Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. 168 cm / 95 kg. Oonko lihava?

Vierailija
24.10.2021 |

Asiallisia vastauksia.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI 33,6

Täsmälleen sama kuin itselläni (160/86) ja olen lihava. BMI-taulukon mukaan puhutaan jo merkittävästä lihavuudesta.

Vierailija
42/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä paino on. Jos on muhkeat utareet ja rehevän pyöreä perse, niin nam. Panisin heti 😍 Jos taas pienet tissit ja valtava rössymaha, niin ei hyvä.

Ei kai lihavuus tuollaisesta riipu? Kyllä ihminen noilla mitoilla on lihava, oli se rasva kertynyt minne tahansa. Se sitten taas riippuu vartalotyypistä, minne rasva kertyy. Sinua, kuten useimpia miehiä, viehättää tiimalasi-vartalotyyppi, mutta ylipaino on ylipainoa siitä huolimatta.

Olet oikeassa. Kyllä ap on lihava vartalotyypistä riippumatta. Se vain näin miehenä ihmetyttää joissain naisissa, että mikseivät he tee mitään vartalotyypilleen, kun tiimalasimalli kelpaa useimmille miehille vähän tuhdimpanakin. Ei tarvitsisi edes laihduttaa välttämättä, että parantaisi markkina-arvoaan helposti. Miksi niin monet naiset eivät vaivaudu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin kuin minä joulukuussa 2019. Pelästyin kun vaaka näytti yli 95 kiloa ja päätin että nyt täytyy tehdä jotain ettei 100 pauku rikki. Onhan sinulla ylimääräistä, mutta oletettavasti vartalosi muistuttaa enemmän "painijan vartaloa" kuin läskin. Nuo kilothan eivät välttämättä näy kun mahdut normaaleihin vaatteisiin etkä tarvitse "purjeita." Toisilla tosin kasvoilla näkyy enemmän pyöreyttä kun liikakiloja on.

Itse päätin pudottaa painoa. 70kg olisi se normaalipaino, mutta siellä saakka en ole. Painoni sahaa siinä 76-80kg välillä, mutta on tämä parempi kuin 90-95kg. Jos painosi nousee tuosta, alat olla lihava. Nyt tsemppiä sulle jos haluat alkaa pudottaa painoa. Vaikka ensin sinne alle 90 kiloon. Silloin olet jo paremmalla kymmenellä.

N46

Vierailija
44/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus miinus 105, siinä sopiva paino, sanoi mulle yksi lääkäri. Eli sulla se olisi 63, ap.

Minä olen oppinut säännön niin, että

Miehet: pituus miinus sata

Naiset: pituus miinus sata miinus 10 % (eli esim. 160 cm => 60 kg - 6 kg = 54 kg

Mutta se ei perustu mitenkään terveyteen vaan on vain kehitetty ihannepainoksi. Itse oli vuosikymmeniä 52-54 kg ja se oli minulle luontainen paino; sain syödä mitä halusin ja juhlia viikonloput eikä paino noussut. Kunnes sitten 40+ vuotiaana se nousi parissa vuodessa noin 30 kg.

t. 160/86

Vierailija
45/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipuu onko sinulla lihakset? Lihakset painaa.Tai jos on ylipainoinen voimistelee ,harastaa liikuntaa,voi olla keho kaunis ja yllätys vyötärökin näkyy. Ihmistä on värin määritellä painon tai koon mukaan.Nauti omasta kehostasi jos voit hyvin ja olet terve kaikkine kiloinesi.

Vierailija
46/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Itse olen saman pituinen, ja enimmillään painanut 75 kiloa. Näin kerran itsestäni toisen henkilön ottaman kuvan ja havahduin siihen, miten lihava olen ja että ei tuo näytä enää terveelliseltä. En osaa kuvitella, miltä  olisi näyttänyt siiihen 20 kiloa vielä päälle. Nyt painan 60 kiloa, ja mielestäni tämä on omalle ruumiinrakenteelleni sopiva paino. Pysyy ilman itsensä näännyttämistä. 

Vierailija
47/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa kuvassa olevalla kaverilla on painoa yli 90 kiloa. Missä kohtaa on ylimääräistä läskiä?

https://nakkertton.kuvat.fi/kuvat/2021/Kehonrakennus%20SM%202021/Kehonr…

Vierailija
48/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158 cm ja 60 kg, ja olen lihava.

49/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen. 168 cm / 95 kg. Oonko lihava?"

No ei, ehkä hieman enemmän muodokas ja haluttavampi. Ja parempi niin kuin muotiluuviulu. Haluaisin jotenkin tutustua sinuun.

Vierailija
50/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa kuvassa olevalla kaverilla on painoa yli 90 kiloa. Missä kohtaa on ylimääräistä läskiä?

Korvien välissä ainakin.

Vierailija
51/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä paino on. Jos on muhkeat utareet ja rehevän pyöreä perse, niin nam. Panisin heti 😍 Jos taas pienet tissit ja valtava rössymaha, niin ei hyvä.

Ei kai lihavuus tuollaisesta riipu? Kyllä ihminen noilla mitoilla on lihava, oli se rasva kertynyt minne tahansa. Se sitten taas riippuu vartalotyypistä, minne rasva kertyy. Sinua, kuten useimpia miehiä, viehättää tiimalasi-vartalotyyppi, mutta ylipaino on ylipainoa siitä huolimatta.

Olet oikeassa. Kyllä ap on lihava vartalotyypistä riippumatta. Se vain näin miehenä ihmetyttää joissain naisissa, että mikseivät he tee mitään vartalotyypilleen, kun tiimalasimalli kelpaa useimmille miehille vähän tuhdimpanakin. Ei tarvitsisi edes laihduttaa välttämättä, että parantaisi markkina-arvoaan helposti. Miksi niin monet naiset eivät vaivaudu?

Oletko koskaan ajatellut, että emme koe tarpeelliseksi "parantaa markkina-arvoamme"?

Voin myös kertoa, että näin menopaussin loppusuoralla ei enää tule tiimalasia laihduttamalla, siihen tarvittaisiin kirurginveistä ja sittenkin kroppa näyttäisi tiimalasilta vain korsetissa ja/tai photoshoppaamalla. Juu, on julkkiksia, joilla on kuusikymppisenä hehkeä kroppa. Voin kuitenkin kertoa, ettei sitä ole pelkällä laihduttamisella saatu vaan kyllä siellä on ollut hormonikorvaushoitoja ja rasvaimuja ja muita sellaisia keinoja, joita tavallisella suomalaisella naisella ei ole mitään syytä käyttää.

Vierailija
52/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jäätävä valas. Tiedät sen kyselemättäkin, vai oletko vielä tyhmäkin.

Vierailija
53/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku enemmän kirjoitti:

Oot . 60-65 on hyvä . Jätä jäätelö kermat ja suklaa pois sekä sipsit .

Mistä tiedät että ap syö jädeä, kermaa ja suklaata?

Vierailija
54/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisit ruumiilliseen työhön, painaisit kolmen vuoden päästä 55 kg ja voima olisi lisääntynyt. Päättele siitä.

55/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poloinen hukannu nahkansa, naama kuin tutankhamonin anopilla tänään.

Vierailija
56/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvien välissä ainakin.

Olet siis sitä mieltä, että kyseisellä henkilöllä on isot aivot? Aivoista on nimittäin 10-12% rasvaa.

Vierailija
57/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 168 cm ja 101 kg. Ei uskoisi päältä päin. Ei minua edes pidetä lihavana. En toki väitä etten olisi. Mutta näytän hoikemmalta kuin olen. Olen käynyt salilla 20 vuotta (nyt 40v). Lisäksi kävelen, juoksen, pyöräilen, uin, pelaan sulkkista jne. M-koon housut menee jalkaan. Ja tämä on totta, vaikka tiedän, että moni ei usko. Lihoin, kun minulla oli kilpirauhasongelmia. Olen siis ollut suuren osan aikuisuudesta normaalipainoinen, myös silloin, kun sain lapset. Jostain syystä Thyroxin-hormoni ei minulla toimi hyvin. En käytä alkoholia, en makeita tai roskaruokaa. Perusterveellistä kotiruokaa syön. Näin iso paino on silti rasite terveydelle ja olen ottanut tavoitteeksi päästä normaalipainoon tai lähelle sitä noin 1-1,5 vuoden päästä.

Vierailija
58/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 182 cm mies ja painan 73 kg.

Olen mies 175cm ja painan 58 kiloa.

Vierailija
59/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä painavia naisia.

Vierailija
60/68 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, ellet ole hyvin harvinaista erittäin paljon treenaavaa tyyppiä. Mullakin alkaa olla mahaa reilusti, 162/63. Suoraan sanottuna 90 kiloisena olisin jäätävä tankki.