Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki miehet samanlaisia valehtelevia paskapäitä?

Vierailija
29.12.2014 |

Vai löytyykö tästä maailmasta vielä joku mies, joka oikeasti tarkoittaa sitä mitä sanoo? Eikä valehtele päin naamaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs sitä nyt oikein aloittaiskaan..

Sanotaanko nyt näin, että mulle on lirkuteltu niin paljon paskaa ja väitetty sitä ja tätä ja kiva huomata myöhemmin, että kaikki on ollut pelkkää valhetta, ei mitään muuta.

Vierailija
2/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:17"]

No mistäs sitä nyt oikein aloittaiskaan..

Sanotaanko nyt näin, että mulle on lirkuteltu niin paljon paskaa ja väitetty sitä ja tätä ja kiva huomata myöhemmin, että kaikki on ollut pelkkää valhetta, ei mitään muuta.

[/quote]

Ja täällä vastarannalla huutaa monta muuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:17"]No mistäs sitä nyt oikein aloittaiskaan..

[/quote]
Joo, sama. Valehtelijoita suurin osa. Huomannut omista ja kavereiden miehistä.

Vierailija
4/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Mutta toisaaltahan olen mies, joten voi olla että vastaukseni on vale.

Vierailija
5/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan ovat.

Vierailija
6/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:39"]

On vielä kunnollisiakin, mutta valitettavasti parhaat heistä ovat varattuja.

[/quote]

Mulle on pahiten valehdelleet juurikin ne varatut...

Vierailija
7/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:39"]

[/quote]

Mulle on pahiten valehdelleet juurikin ne varatut...
[/quote]

No ne parhaat tuskin on niitä jotka lirkuttelee vieraille naisille! Mieti nyt! Jos mies on valmis pettämään kumppaniaan, niin kannattaako sinun kolmantena pyöränä pitää tyyppiä luotettavana? Luotettava tyyppi ei tee tuollaista, vaan rehellisesti setvii ongelmat parisuhteessaan ja vaikka eroaa ennen kun alkaa uuteen suhteeseen.

Kun sanotaan että parhaat ovat varattuja, se ei tarkoita että kaikki varatut olisivat siltikään mitään kultakimpaleita. Enkä suosittele metsästämään niitä kultakimpaleita varatuista koska vain luihumman puoleiset tyypit lähtevät sivusuhteisiin. Ne parhaat ei lähde, joten turhaan edes yrittää. Ne on napattava kun ovat vapaana.

Ap:lle on niitä rehellisiäkin. Tässä vieressäkin on juuri yksi. Tai ei ole ainakaan antanut syytä epäillä muuta, luotan täysin. :)

Vierailija
8/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:39"] On vielä kunnollisiakin, mutta valitettavasti parhaat heistä ovat varattuja. [/quote] Mulle on pahiten valehdelleet juurikin ne varatut... [/quote] No ne parhaat tuskin on niitä jotka lirkuttelee vieraille naisille! Mieti nyt! Jos mies on valmis pettämään kumppaniaan, niin kannattaako sinun kolmantena pyöränä pitää tyyppiä luotettavana? Luotettava tyyppi ei tee tuollaista, vaan rehellisesti setvii ongelmat parisuhteessaan ja vaikka eroaa ennen kun alkaa uuteen suhteeseen. Kun sanotaan että parhaat ovat varattuja, se ei tarkoita että kaikki varatut olisivat siltikään mitään kultakimpaleita. Enkä suosittele metsästämään niitä kultakimpaleita varatuista koska vain luihumman puoleiset tyypit lähtevät sivusuhteisiin. Ne parhaat ei lähde, joten turhaan edes yrittää. Ne on napattava kun ovat vapaana. Ap:lle on niitä rehellisiäkin. Tässä vieressäkin on juuri yksi. Tai ei ole ainakaan antanut syytä epäillä muuta, luotan täysin. :)

[/quote]

Viimeisin oli juuri kuvailemasi "kultapoika". Hyvä ammatti, teeskentelee kunnollista eikä vaimo tiennyt mitään... :/

Vierailija
9/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää valita seuransa vähän paremmin, jos ainoat kontaktit on baarista, niin kyllähän siellä notkuvat ihmiset valehtelee enemmän kuin normaalit ihmiset. Minun lähipiirissäni ei ole juuri ketään joka koskaan valehtelisi mitään, ei ole mitään syytä. Saattaa olla että ne jotka joskus käyvät baareissa, valehtelevat siellä tapaamilleen ihmisille, koska se kuuluu siihen tilanteeseen, kaikki on alkoholin vaikutuksen alaisena, ja millään ihmisellä siellä ei ole väliä.

Vierailija
10/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:39"] On vielä kunnollisiakin, mutta valitettavasti parhaat heistä ovat varattuja. [/quote] Mulle on pahiten valehdelleet juurikin ne varatut... [/quote] No ne parhaat tuskin on niitä jotka lirkuttelee vieraille naisille! Mieti nyt! Jos mies on valmis pettämään kumppaniaan, niin kannattaako sinun kolmantena pyöränä pitää tyyppiä luotettavana? Luotettava tyyppi ei tee tuollaista, vaan rehellisesti setvii ongelmat parisuhteessaan ja vaikka eroaa ennen kun alkaa uuteen suhteeseen. Kun sanotaan että parhaat ovat varattuja, se ei tarkoita että kaikki varatut olisivat siltikään mitään kultakimpaleita. Enkä suosittele metsästämään niitä kultakimpaleita varatuista koska vain luihumman puoleiset tyypit lähtevät sivusuhteisiin. Ne parhaat ei lähde, joten turhaan edes yrittää. Ne on napattava kun ovat vapaana. Ap:lle on niitä rehellisiäkin. Tässä vieressäkin on juuri yksi. Tai ei ole ainakaan antanut syytä epäillä muuta, luotan täysin. :)

[/quote]

Viimeisin oli juuri kuvailemasi "kultapoika". Hyvä ammatti, teeskentelee kunnollista eikä vaimo tiennyt mitään... :/
[/quote]

Olet idiootti jos pidät pettävää miestä mitenkään kultakimpaleena. Jos et kykene käsittämään, ettei pettävä kuulu parhaimmistoon, alan ymmärtää miksi sinua on niin helppo höynäyttää.

Vierailija
11/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan me.

t. mies

P.S. Jos todellakin olemme, niin äskeinen väittämäni oli luonnollisesti vale muiden joukossa. Jos taas emme ole kaikki valehtelijoita, niin valehtelin silloinkin. Eli oli asia totta tai ei, valehtelin joka tapauksessa. Selitä tämä paradoksi!?

Vierailija
12/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ja 4 veljeäni ovat kaikki kunnollisia eivätkä valehtele. Ovat kyllä kaikki varattuja ja jokaisella vaimo joka ei takuulla halua heistä eroon päästä.

Vierailija
13/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 23:01"]

[/quote]

[/quote]

Millä tämä "kultapoju" sinut hurmasi? Ammatillaan, kunnollisuudellaan, vai puhuiko muuten vain pyörryksiin?

M40

Vierailija
14/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole samanlaisia kuin Heikki. On sellaisiakin, jotka ainakin valtaosin pysyttelevät totuudessa.

Vierailija
15/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on sattunut. Soitin ex vaimolle joka ei ollutkaan ex ja kerroin kaiken olennaisen. Laitoin tekstiviestin miehelle.hyvästi. Erohan heille tuli ja takaisin en huolinut.

Vierailija
16/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon saman kysymyksen voisi esittää naisistakin ja en hae tässä mitään tasaarvoa, vaan olen huomannut kuinka harvassa ovat ihmiset joihin voi luottaa.

Vierailija
18/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat

Vierailija
19/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exän saat...tosi luotettava

Vierailija
20/22 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka montaa miestä olet kokeillut? Minkälaisia valheita on tullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän