Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kateelliset naiset!

Vierailija
29.12.2014 |

Miten naisten kateellisuus teidän mielestänne ilmenee? Itse olen hyvätapainen, kaunis, nuori nainen . Saan paljon miehiltä huomiota: huuteluita, tööttäilyä autoilta, miehet vilkuttelee, kehutaan missin näköiseksi, miehet jäävät katsomaan perään jne... Naisilta taas en saa minkäänlaista palautetta! Monet naiset" mittailevat" minua päästä varpaisiin ja käyttäytyvät ilkeästi. Puhuvat pahaa selän takana ja monet välttelevät. Itse kehun paljon muita naisia: kehun vaatteita, kampauksia, kroppaa jne. Olen myös avoin, kiltti ja avulias mutta silti saan itse vain paskaa niskaan:( Tämän vuoksi viihdyn paremmin miesten seurassa! Onko muilla kauniilla naisilla samanlaisia ongelmia? Oletteko te miehet panneet ikinä merkille että kauniita naisia syrjitään ja pilkataan toisten naisten keskuudessa?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sain paljon tööttäilyjä, vislauksia, huuteluja, vaikka olen mielestäni aina ollut keskinkertaisen näköinen. Tajusin vaan jälkikäteen että nuo huomiot johtuivat melko lyhyestä (trendikkäästä) hameestani ja sen perusteella saadusta mielikuvasta :(

Vierailija
42/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perään huutelu, tööttäily, toljottaiminen... Niin junttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:14"]

Niin kuin ap näet tässäkin, että katkeruus ja kateus on naisissa niin perustavanlaatuinen piirre, että sille ei voi mitään. Helppo on sanoa, että älä välitä noista typeristä alaluokan kommenteista, mutta yritä ainakin antaa mennä sellaiset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Meillä ei saa sanoa itseään kauniiksi, ei saa olla hyvä missään, et saa onnistua missään jne. Puukkoa tulee selkään varmasti jos olet vähänkään parempi kuin muut ja jos sen vielä tiedostat itse. Naiset on pääpiirteittäin aivan helvetin vittumaisia erityisesti toisilleen.

-.mies-

[/quote]

Aika harvoin nämä ulkonäöstään ylistysoodeja laulavat on oikeasti mitään erikoisia kaunottaria. Kyseisillä tapauksilla tuppaa olemaan itsetunnon kanssa ongelmia ja jakavat jokaista positiivista kommenttia itsestään auliisti. Voisin aika 100% todennäköisyydellä sanoa, että ap on aika perus-nätti nuorehko nainen, joka panostaa ulkonäköönsä niin hiustenhoidon kuin vaatteidenkin saralta. Juurikin tätä standardia, joita on joka nurkalla. Reaktio muista naisista perustuu siihen, että onko kyseinen ihminen mukava tai miellyttävää seuraa. Olen aika lopen uupunut, että sukupuolen perusteella väitetään aina kateelliseksi, kun joku on mulkku/omahyväinen/ikävää seuraa. En ensinnäkään ole hetero, joten mikäli se itsekehuskeleva nainen olisi miten mulkku tahansa, mutta järisyttävän kaunis ja upea, niin haluaisin panna sitä ainakin kertaalleen enkä suinkaan sättiä selän takana tai arvostella päästä varpaisiin. Tavisnaiselta en moista munapäisyyttä sietäisi, mutta olisi oikeasti jännää kaataa joku pitkäsäärinen jumalatar oli miten mulkku tahansa.

[/quote]

Miksi hänen pitäisi olla mielestäsi heikkoitsetuntoinen kun todennäköisesti on juurikin vahvalla itsetunoola varustettu nainen joka tietää olevansa kaunis eikä pelkää sitä sanoa? Se että olet lesbo, ei suinkaan ole mikään meriitti määrittelemään kaunista naista bimboksi vain siksi, että sinun mielikuvasi on se mikä mikä. Meillä jokainen nainen joka sanoo itseään kauniiksi on vain se keskinkertaisuus, just niin.

Tekstistäsi sai sen kuvan, että olet itse jopa alle sen keskinkertaisuuden ja helvetin kateellinen ja vielä mainitset olevasi muuta kuin hetero, ollaksesi jollakin tavalla vakuuttavampi, vitun tyhmä.

Vierailija
44/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku oikeasti kadehtia naista?

Vierailija
45/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 16:06"]Minä olen aika tyypillinen girl's girl, eli annan itsekin kehuja naisille ja saan niitä heiltä takaisin. Pidän tyttökavereiden puolta enkä anna miesten vedättää ketään meistä.

Yleensä "yhyy kaikki naiset vihaa mua ja mun ulkonäköä" -tyyliset naiset on itse niitä jotka katselee muita naisia nenänvarttaan pitkin ja pitää kilpailijoina ja hehkuttaa joka käänteessä miten paljon paremmin tulevat toimeen miesten kanssa, siksi kun kerjäämällä saavat miehiltä jatkuvasti tarvitsemaansa huomiota, heillä siihen jokin ihme pakkomielle :)
[/quote]

Hyvin pitkälti juuri näin. Osa kauniista ihmisistä on näitä epävarmoja, kehujen kerjääjiä. Osa on sitten niitä ihania ja mukavia jotka ovat muutakun kuin pelkkä ulkonäkö...
[/quote]

Sorry, vahingossa alapeukku!

Vierailija
46/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyydessä ei katso saa "ilmaista huomiota" pelkällä ulkonäöllä, kuten seksimarkkinoilla, vaan sisäinen kauneus ratkaisee. Kyky ottaa toiset huomioon, huumorintaju, reiluus, aitous...Sinulta taitaa puuttua näitä hyvän ystävän ominaisuuksia? Voit kehittää näitä ominaisuuksia, ja lopettaa Se omaan napaan tuijotus! Kuvaavaa on Se, ettet näe ystävien puutteessa vikaa itsessäsi, vaan leimaat muut kateellisiksi! Usko pois, jos sinusta huokuu sisäinen kauneus vedät puoleesi oikeita ystäviä (ei vaan seksiä kerjääviä)...

Vierailija
47/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mielestäni nätti, mutta en saanut enkä saa tööttäilyä, vislailuja yms. eikä kukaan ole sanonut missiksi tai malliksi missään eikä koskaan. 

Pidän itsestäni sen verran huolta, että hiukset on kauniit ja iho voi hyvin ja olen uskollinen omalle tylsälle preppy girl - tyylilleni. Timmi en ole, mutten ihan läskikään. MITÄÄN huomiota en miehiltä yleensä saa, ennen kuin sitten kun juttelen jonkun kanssa niin sitten he huomaavat että olen huumorintajuinen ja osaan keskustella. Kyllä minun seurassani yleensä viihdytään, mutta ystäviä minulla ei ole. 

Olen yrittänyt kovasti miettiä, miksi hyvin moni nainen tuntuu ensin karttavan minua tai ainakin rakentavan pikaisen henkisen muurin välillemme vaikkapa leikkipuistossa tai koulussa jota käyn. En tiedä mistä johtuu. Olen avoin ja osaan mielestäni olla ihmisten kanssa. Joskus mietin, onko se kateutta jostain, mutta toisaalta jos kateus mitataan saadulla huomion määrällä niin ei se voi olla sitäkään. 

Vierailija
49/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla huomiohuora. Huono itsetunto, ja haet jatkuvaa hyväksyntää? Ei ystävyyteen kuulu jatkuva kehujen kärttäminen, vaan ilojen ja surujen jakaminen. ET kuulosta tutustumisenarvoiselta ihmiseltä, koska olet narkisos, joka tuijottaa vaan omaa kuvaa vedenpinnasta. Kehukaa mun ulkonäköä! Mene terapiaan!

