Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on uudenvuoden "ihan vaan kotona"?

Vierailija
29.12.2014 |

Minulla on lapset isällään uudenvuoden ja ajattelin tosiaan olla "ihan vaan kotona" eli en mene minnekään ja ajattelin tosiaan olla jopa ihan yksin.

Olin vielä marraskuussa lähdössä ystävien kanssa risteilylle uutenavuotena mutta peruutin sen koska raskaan syksyn jälkeen koin, etten jaksa lähteä. Mieluummin olen kotona, teen hyvää ruokaa ja katson netflixiä peiton alta.

Mutta mistä kumpuaa tämä "omituisuuden" tunne? En kehtaa kellekkään sanoa että olen yksin vaan keksin kaikenlaisia sepustuksia minne aion mennä - jotenkin pelkään että minut leimataan luuseriksi jos kerron, että aion olla ihan vaan yksin peiton alla.

Onko muita? Tiedättekö mitä tarkoitan?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona vaan. Eihän uusi vuosi ole juhlimisen arvoinen. 30 vuoden kokemuksella voin sanoa että vuodet ovat loppujenlopuksi täyttä paskaa. Ja mistä tiedän edes etukäteen minkälainen vuosi tulee olemaan? Miksi juhlia ennen kuin näkee suorituksensa lopun? Juhliiko juoksija lähtöviivalla juoksun lopputulosta?

Vierailija
22/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kans! Ollaan miehen kanssa kotona ja lohdutellaan esikoista 3vee joka on aikaisempina vuosina pelännyt hysteerisesti rakettien pauketta. Vauva todennäköisesti nukkuu uuden vuoden ohitse eikä ole millänsäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen! Seurana hoitolapset ja äitini ;)

Vierailija
24/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:55"]Jotkut nolikset. Tosin en tunne ketään :)
[/quote]

Taidat olla teinari, "nolis".

Vierailija
25/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meinaan olla AIVAN YKSIN. On ollut rankka syksy, en jaksa mitään hippoja ja odotan oikein yksin syömistä ja yksin Netflixin katsomista. Ihan surutta olen kertonut kavereille haluavani olla yksin kotona, kaikki muut paitsi yksi on ymmärtänyt. Ei tässä enää 17-vuotiaita olla, kotona yksin oleminen ei ole enää noloa, se ei tarkoita sitä että minua ei ole kutsuttu minnekään tai että minulla ei ole kavereita. Yhdelle jouduin selittämään että en jaksa lähteä juhlimaan, että oikeasti HALUAN olla yksin. Kyllä sekin lopulta ymmärsi vaikka itse (tietenkin) lähtee minihameessa kännäämään. Mulla on paljon ystäviä ja yleensä vilkas sosiaalinen elämä, joten tämä todellakin on oma valintani. Niin ja olen 25v. Ihan ylpeänä vaan kuule sanot, että viihdyt omassa seurassasi tämän uuden vuoden kaikista parhaiten. 

Vierailija
26/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on kotosalla, poltetaan sädetikkuja ja valetaan tinaa. Miksi pitäisi lähteä johonkin? Miksi pitäisi väkipakolla edes valvoa puoleenyöhön?

Vierailija
27/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi ilmottautuu. Miehen ja vaavin kanssa vietetään ihan rauhallinen koti-ilta :)

Vierailija
28/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona mekin. Syödään hyvin, juodaan glögiä, valetaan tinat ja kai mies ja lapsi käy vähän raketteja ampumassa.

Jos ihan totta puhutaan, mä viettäsin mieluiten uuden vuoden yön sidottuna ja piiskattavana mun Masterin luona, mutta meen sinne huomenna ja palaan kilttinä perheenäitinä aattona kotiin ;)

Vierailija
29/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan jäädä tytön kanssa kotiin, mies menee meidän poikien kanssa vanhempiensa luokse.

Vierailija
30/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinä vastaus 16 ! Ihan niin kuin minä, paitsi että olen vähän vanhempi. Olen muuten sosiaalinen, sosiaalisessa työssä ja minulla on ihana ja laaja ystävä- ja perheverkosto normaalisti ympärillä joten mielestäni ihan hyvä ja kivakin olla välillä tosiaan yksin. Kaikki ei sitä tosin ymmärrä. Ja varsinkin raskaan syksyn jälkeen kun on töissä ja kotona ja arjessa ollut kiirettä ja lentoa !

Hyvää Uutta Vuotta sinulle - nautitaan NetFlixistä :D

T. Ap-aloittaja

Vierailija
31/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ystäväni ja lasten kanssa (molemmilla yksi) meillä, "ihan vaan kotona". Ei aijota lähtä minneen, tehdään hyvää ruokaa ja katsotaan ilotulitteet ikkunasta, lapset varmaan nukahtaa jo yhdeksän aikoihin. Sitten varmaan katsotaan leffaa :) Meidän miehet, kavereita myöskin keskenään, lähtevät äijäporukalla himokselle.  

Vierailija
32/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ikinä mitään ongelmia sanoa olevani ihan vaan kotona jonkun pakkoryyppäjäispäivän. 

Ja tänäkin uutena vuotena olen ihan vaan kotona, lasten kanssa. Käymme katsomassa koko perheen ilotulituksen, syömme ja paukuttelemme muutaman ilotulitteen itsekin. Näin tekisin olisivat lapset kotona tai eivät.

Vierailija
33/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina viettänyt tällaset massajuhlat kotona omassa rauhassa. Nuorempanakin lähdettiin kavereiden kanssa viihteelle vasta sitten uudenvuodenpäivänä, kun amatöörit oli palanneet kotiin :)
En tajua mitä hauskaa on pakkojuhlimisessa. Nyt on kiva viettää tällaiset erikoispäivät oman pienen perheen kesken ihan omalla ohjelmalla. Olenkin alkanut nauttimaan juhlapyhistä ekan kerran elämässäni vasta nyt kun saa tarjota omille lapsille elämyksiä.

Vierailija
34/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö. Asutaan niin lähellä ilotulituspaikkaakin, että senkin näkee parvekkeelta parhaiten. 

Vierailija
35/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:41"]

Minulla on lapset isällään uudenvuoden ja ajattelin tosiaan olla "ihan vaan kotona" eli en mene minnekään ja ajattelin tosiaan olla jopa ihan yksin.

Olin vielä marraskuussa lähdössä ystävien kanssa risteilylle uutenavuotena mutta peruutin sen koska raskaan syksyn jälkeen koin, etten jaksa lähteä. Mieluummin olen kotona, teen hyvää ruokaa ja katson netflixiä peiton alta.

Mutta mistä kumpuaa tämä "omituisuuden" tunne? En kehtaa kellekkään sanoa että olen yksin vaan keksin kaikenlaisia sepustuksia minne aion mennä - jotenkin pelkään että minut leimataan luuseriksi jos kerron, että aion olla ihan vaan yksin peiton alla.

[/quote]

luuseriksi sut leimataan vasta sitten kun jäät valheistasi kiinni.

Vierailija
36/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös!

Nelikymppinen pari, lapset jo sen verran vanhoja että menevät kavereittensa kanssa. Kokkaillaan hyvää ruokaa pitkän kaavan mukaan, saunotaan, sekstaillaan, katsotaan telkkua. Juodaan samppanjaa ja juovutaan yhdessä.

Vierailija
37/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Sain joululahjaksi Game of thrones dvd boxin ja ajattelin viettää aaton peiton alla säärystimiä neuloen. Kaverit lähtee baariin, mä en jaksa kun on hirveä yskä ja flunssa just paranemassa.

Vierailija
38/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:11"]Minä. Sain joululahjaksi Game of thrones dvd boxin ja ajattelin viettää aaton peiton alla säärystimiä neuloen. Kaverit lähtee baariin, mä en jaksa kun on hirveä yskä ja flunssa just paranemassa.
[/quote]
Ikää mulla siis 20.
-28

Vierailija
39/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:41"]

[/quote]

luuseriksi sut leimataan vasta sitten kun jäät valheistasi kiinni.

Vierailija
40/54 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi