Haluan vaimoni harrastavan seksiä kaverini kanssa!
Tämä on totta. Olemme olleet yli 10v. naimisissa, 35-vuotiaita. Ihan kaikin puolin ok. Vaimonikin on kaunis ja luulen, että hän kelpaisi monelle. Erään kerran kaverini kehui vaimoani yms. Minusta Se tuntui todella hyvälle. Kerroin tämän myös vaimolleni. Juttelimme kaverini kanssa viime perjantaina ja itsellekin yllätyksenä päätin kysyä, että haluaako hän harrastaa vaimoni kanssa seksiä. Ei hänen kauaa tarvinnut miettiä vaan sanoi, että tietenkin ;) Kerroin tämänkin vaimolleni, ensin hän ihmetteli, että wtf. Mutta kiinnostui myös asiasta. Eniten häntä mietityttää, että seuraako tästä tulevaisuudessa jotain pahaa.. Vakuutin, ettei.. Sitten hän epäili omaa ulkonäköään yms. no vakuutin kaverini pitävän häntä kauniina, sitten piti vielä vakuuttaa, ettei hänen tarvitse kertoa mitään yksityiskohtia yms. Tämäkin täysin ok. Miksi teen tämän? Siksi, että elämme ruuhkavuosia kolmen mahtavan lapsen kanssa, heidän harrastukset vievät rahamme ja vapaa-aikamme. yms yms. Niin haluan vaimolleni vaihtelua ja piristystä arkeen. Olenko mielestänne täysin epänormaali?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:01"]Noh, mitä te ap:n tuomitsette. Aikuisia ihmisiä kaikki, joten itse vastaavat tekojensa seurauksista.
[/quote]
No kyllä siitä tulee kärsimään lapsetkin. Aikuisiakin joutuu välillä neuvomaan ja ojentamaan.
Hieno homma teille! Kummallisia tyyppejä täällä, kun kaikki pitää tuomita suoralta kädeltä.
Meille eräs pariskunta ehdotti parinvaihtoa jätettiin väliin kuitenkin.jos itse oot noin innokas niin mikäs siinä.jos vaimo tykkää ideasta..mutta sullako oli ajatus hakeutua thaikkuihin vai?mitäköhän vaimos siitä ideasta ajattelee?
Alussa lienee selkeää, että suoritatte pakollisen talokoitumisen ennen aktia?
Meillä kaverini on pannut vaimoani useastikin, minä yleensä olen tykännyt katsella. Välit on pysyneet ennallaan ja kaikki ollaan oltu tyytyväisiä. Kyllähän maailmassa kummempiakin tapahtuu.
No onpas tullut kommentteja. En muuten todellakaan pitänyt Thaimaata minään seksimatkana. Tarkoitin, että ei ole mahdollista lähteä mihinkään matkalle yms. Enkä nyt näitä kirjaimellisesti vertaa keskenään, että olisi sillai rinnastettavissa. Eipä tätäkään varmaan moni ymmärtänyt.. Mulla itsetunto kunnossa yms. Kiitos palautteista! Ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:47"]Mun mies haluaa samaa, mutta haluaisi katsella. En ole suostunut. [/quote] Hei mun mies myös! Mä pahoitin siitä jopa mieleni.
[/quote]
Samoin. Muita en pane, jos olen parisuhteessa.
Ensin tulis mieleeni moisesta ehdotuksesta, että olet itse tehnyt jotain 'sopimatonta' ja haluat tällätavoin keventää omaatuntoasi. Eikö olis parempi vaan tunnustaa?
Siis monenko mies täällä haluaisi että nainen panisi toista? Laita yläpeukku jos näin on, muut älkää peukuttako. Hakuan tietää onko yleistäkin. T: Se jonka mies haluaa, ja joka loukkaantui siitä. Hyi mikä ajatus.
Toivottavasti et sentään rahastamaan tai kiristämään ala jälkeenpäin.
Kuka on missään vaiheessa rahastamisesta tai kiristämisestä puhunut.
W
etkä oo epänormaali, me vaimoni ka harrasetaan kimppaa koulukaverin ka, ite katon kun koulukaveri nai, ja paljaalla tietty että saa pussit tyhjäksi, ite meen sit liukkaille, hyvät liukasteet joka kerta ollu
Saatiin molemmat hiv ja muija pamahti kaverille paksuksi, kumi oli ilmeisesti revennyt.
Vaimo synnytti lapsen, (halusi, vaikka vastustin) ja lapsi on kehitysvammainen.
Kaverini loukkaantui vakavasti auto-onnettomuudessa viime syksynä ja on nyt käytännössä vihanneksena.
Sain itse kenkää töistä tammikuun alussa.
Että tulihan kokeiltua.
Vittu mitä paskaa.
-ap-
Jaajaa, suostuisin kyllä tuollaiseen ehdotukseen, jos niehen kaveri olisi oikeasti pantava. Miksei mun mies ehdota koskaan mitään tommosta? Piristyisin x 1000.