Vierailija
50/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua AP! tekstisi on kuin minun suustani. Aivan samasta saan "kärsiä", paitsi mä en jaksa enää välittää naisten kateellisuudesta. Se ei ole mun vika, jos mun ulkonäkö on liian kova pala toiselle naiselle. Minä pystyn myös kehumaan toisia naisia, ja kun nään paremman näköisen naisen, se saa minuun innostusta tekemään itteni takia töitä, kun tuntuu etten jaksaisi lähtä esim. lenkille, niin kyllähän sitten jaksaa :)

Tulen paremmin miesten kanssa juttuun, ja minun kaverini emäntä oli myös "kaverini", joka yhtäkkiä lopetti minuun yhteyden pitämisen. Kysyin hänen mieheltään (tältä kaveriltani) mitähän olen tehnyt? niin tämä mies kertoi kerran riidassa kehuneen minun kaunista ulkonäköä, kun pidän siitä huolta, ja käyn lenkillä jne. että miksi sinä et... siinäpä se syy, se oli naiselle liikaa että miehensä kehui minua, hävittäs itte ne mahamakkaransa ja punamusta kananpersetukkansa. Se olisi niin simmpeliä, eikä tartteisi mua syrjiä.

Vierailija
51/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa oiskohan syy kuitenkin sussa itsessäsi. Itsekin olen kaunis niin naamalta kuin kropaltakin, mutta naisetkin on kyllä ihan ystävällisiä, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos oletuksesi on heti, että olet paljon muita erikoisempi ja kauniimpi, niin en ihmettele, ettei sinusta pidetä...
Myös miehet käyttäytyy sen mukaan, mitä niiden antaa käyttäytyä. Mulle ollaan yleensä kohteliaita, enkä hihittele ja keikuttele, jos joku juntti tulee tööttäilemään tai läpsimään pyllylle. Mielestäni tuollainen käytös miehiltä ei kerro välttämättä mitään itse ulkonäöstä, vaan käytöksestä ja siitä, miten helpolle haluaa näyttää :D
Enpä ole kokenut myöskään piireistä sulkemista tai kavereiden vihoja niskassa. Yksi ihminen on n viiden viime vuoden aikana vihannut mua ilman syytä ja hän ei ollut siis jutellut kanssani koskaan. Eli ei kovin yleistä tuollainen..

Vierailija
52/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä ovat kyllä, ja varsinkiin suomalaiset naiset. Kyllä. Ai arvokkaan näköisen naisen perään ei huudellaan??? No kyllä huudellaan-olen yliopiston opiskelja eikä mikään yleinen pano vaan vihan irstailu ja halpamaisia naisia jotka ovat kun tarjoittimella!!! Pukeudun säädyllisesti ja kyllä minulle vihelletään ja töttäillään!!! Koska oikeasti miehet tykkää tasokkaista ja hyvin kasvatetuista naiseista-joissa on vaimoainestoa!!! Suhtaudun töttäilyn ja huutamisen huumorilla-ei minulle kuitenkaan koskaan kukaan kehdannut seksia ehdottaa-kukkia kyllä annettiin :)))!!! Kateus on vain kateus-se häiritsee sen kadehtijän omaa elämä-kun se ei mkerkeää muuta tehdä kun kadehtia...Mikäs pahaa jos kauniille naiselle vihelletään??? Se on vain tarkoitta miesten ihailua :))). Tietenkiin jakorasia joka himoen perässä seuraa-halpamainen jätkien tyhjennytpussi ja panopuu joka itkee omaa raskauttaa ja sunnittele abortia.....sellainen lutka häpeä jo muutenkiin omaa käyttäytymistä niin häpeä miesten ihailua, koska hänen kohdalle miesten ihailu ei johtaa avioliittoon ja onnellisuudeen vaan seksiin,hyväksikäyttöön kuten myös mahdollisesti raiskaukseen ja aborttiin...
Alussa oli sana...sanottu Raamatussa,sana ja ajatus, milla ajateksella me itseämme kannamme,olenko prinsessa vai jakorasia,himohemmo....
Ei se poikien vika ole että lopulta prinsessan haluavat-joka on älykäs ja on ihailun kohde!!! Kuka haluaa jakorasian vaimoksi-eihan hänen voi luottaa koska pillun himot hänet kutsuu uusiin seikkailuun....ja aviolitto menee uusiksi koska kumppaniin kyllästyy, KOSKA TODELLISTAA RAKKAUTTA KOSKAA EI OLLUTKAAN!!! ....oli himo,seksi,pinnallisuutta, vallanhalu...vaan ei rakkauttaa eikä uskollisuuttaa,nykyisiä parisuhdeita eivät ole Hachiko tarina vain se on vaimoa huoran sijän käyttämistää...katsokaa nykynaisten alusasuja-musta ja punaista pitsia pitsia pitsia....ja paljasta pinta..ei jää mitään arvailun varaan...vaimot ovat kuten huorat tarjoittimella..sitten kun synnyttävät nikn vihavat lastaa ja itkevät pilantunutta alapää. Miksi??? No koska huoralle alapää on rahan ja ilon lähde. Miettikää...nykynaisen moraali. Sen takia enpä juuri ihmittelen miksi minulle tööttöillään,huudetaan ja annetaan kukkia..ilman seksia vinkumista :))). Pärjään hyvin. Kiitos kun vihellät :)))!!!

Vierailija
53/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:54"]Ilkeitä ovat kyllä, ja varsinkiin suomalaiset naiset. Kyllä. Ai arvokkaan näköisen naisen perään ei huudellaan??? No kyllä huudellaan-olen yliopiston opiskelja eikä mikään yleinen pano vaan vihan irstailu ja halpamaisia naisia jotka ovat kun tarjoittimella!!! Pukeudun säädyllisesti ja kyllä minulle vihelletään ja töttäillään!!! Koska oikeasti miehet tykkää tasokkaista ja hyvin kasvatetuista naiseista-joissa on vaimoainestoa!!! Suhtaudun töttäilyn ja huutamisen huumorilla-ei minulle kuitenkaan koskaan kukaan kehdannut seksia ehdottaa-kukkia kyllä annettiin :)))!!! Kateus on vain kateus-se häiritsee sen kadehtijän omaa elämä-kun se ei mkerkeää muuta tehdä kun kadehtia...Mikäs pahaa jos kauniille naiselle vihelletään??? Se on vain tarkoitta miesten ihailua :))). Tietenkiin jakorasia joka himoen perässä seuraa-halpamainen jätkien tyhjennytpussi ja panopuu joka itkee omaa raskauttaa ja sunnittele abortia.....sellainen lutka häpeä jo muutenkiin omaa käyttäytymistä niin häpeä miesten ihailua, koska hänen kohdalle miesten ihailu ei johtaa avioliittoon ja onnellisuudeen vaan seksiin,hyväksikäyttöön kuten myös mahdollisesti raiskaukseen ja aborttiin...
Alussa oli sana...sanottu Raamatussa,sana ja ajatus, milla ajateksella me itseämme kannamme,olenko prinsessa vai jakorasia,himohemmo....
Ei se poikien vika ole että lopulta prinsessan haluavat-joka on älykäs ja on ihailun kohde!!! Kuka haluaa jakorasian vaimoksi-eihan hänen voi luottaa koska pillun himot hänet kutsuu uusiin seikkailuun....ja aviolitto menee uusiksi koska kumppaniin kyllästyy, KOSKA TODELLISTAA RAKKAUTTA KOSKAA EI OLLUTKAAN!!! ....oli himo,seksi,pinnallisuutta, vallanhalu...vaan ei rakkauttaa eikä uskollisuuttaa,nykyisiä parisuhdeita eivät ole Hachiko tarina vain se on vaimoa huoran sijän käyttämistää...katsokaa nykynaisten alusasuja-musta ja punaista pitsia pitsia pitsia....ja paljasta pinta..ei jää mitään arvailun varaan...vaimot ovat kuten huorat tarjoittimella..sitten kun synnyttävät nikn vihavat lastaa ja itkevät pilantunutta alapää. Miksi??? No koska huoralle alapää on rahan ja ilon lähde. Miettikää...nykynaisen moraali. Sen takia enpä juuri ihmittelen miksi minulle tööttöillään,huudetaan ja annetaan kukkia..ilman seksia vinkumista :))). Pärjään hyvin. Kiitos kun vihellät :)))!!!
[/quote]

Ainakaan tämän ulosannin perusteella et kovin järkevältä vaikuta.. :D Yliopisto-opiskelu ei näköjään takaa mitään.

Vierailija
54/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en laittaisi tota kateellisuudeksi. Mulla ei ainakaan ole tapana kehua vieraiden naisten tai miesten ulkomuotoa, ellen sitten pidä heistä romanttisessa mielestä. Ilmeisesti sä et houkuttele leaboja. Ei siitä tarvitse loukkaantua.

Vierailija
55/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 11:04"]Mä en laittaisi tota kateellisuudeksi. Mulla ei ainakaan ole tapana kehua vieraiden naisten tai miesten ulkomuotoa, ellen sitten pidä heistä romanttisessa mielestä. Ilmeisesti sä et houkuttele leaboja. Ei siitä tarvitse loukkaantua.
[/quote]

Ei minuakaan kukaan nainen oo kehunut (paitsi Espanjassa), enkä osaa kehua muitakaan. Joskus 2v sit taisin kehua työkaverin hiuksia.

Vierailija
56/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ihmisiä on paljon, juuri tapasin vanhoja koulukavereita joista jokainen oli kaunis omalla tavallaan. Mutta en kävisi kehumaan kaikkia että onpa sinulla kiva kampaus tai nätti meikki. Itse kun olen saanut kommenttia laihtumisesta (jotka on oikeastaan vain pudonneet ylimääräiset raskauskilot), on oloni vaivautunut. Tietenkin on mukavaa kun muut huomaavat muutoksen ulkonäössä mutta en jotenkin pidä siitä ulkonäön kommentoinnista.

Vierailija
57/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys miehille: miten lähestytte
A) naista jonka haluatte sänkyyn
B) naista jonka haluatte vaimoksenne?
Tööttäilettekö ja viheltelettekö naiselle, johon olette oikeasti ihastuneita ja johon haluatte tutustua paremmin? Entä jos viheltelette naiselle ja nainen kikattelee ja menee ihan sekaisin huomiosta, onko nainen vieläkin tavoittelemisem arvoinen?

Vierailija
58/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset ovat kateellisia. En tiedä, olenko huomattavan kaunis, mutta hyvännäköinen kuitenkin. Se naisten harjoittama mahdollisten vikojeni kaivelu on ollut hämmästyttävää. 

Vierailija
59/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa klassisen kauniita ja sitten niitä söpöjä+seksikkäitä. Niitä edellämainittuja kadehditaan enemmän. Sellainen nainen joka valaisee huoneen herättää enemmän kateutta kuin vain kopea nainen helmikorvakoruissa.

Vierailija
60/76 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopisto takaa-asemaa, itsetunto, hauska avautua täällää...hyvän koulutukseen kannatta paneutua. Huomaa sitä paitsi olevan rohkea,eikä pelkää sanoa ääneen omia ajatuksia..eikä pelkä omia ajatuksia. En loukkannu , koska en välitä mielipidestasi, sinun ajatuksia ovat sinun-sinulla on oikeus kertoa mitä ajattelet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi