Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varmaan loppu elämäni vihainen isälleni.

Vierailija
24.10.2021 |

Olen alaikäinen, tarkkaa ikää en kerro ettei minua tunnisteta. Vuoden sisällä olen ymmärtänyt, miten isäni on käyttänyt minua hyväkseen kun olin todella nuori (8-10 -vuotias). Kyllä mä silloinkin koin nämä asiat epämukavina, ja se tuntui jotenkin väärältä, mutta en tiennyt mitä se oli. Nyt vanhempana tiedän. Mun isä varmaan luulee etten muista. Nyt koen valtavaa vihaa sekä itseäni että isääni kohtaan. Miten voin ikinä antaa tällaista anteeksi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alle 18v.? Miksi et ole Suomi 24 keskustelut nuoret? Miten löysit tämän sivuston? Nuoret ei ole tällä siis alaikäiset. Anteeksi kyseenalaistan sinut.Mutta ok ! Leikitän olet totta. Otamma nettiin Helsinki mission. Löydät sieltä linkin minkä avat ja aloita kirjoitamasi keskustelu siellä.Tai etsi linkki rikospäivysty? Raiskatuen tuki ry. ymm.

Vierailija
22/22 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuu vaikealta niin sun pitää oman hyvinvointisi takia ottaa se ensimmäinen askel toipumiseen. Se olisi varmaan ottaa yhteys esimerkiksi koulukuraattoriin joka lähettää sinut eteenpäin psykologille tms. Nykyään kuraattoreilla on Whatsapitkin, niin voit laittaa vaikka viestin että sinulla on asioita mistä haluaisit puhua ammattilaisen kanssa.

Vaikealta tuntuu alkuun puhua, mutta se helpottaa kyllä. Kannattaa myös kirjoittaa omista kokemuksista, sekin auttaa asioiden käsittelyä. Perheelle puhut sitten kun on sen aika, kunhan nyt haet jotain apua itsellesi alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla