Haluan vaimoni harrastavan seksiä kaverini kanssa!
Tämä on totta. Olemme olleet yli 10v. naimisissa, 35-vuotiaita. Ihan kaikin puolin ok. Vaimonikin on kaunis ja luulen, että hän kelpaisi monelle. Erään kerran kaverini kehui vaimoani yms. Minusta Se tuntui todella hyvälle. Kerroin tämän myös vaimolleni. Juttelimme kaverini kanssa viime perjantaina ja itsellekin yllätyksenä päätin kysyä, että haluaako hän harrastaa vaimoni kanssa seksiä. Ei hänen kauaa tarvinnut miettiä vaan sanoi, että tietenkin ;) Kerroin tämänkin vaimolleni, ensin hän ihmetteli, että wtf. Mutta kiinnostui myös asiasta. Eniten häntä mietityttää, että seuraako tästä tulevaisuudessa jotain pahaa.. Vakuutin, ettei.. Sitten hän epäili omaa ulkonäköään yms. no vakuutin kaverini pitävän häntä kauniina, sitten piti vielä vakuuttaa, ettei hänen tarvitse kertoa mitään yksityiskohtia yms. Tämäkin täysin ok. Miksi teen tämän? Siksi, että elämme ruuhkavuosia kolmen mahtavan lapsen kanssa, heidän harrastukset vievät rahamme ja vapaa-aikamme. yms yms. Niin haluan vaimolleni vaihtelua ja piristystä arkeen. Olenko mielestänne täysin epänormaali?
Kommentit (68)
Minun työkaveri myös kysyi, että olisinko halukas panemaan hänen vaimoaan kun hän masturboi.
En todellakaan innostunu ! Myöhemmin kerroin omalle vaimolle tästä tarjouksesta mikä tuli eteeni ; )
Kyllä se meitä molempia vähän huvitti.
M40
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:06"]
Mitä ihmeen piristystä on nussia jotain vierasta miestä? :-o
[/quote]
Sitä mietin minäkin...
Kokeilimme samaa joitakin vuosia sitten, kokemus johti lopulta siihen että meilläkin oli klamydia (luotettava kaveri, kuulemma 100 prosenttisesti puhdas, omaa typeryyttäni kun uskoin). Klamydiasotkusta huolimatta kaveri ihastui minuun ja minä häneen, hänellä meni suhde silloisen avokin kanssa puihin ja minun ja mieheni suhde ajautui niin huonoksi ettei se koskaan elpynyt ennalleen. Erosimme taannoin.
Nykyään en ole kummankaan kanssa tekemisissä. Ihan kiva pano, mutta ei todellakaan kaiken jälkisotkun väärti.
Ap, "piristystä" tylsään arkeen siis varmasti tulossa jossakin muodossa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:57"]Tämä ei ole provo, vaan täysin totta. Tämä tapahtuu huomenna. En ymmärtänyt mitä sulautuminen kaveriini merkitsee :) Enkä välttämättä halua katsellakaan. Se ei ole tämän jutun pointti :) Vaan piristystä tähän arjen harmauteen, kun esim. Thaimaan matkakaan ei ole mahdollista :)
[/quote]
Etkö sinä voi piristää häntä seksuaalisesti?
Vai onko tässä taka-ajatuksena pedata moraalinen oikeus omalle piristäytymisellesi toisen naisen kanssa, pientä arjen piristystä.
Oikeasti! Mistä näitä kieroutuneita ihmisiä sikiää?!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:47"]Mun mies haluaa samaa, mutta haluaisi katsella. En ole suostunut.
[/quote]
Hei mun mies myös! Mä pahoitin siitä jopa mieleni.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:38"]Tämä on totta. Olemme olleet yli 10v. naimisissa, 35-vuotiaita. Ihan kaikin puolin ok. Vaimonikin on kaunis ja luulen, että hän kelpaisi monelle. Erään kerran kaverini kehui vaimoani yms. Minusta Se tuntui todella hyvälle. Kerroin tämän myös vaimolleni. Juttelimme kaverini kanssa viime perjantaina ja itsellekin yllätyksenä päätin kysyä, että haluaako hän harrastaa vaimoni kanssa seksiä. Ei hänen kauaa tarvinnut miettiä vaan sanoi, että tietenkin ;) Kerroin tämänkin vaimolleni, ensin hän ihmetteli, että wtf. Mutta kiinnostui myös asiasta. Eniten häntä mietityttää, että seuraako tästä tulevaisuudessa jotain pahaa.. Vakuutin, ettei.. Sitten hän epäili omaa ulkonäköään yms. no vakuutin kaverini pitävän häntä kauniina, sitten piti vielä vakuuttaa, ettei hänen tarvitse kertoa mitään yksityiskohtia yms. Tämäkin täysin ok. Miksi teen tämän? Siksi, että elämme ruuhkavuosia kolmen mahtavan lapsen kanssa, heidän harrastukset vievät rahamme ja vapaa-aikamme. yms yms. Niin haluan vaimolleni vaihtelua ja piristystä arkeen. Olenko mielestänne täysin epänormaali?
[/quote]
Ota siihen Lumiaasi uusi päivitys, niin tuo "Se" ei niin pahasti hyppää silmille. Itse tarina oli paska provo.
Arvelinkin, että monet tuomitsevat asian. Se on tietenkin täysin ok. Onnekseni joku kuitenkin pitää tätä ihan ok. No oli miten oli, niin katsotaan sitten mitä tästä seuraa. Mielestäni tämä on tietenkin parempi vaihtoehto kuin pettäminen. En tarkoita sitä, että tässä olisi pettämisestä tai sen pelosta kyse. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:06"]Ehkä vaimo piristyisi myös, jos vaikka veisit roskat oma-aloitteisesti roskikseen.
[/quote]
Word!
Ap, olet perverssi!
Mä en pystyis, rakastan miestäni liikaa. Enkä tunne mitään seksuaalista vetoa muita kohtaan. Onneksi mies haluaa pitää minut itsellään, piristystä saa muutenkin. Nimimerkillä eilen mies laittoi mulle käsiraudat, tyydytti dildolla jossa oli värisevä penisrengas, osui suoraan klittaan ;) välillä työnti oman peniksensä suuhuni. Aaaaaah tämmösestä tykkään, en vieraissa juoksemisesta. kandee kokeilla !
Millaista on kohdata vaimo ja kaveri saman pöydän äärellä ton session jälkeen, onko tullut mieleen...? Ei tossa muuten mitään, jokainen tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:24"]Arvelinkin, että monet tuomitsevat asian. Se on tietenkin täysin ok. Onnekseni joku kuitenkin pitää tätä ihan ok. No oli miten oli, niin katsotaan sitten mitä tästä seuraa. Mielestäni tämä on tietenkin parempi vaihtoehto kuin pettäminen. En tarkoita sitä, että tässä olisi pettämisestä tai sen pelosta kyse. Ap
[/quote]
Sinun puheistasi saa sen käsityksen ettei kumpikaan ole pettämisaikeissa. Mutta miksi sinä olet sysäämässä vaimoasi toisen miehen pantavaksi? Jokin motiivi sinulla siihen on, ja et ole sitä vielä rehellisesti tuonut esille.
Tuo "piristystä vaimon arkeen" on ihan paskapuhetta. Kyllä listalla on ainakin sata muuta asiaa ennen kuin terve ihminen ehdottaa puolisolleen vieraisiin menoa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 20:51"]Mä en pystyis, rakastan miestäni liikaa. Enkä tunne mitään seksuaalista vetoa muita kohtaan. Onneksi mies haluaa pitää minut itsellään, piristystä saa muutenkin. Nimimerkillä eilen mies laittoi mulle käsiraudat, tyydytti dildolla jossa oli värisevä penisrengas, osui suoraan klittaan ;) välillä työnti oman peniksensä suuhuni. Aaaaaah tämmösestä tykkään, en vieraissa juoksemisesta. kandee kokeilla !
[/quote]
Yes! Juuri näin!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:38"]
Tämä on totta. Olemme olleet yli 10v. naimisissa, 35-vuotiaita. Ihan kaikin puolin ok. Vaimonikin on kaunis ja luulen, että hän kelpaisi monelle. Erään kerran kaverini kehui vaimoani yms. Minusta Se tuntui todella hyvälle. Kerroin tämän myös vaimolleni. Juttelimme kaverini kanssa viime perjantaina ja itsellekin yllätyksenä päätin kysyä, että haluaako hän harrastaa vaimoni kanssa seksiä. Ei hänen kauaa tarvinnut miettiä vaan sanoi, että tietenkin ;) Kerroin tämänkin vaimolleni, ensin hän ihmetteli, että wtf. Mutta kiinnostui myös asiasta. Eniten häntä mietityttää, että seuraako tästä tulevaisuudessa jotain pahaa.. Vakuutin, ettei.. Sitten hän epäili omaa ulkonäköään yms. no vakuutin kaverini pitävän häntä kauniina, sitten piti vielä vakuuttaa, ettei hänen tarvitse kertoa mitään yksityiskohtia yms. Tämäkin täysin ok. Miksi teen tämän? Siksi, että elämme ruuhkavuosia kolmen mahtavan lapsen kanssa, heidän harrastukset vievät rahamme ja vapaa-aikamme. yms yms. Niin haluan vaimolleni vaihtelua ja piristystä arkeen. Olenko mielestänne täysin epänormaali?
[/quote]
Joo olet. Sille eli muuten ennenvanhaan nimikin, eli teistä tulee kaverisi kanssa napalangot.
Noh, mitä te ap:n tuomitsette. Aikuisia ihmisiä kaikki, joten itse vastaavat tekojensa seurauksista.
No se riski mun on otettava, että vaimoni rakastuu kaveriini. Olen ajatellut, että mikäli niin tapahtuu, niin joka tapauksessa se olisi tapahtunut ennemmin tai myöhemmin, että johonkin muuhun rakastuu.. Mielestäni aidankannattaja termi on jotenkin huono.. En oikein tunne asiaa niin, vaikka joku Wikipedia asian niin määrittelisikin.. Mielestäni olisin jopa jossain määrin itsekäs, mikäli en haluaisi, että vaimolleni tapahtuisi jotain hyvää.. No onko kokemus sitten hyvä vaimolleni, sitä ei tietenkään vielä tiedä. Mutten usko, että se nyt niin hirveää tulee olemaan :)