Mitä mieltä olette vasenkätisistä?
Kommentit (29)
Yksi vastenmielisimpiä vähemmistöryhmiä.
Vasenkätisenä näyttää hassulta, kun esim. vasenkätinen lyö pesäpalloa, syö, kirjoittaa..
Mitä siitä nyt pitäisi olla mieltä? Minusta se ei ole mikään mielipideasia. Ja mulla on sentään puolet perheestä vasenkätisiä, itse en ole.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:52"]
Mitä siitä nyt pitäisi olla mieltä? Minusta se ei ole mikään mielipideasia. Ja mulla on sentään puolet perheestä vasenkätisiä, itse en ole.
[/quote]
Miten kestät niitä? Ihan hirveetä sakkia! Varkaita ja psykopaatteja. Jopa POLIITIKKOJA! Hyi suatana.
Olen sitä mieltä, että niiden on vaikeampi kirjoittaa siististi vasemmalta oikealle, kun käsi suttaa tekstiä sitä mukaa. Tai monet kirjoittaessaan pitää kynää silleen hassusti, käsi sillä tavalla kaarella. Tiedätte. Se näyttää vähän hankalalta.
Miksi pitäisi olla mitään mieltä vasenkätisistä? Minulla on kyllä mielipide sinusta, jonka jätän sanomatta.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Monet tuntemani vasurit on taiteellisesti lahjakkaita. En tiedä onko sitten sattumaa..
Kuka helvetti alapeukuttaa, kun haukkuu vasenkätisiä? Uskomatonta, kuinka jotkut ovat niin tonnakoita, etteivät ymmärrä sarkasmia.
Arabian ja heprean ovat varmasti keksineet jotkut vasenkätiset, ne kirjoitetaan ja luetaan oikealta vasemmalle.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:57"]Kuka helvetti alapeukuttaa, kun haukkuu vasenkätisiä? Uskomatonta, kuinka jotkut ovat niin tonnakoita, etteivät ymmärrä sarkasmia.
[/quote]palsta täynnä avohoitopotilaita, niin melko arpapeliä arvuutella, että mikä on sarkasmia.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 18:55"]Monet tuntemani vasurit on taiteellisesti lahjakkaita. En tiedä onko sitten sattumaa..
[/quote]
vasenkätiset on tutkitusti yleensä taiteellisempia ja luovempia kuin oikeakätiset mutta silti yhtä älykkäitä. :) Ap
Haluan heille parasta mahdollista hoitoa, jotta he voivat eheytyä. Lukekaa Raamattua: Pyh. 24:2 ja Pah. 6:11. Kaikkivaltias määräsi, että "oikealla kädelläsi on sinuun toimiisi tartuttava".
12. Sama täällä. Tulin vastaamaan, että tuntemani vasenkätiset ovat olleet lapsesta asti tosi taitavia piirtämään. Ja omaan silmään näyttää kivalta, kun joku piirtää tai kirjoittaa vasemmalla kädellä.. lapsena olin ehkä vähän kateellinenkin siitä asiasta. Olisin myös tahtonut olla vasenkätinen, pakko vaan oli tyytyä tähän oikeakätisyyteen :D
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:05"]Haluan heille parasta mahdollista hoitoa, jotta he voivat eheytyä. Lukekaa Raamattua: Pyh. 24:2 ja Pah. 6:11. Kaikkivaltias määräsi, että "oikealla kädelläsi on sinuun toimiisi tartuttava".
[/quote]
no oliko tämä nyt sitä sarkasmia vai ei :DD
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 19:05"]Haluan heille parasta mahdollista hoitoa, jotta he voivat eheytyä. Lukekaa Raamattua: Pyh. 24:2 ja Pah. 6:11. Kaikkivaltias määräsi, että "oikealla kädelläsi on sinuun toimiisi tartuttava". [/quote] no oliko tämä nyt sitä sarkasmia vai ei :DD
[/quote]
No se idea on vähän niinku siinä, et se pitää tajuta. Onko tänään joku tyhmä-päivä, en voi ymmärtää :D
Luulevat olevansa parempia kuin muut
Hä? Mitä mieltä?