vapaasti valita päivän, niin ei meitä haluta minneen.. Mutta olen jo tottunut tuohon, olen ollut jo 32 vuotta yksinäinen ja vaikka suurin unelma oli perustaa perhe, niin en usko tuon ikinä toteutuvan).

Vierailija
33/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhteen irtisanominen koeaikana. Kahdesti. Luotto meni täysin työnantajiin.

Vierailija
35/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Två

Vierailija
36/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/82 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pettäminen ja vatkaaminen lähteäkö uuden ihanan naisen luokse vai jäisikö vaimon ja lasten kanssa. Pää hajoilee vähemmästäkin.

Vierailija
38/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:18"]Olin tulossa tänne avautumaan, mutta luettuani viestejä tuntuukin, että ei mulle mitään kovin tuskallista ole tapahtunut. Ahdistelen ihan tyhjänpäiväisistä asioista. Voimia teille. Seuraavan vuoden on pakko olla parempi.
[/quote] Se on kyllä lohduttavaa, ei voi huonommaksi ainakaan muuttua! :D t. 6

Vierailija
39/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
40/82 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up