Olen 25v mies, joka etsii lapsetonta naista jonka kanssa seurustella ensin muutama vuosi ja myöhemmin hankkia lapsia. Olenko liian myöhään liikkeellä?
Kommentit (41)
Jos olisit kypsä ja aikuistunut, ei puolison lapset olis esteenä rakkaudelle.
Olet liian nuori nelikymppisille naisille. He eivät mitään "harjoittelijoita" elämäänsä huoli.
Tuollainen 25 vuotias mieshän on just valmitustunut yliopistosta, työllistynyt ja etsiskelee sitä elämänkummappania.
Outoa ap, ettet löytänyt opiskelessasi ketään? Johtuuko siitä, että haet äitiä huoltamaan sinua, ettei pari vuotta nuorempi nainen sulle kelpaa?
Vai oletko joku Auervaara tyyppinen keikistelijä, joka haluaa hyväpalkkaisen naisen elättämään itsensä, naisen jolla on jo elämä kunnossa.
Karsee, jos 25 v mies hakee 15 vuotta vanhempaa naista. Pelkkää hyväksikäyttöä tuollainen.
Onko lasten hankkiminen vähän itsekästäkin ? Kyllähän minäkin tänään katselin kaupassa lapsia joulukalentereiden äärellä ja ajattelin, että olisipa joskus kiva ostaa omalle lapselle joulukalenteri. Ei olisi myöskään niin yksinäistä ja olisi jotakin merkitystä elämällä.
Vierailija kirjoitti:
Jotakin kuitenkin kiinnostaa, niin haen siksi 5-15v vanhempaa, koska ikäiseni tai nuoremmat naiset ovat mielestäni todella kakakoita. Omasta mielestäni taas olen kypsä ja aikuistunut. En jaksaisi pikkutyttöjä
Ap
Noin sanova on yleensä itse se kakara.
Et ole, tapaile, seurustele mutta uskalla myös erota jos ei tunnu oikealta. Itse heitin aika monta vuotta menemään huonossa suhteessa, koska odotin että nainen aikuistuisi. Lapsia en olisi siinä vaiheessa uskaltanut hankkia sen kanssa.
Nyt 38v sinkku, ja rupeaa tuntumaan siltä että juna meni jo mun osalta
Tarpeeksi jännä mies ei ole koskaan liian myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole yhtään liian myöhään liikkeellä, mutta kyllästyttävä trolli sen sijaan olet. Laadi nyt vielä aloitus siitä, kuinka ikäisesi naiset eivät ole sinusta kiinnostuneita, mutta sen sijaan selvästi nuoremmat, eli 23-24-vuotiaat ovat.
Kyllä tuon ikäisissa on ollut pari kiinnostunutta mutta tuntuivat liian nuorilta
Ap
Miksi etsit itseäsi huomattavasti vanhempaa puolisoa?
30-40-vuotiaat naiset ovat hyvin usein parisuhteessa ja heillä saattaa olla jo useampikin lapsi. Harva enää 40-vuotiaana alkaa enää sitä ensimmäistä lasta tehdä, vaan silloin hankitaan se toinen tai kolmas lapsi. Moni 40-vuotiaana ei edes tule enää raskaaksi.
Lisäksi tuon ikäiset naiset ovat kiinnostuneita itseään vamgemmista tai samanikäisistä miehistä. Toki tuurilla voit jonkun löytää.
Katsele oman ikäisiä nuoria naisia, varmasti monella on perheen perustaminen haaveissa ja unelmana löytää mies joka haluaa lapsia.
Löydät varmasti puolison jonka kanssa toteuttaa haaveet perheestä!
Vierailija kirjoitti:
Jotakin kuitenkin kiinnostaa, niin haen siksi 5-15v vanhempaa, koska ikäiseni tai nuoremmat naiset ovat mielestäni todella kakakoita. Omasta mielestäni taas olen kypsä ja aikuistunut. En jaksaisi pikkutyttöjä
Ap
Ikäraja on sellainen asia, johon ei kannata lukkiutua, jos se on sinulle tärkeää, että naisella ei ole ennästään lapsia ja hän haluaa seurustella rauhassa muutaman vuoden ennen niiden hankintaa. 30+ naisilla on yleensä ennästään jo lapsia ja mitä enemmän naisella on ikää, sitä vähemmän hänellä on yleensä aikaa taikka haluja odottaa, ennen kuin niitä aletaan tekemään. Toki tajuaisit tämän sanomattakin, mikäli oikeasti olisit 5-15 ikäistäsi kypsempi henkisesti.
Millä tavalla sinä koet olevasi ikäistäsi kypsempi ja aikuistuneempi verrattuna ikäisiisi naisiin? Olisiko mahdollista, että hakisit itsellesi sopivaa naista sen sijaan, että haet nimenomaan 5-15 vuotta vanhempaa? Ihan samalla tavalla ikäistesi naisten joukossa on niitä ikäistään kypsempiä ja aikuisempia tyyppejä kuin miestenkin joukossa.
Vierailija kirjoitti:
No et todellakaan ole! Ota huomioon, että miehelle optimaalinen naisen ikä on omaa ikää nuorempi. Eli sinulle suunnilleen 20-23-vuotias. Senikäisten naisten kanssa voit hyvinkin seurustella muutaman vuoden tai vaikka vielä vähän pidempäänkin ennen lasten hankkimista. 18-19-vuotias nainenkin voi poikkeustapauksessa olla sinulle sopiva, jos nainen sattuu olemaan ikäisekseen poikkeuksellisen kypsä.
Aika jälkeenjäänyt mies saa olla jos kokee että on tasaveroinen 20-23v kanssa. Tuon ikäiset opiskelee, sen sijaan 25 pitäisi olla jo työelämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole yhtään liian myöhään liikkeellä, mutta kyllästyttävä trolli sen sijaan olet. Laadi nyt vielä aloitus siitä, kuinka ikäisesi naiset eivät ole sinusta kiinnostuneita, mutta sen sijaan selvästi nuoremmat, eli 23-24-vuotiaat ovat.
Kyllä tuon ikäisissa on ollut pari kiinnostunutta mutta tuntuivat liian nuorilta
Ap
Millä tavalla tuntuivat liian nuorilta? Mistä kiikasti? Millä tavalla heidän elämäntapansa, kiinnostuksenkohteensa, arvomaailmansa ja tulevaisuudentoiveensa oleellisesti poikkesivat omistasi?
Vierailija kirjoitti:
Olet liian nuori nelikymppisille naisille. He eivät mitään "harjoittelijoita" elämäänsä huoli.
Tuollainen 25 vuotias mieshän on just valmitustunut yliopistosta, työllistynyt ja etsiskelee sitä elämänkummappania.
Outoa ap, ettet löytänyt opiskelessasi ketään? Johtuuko siitä, että haet äitiä huoltamaan sinua, ettei pari vuotta nuorempi nainen sulle kelpaa?
Vai oletko joku Auervaara tyyppinen keikistelijä, joka haluaa hyväpalkkaisen naisen elättämään itsensä, naisen jolla on jo elämä kunnossa.
Karsee, jos 25 v mies hakee 15 vuotta vanhempaa naista. Pelkkää hyväksikäyttöä tuollainen.
Kauanko tätä myyttiä jaksetaan pitää hengissä, että kaikki muka tapaa elämänkumppanin opiskelujen aikana. Omien kokemuksien perusteella ehkä noin 1/5 tapaa kumppaninsa opinnoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Millä tavalla tuntuivat liian nuorilta? Mistä kiikasti? Millä tavalla heidän elämäntapansa, kiinnostuksenkohteensa, arvomaailmansa ja tulevaisuudentoiveensa oleellisesti poikkesivat omistasi?
Ihan vain siksi että olivat nuorempia. Yksi oli 2v nuorempi eli 23. Oli sellainen bilettäjä-opiskelija, minä olen tuon bilevaiheen jo elänyt. 2 vuoden ero on tässä iässä iso
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan vain siksi että olivat nuorempia. Yksi oli 2v nuorempi eli 23. Oli sellainen bilettäjä-opiskelija, minä olen tuon bilevaiheen jo elänyt. 2 vuoden ero on tässä iässä iso
Ap
Sen ymmärrän, että bilettäjän ja ei-bilettäjän elämäntyylit eivät oikein kohtaa, mutta kuinka aikuismaista ja kypsää mielestäsi on arvioida toinen ihminen liian nuoreksi sen takia, että tämä on ihan vain iältään pari vuotta itseä nuorempi? Pitäisitkö erityisen kypsinä ja aikuismaisina esimerkiksi 27-vuotiaita naisia, jotka hylkäävät sinut liian nuorena pelkästään ikäsi takia?
Todellakin! Tuo olisi pitänyt hoitaa jo yläkoulun puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et todellakaan ole! Ota huomioon, että miehelle optimaalinen naisen ikä on omaa ikää nuorempi. Eli sinulle suunnilleen 20-23-vuotias. Senikäisten naisten kanssa voit hyvinkin seurustella muutaman vuoden tai vaikka vielä vähän pidempäänkin ennen lasten hankkimista. 18-19-vuotias nainenkin voi poikkeustapauksessa olla sinulle sopiva, jos nainen sattuu olemaan ikäisekseen poikkeuksellisen kypsä.
Setämiesten fantasiaa. Tuollainen parikymppinen on kaksvitoselle miehelle liian nuori, 18-19v:stä nyt puhumattakaan. Paras on toinen kaksvitonen tai vanhempi
Sikäli tuo ikäero pitää kyllä täysin paikkansa, että naisen on parempi tulla alle kolmekymppisenä raskaaksi, jos lapsia halutaan. Ja miehen hedelmällisyys ei myöskään laske nopeasti iän myötä. Lisäksi miehillä urakehitystä viivästyttää mm. armeija, ja mahdollinen yliopistokin kestää sen noin 5-6 vuotta. On hyvä jos pariskunnasta mies on jo hyvällä uralla ja pystyy elättämään perheen kun nainen jää äitiyslomalle.
No tuskimpa tuossa iässä vielä myöhässä on. Oon ite 38v ykä ja en usko että minäkään olen myöhässä.