Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kateelliset naiset!

Vierailija
29.12.2014 |

Miten naisten kateellisuus teidän mielestänne ilmenee? Itse olen hyvätapainen, kaunis, nuori nainen . Saan paljon miehiltä huomiota: huuteluita, tööttäilyä autoilta, miehet vilkuttelee, kehutaan missin näköiseksi, miehet jäävät katsomaan perään jne... Naisilta taas en saa minkäänlaista palautetta! Monet naiset" mittailevat" minua päästä varpaisiin ja käyttäytyvät ilkeästi. Puhuvat pahaa selän takana ja monet välttelevät. Itse kehun paljon muita naisia: kehun vaatteita, kampauksia, kroppaa jne. Olen myös avoin, kiltti ja avulias mutta silti saan itse vain paskaa niskaan:( Tämän vuoksi viihdyn paremmin miesten seurassa! Onko muilla kauniilla naisilla samanlaisia ongelmia? Oletteko te miehet panneet ikinä merkille että kauniita naisia syrjitään ja pilkataan toisten naisten keskuudessa?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:00"]Hello provo :D No ensinnäkin itseäni ärsyttää tuo itsensä ylistäminen. Oh honey, on minuakin sanottu missiksi ja malliksi mutta eiköhän meitä kaikkia ole.. :D
[/quote] niin mutta on ihmisiä jotka on keskivertoa paremman näköisiä hoikka, siro suora nenä korkeat poskipäät hyvä iho yms näitä näkee aina välillä itse olen nuori mies

Vierailija
62/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena luulin, että muut naiset olisivat kateellisia minulle. Tosiasiassa he vain paheksuivat lapsellista, itseriittoista ja miesten suhteen flirttailevaa käytöstäni. Kerran eräs mies sanoi mulle, että kuulun niihin naisiin, joista haaveillaan rakastajattarina, mutta joiden kanssa ei mennä naimisiin eikä perusteta perhettä. Tuo herätti mut miettimään asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:20"]Nuorena luulin, että muut naiset olisivat kateellisia minulle. Tosiasiassa he vain paheksuivat lapsellista, itseriittoista ja miesten suhteen flirttailevaa käytöstäni. Kerran eräs mies sanoi mulle, että kuulun niihin naisiin, joista haaveillaan rakastajattarina, mutta joiden kanssa ei mennä naimisiin eikä perusteta perhettä. Tuo herätti mut miettimään asiaa.
[/quote]
Juuri tää on munkin kokemus asiasta. Miehet jakaa naisia helposti näihin kahteen ryhmään, mahdollisiin "rakastajattariin" ja "vaimoihin". Ennen tosiaan kuuluin ensimmäiseen ryhmään ja nyt yritän kuulua jälkimmäiseen. Ap voisi myös perehtyä aiheeseen.
38

Vierailija
64/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus? Mieti ihmistä vierelläsi. Samalla tavalla alkaa ärsyttää ja näkee mielialat, käyttäytymisen ja persoonan. Ei auta yhtään, vaikka olisi kuinka kaunis. Aamulla on hiukset sekaisin ja voi olla ikävä. Ei ole ulkonäöstä kiini, miltä toinen ihminen tuntuu, miltä tuntuu olla hänen kanssaan. Kaunetta ei enää näe.

Luultavasti jokainen voi olla kaunis, kun asiat on kunnossa. Itseluottamus ja toisten ihmisten arvostus näkyy kauas.

Olin nuorena hoitamassa kehitysvammaisia. Pelottavankin erilaisen näköinen ihminen alkoi näyttää muutaman viikon kuluttua viehättävältä, kun oli hyvällä tuulella ja päästiin kunnolla kontaktiin.

Vierailija
65/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:47"]

Kauneus? Mieti ihmistä vierelläsi. Samalla tavalla alkaa ärsyttää ja näkee mielialat, käyttäytymisen ja persoonan. Ei auta yhtään, vaikka olisi kuinka kaunis. Aamulla on hiukset sekaisin ja voi olla ikävä. Ei ole ulkonäöstä kiini, miltä toinen ihminen tuntuu, miltä tuntuu olla hänen kanssaan. Kaunetta ei enää näe.

Luultavasti jokainen voi olla kaunis, kun asiat on kunnossa. Itseluottamus ja toisten ihmisten arvostus näkyy kauas.

Olin nuorena hoitamassa kehitysvammaisia. Pelottavankin erilaisen näköinen ihminen alkoi näyttää muutaman viikon kuluttua viehättävältä, kun oli hyvällä tuulella ja päästiin kunnolla kontaktiin.

[/quote]

Olen nähnyt kauniita vanhoja naisia. Heistä näkyy tyytyväisyys elettyyn elämään, he ovat tehneet itsensä kanssa sovinnon. Muutama on olut ryppyjen alla kaunispiirteinen, monilla on ollut tyyliä. Se on säilynyt vielä vanhainkodissakin. Pääosin kauneus on ollut tyyneyttä.

Tällaisia naisia minä voisin kadehtia. Olen ainakin iloinen heidän puolestaan.

Vierailija
66/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut kateutta naisten taholta, vaikka joka puolella onkauniiksi sanottu ja useasti houkuteltu malliksi nuorena. Kyse on omasta käytöksestä, jossa on aplla ilmeisesti jotain häikkää.

Vierailija
67/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:17"]

On olemassa klassisen kauniita ja sitten niitä söpöjä+seksikkäitä. Niitä edellämainittuja kadehditaan enemmän. Sellainen nainen joka valaisee huoneen herättää enemmän kateutta kuin vain kopea nainen helmikorvakoruissa.

[/quote]

Karisma on sisäsyntyistä eikä kaikissa kauniissa naisissa ole sitä jotakin. Hymykuoppia, pilkettä silmäkulmassa, pirskahtelevaa luonnetta, tyyliä. Ihminen voi olla Chanel vaikka olisi köyhä kuin kirkonrotta.

Vierailija
68/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä tullut ikinä tällaista käytöstä vastaan, vaan ainakin minun kaveripiirissäni kehutaan jos ollaan sitä mieltä, että on hiukset kauniisti jne. Ihana laukku. Eikä kukaan meistä ole metsän trolli, suurin osa keskivertoa kauniimpia nuoria naisia. Ei ole mitään ketkuilua toisen ulkonäöstä, sisimmän vuoksihan tässä ollaan ystäviä :D yksi ystävä on ainoastaan tuollainen "katkerahko" mutta en ota mitään ilkeitä back handed complimenteja tosissani. Näpäytäppä seuraavaa ilkeilijää niin lopettavat leuan louksutuksen. Tuo "siksi viihdyn miesten seurassa" on kyllä niin paskaa :D:D

Vierailija
69/76 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:06"]Eipä se syrjiminen ole ulkonäöstä kiinni, vaan luonteesta ja asenteesta. Esim. minä ja siskoni. Ollaan molemmat ihan näyttäviä naisia. Molemmille tehdään juuri tuota samaa, että miehet viheltelee perään ja tuntemattomat kehuu silmiä yms. No, minä en noista asioista yleensä puhu, mutta siskoni jaksaa toitottaa aina kun joku on kehunut. Ei ole siis ihme, että minulla on enemmän ystäviä, ei millään pahalla.. :D
[/quote]

Onneksi ei tarvitse olla siskon kanssa missään tekemisissä.

Hänelläkin kai enemmän kavereita, kuin minulla. Mutta minkälaisia...
Itse valitsen ystäväni todella tarkkaan.

Ainut, jolle kerroin huomionosoituksista, oli hän...

Vierailija
70/76 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/76 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hello provo :D No ensinnäkin itseäni ärsyttää tuo itsensä ylistäminen. Oh honey, on minuakin sanottu missiksi ja malliksi mutta eiköhän meitä kaikkia ole.. :D

Sinulle on ehkä joku läpällä tai sarkastisesti sanonut, itse en ole nähnyt oikeasti rumaa, ei-minkään näköistä naista kehuttavan missin tai mallin näköiseksi. Kauniita kyllä kehutaan ja ihan syystäkin. Olen törmännyt samaa ilmiöön kuin aloittajakin, joskus erittin harvoin aivan äärimmäisen hyvän itsetunnon omaavat naiset kehuvat, yleensä he vain arvostelevat ulkonäköäni, miehet kyllä kehuvat.

Vierailija
72/76 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän ristiriitaiset fiilikset muiden naisten kehumisesta kauniiksi - välillä saatan lipsauttaa, mutta mieluummin antaisin hyvää palautetta jostain muustakin kuin ulkonäöstä. En haluaisi uusintaa sitä käsitystä, että naisia arvostetaan ulkonäkönsä vuoksi ja miehiä tekojensa vuoksi. Sitä paitsi, jokainen on kaunis omalla tavallaan.

Vierailija
73/76 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se niin, että yleensä naiset ovat ilkeitä kauniille naisille. Mutta toisaalta miehet ovat ilkeitä rumille naisille, kivoja pelkästään niille kauniille.

Vierailija
74/76 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan se niin, että yleensä naiset ovat ilkeitä kauniille naisille. Mutta toisaalta miehet ovat ilkeitä rumille naisille, kivoja pelkästään niille kauniille.

Onko se sitä ilkeilyä, että muut naiset eivät ole laumana ylistämässä jonkun naisen kauneutta, vaikka miehet ovat tätä monesti kehuneet ja kyseessä on siten todistetusti kaunis nainen? Hei, eikö ole tullut mieleen, että heteronaiset saattavat katsella hieman erilaisia ominaisuuksia potentiaalisessa ystävässään, työtoverissaan tms. Ehkä se ulkonäkö ei yksinkertaisesti ole ensimmäisenä mielessä, eikä siihen siksi tule kiinnittäneeksi niin paljon huomiota.

Vierailija
75/76 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitä ilkeilyä, että muut naiset eivät ole laumana ylistämässä jonkun naisen kauneutta, vaikka miehet ovat tätä monesti kehuneet ja kyseessä on siten todistetusti kaunis nainen? Hei, eikö ole tullut mieleen, että heteronaiset saattavat katsella hieman erilaisia ominaisuuksia potentiaalisessa ystävässään, työtoverissaan tms. Ehkä se ulkonäkö ei yksinkertaisesti ole ensimmäisenä mielessä, eikä siihen siksi tule kiinnittäneeksi niin paljon huomiota.

Ei, vaan juurikin esim. selkään puukottamista ja tylynä olemisesta. Itse tiedän tämän, sillä minulla on kaunis sisko. Miehet ovat hänelle kivoja, minulle eivät niinkään. Naiset ovat nyrpeitä siskolleni, minulle eivät niinkään. Tätä kohtaa ihan kaikenlaisissa tilanteissa, sukujuhlissa että ihan random kaupoissa asiakaspalvelutilanteissa. Poikkeuksia toki löytyy, mutta näin yleisellä tasolla.

Vierailija
76/76 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kehun muiden naisten ulkonäköä yleensä silloin, kun musta tuntuu, että se nainen on huomion tarpeessa ja haluan olla sille kiltti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän