Sukkanauhat
Miksi naiset eivät vaivaudu viettelemään miehiä seksikkäillä alusasuilla? Kyyti olisi taatusti laadukkaampaa myös heidän saamanaan.
Kerran kun on päässyt full-fashioned nylonien makuun, niin ei malttaisi olla ilman... Exä oli pakko silti lempata, kun viinaa tuntui kuluvan joka kerta enemmän.
Pitäisikö meidän miesten nousta barrikadeille vaatimaan naisellisuutta leideiltämme?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:13"]
Miksi naiset eivät vaivaudu viettelemään miehiä seksikkäillä alusasuilla? Kyyti olisi taatusti laadukkaampaa myös heidän saamanaan.
Kerran kun on päässyt full-fashioned nylonien makuun, niin ei malttaisi olla ilman... Exä oli pakko silti lempata, kun viinaa tuntui kuluvan joka kerta enemmän.
Pitäisikö meidän miesten nousta barrikadeille vaatimaan naisellisuutta leideiltämme?
[/quote]
Syitä:
- viimeisimmät sukupolvet ovat kadottaneet tietonsa sukkanauhoista, uusavuttomuus tekee mahdottomaksi hankkia tuo tieto uudelleen. Esim. luullaan, että stay upeja käytettäisiin sukkanauhojen kanssa (ehkä Elloksen kuvastossa, mutta ei oikeasti).
- naisista on tullut äijämäisempiä kuin aikaisemmin, heiltä ei enää odoteta/edellytetä naisellista käytöstä, elämäntapoja jne.
- laiskuus on lisääntynyt, einesten ja valmisruuan käyttö on lisännyt ylipainoa. On hyväksyttävämpää ilmaista olevansa masentunut kuin lihava, vaikka tuo masennus johtuukin lihavuudesta. Tämä syö seksikkyyden tunnetta oleellisesti.
Käytän nyloneita ja sukkanauhalivejä jne. jotta mies velvollisuudesta antaisi minulle suuseksiä. Olisinkin valmis tekemään vaikka mitä sen eteen.
Sukkanauhat vaan on niin seksikkäät. Joskus kun mennään ulos ja laittaudun hameeseen ja alle laitan sukkanauhat niin ukolla pullottaa koko ilta housuissa, ihanaa! Ja kuin päästään kotiin niin on sellainen panetus fiilis päällä.
Omissa alusvaatteissani on aina pitsiä. 99 prosenttisesti päällä on mekko joskus saattaa olla hame. Inhoan sukkahousuja, mutta hameen kanssa niitä joutuu käyttämään. Mielummin käytän sukkia ja sukkanauhoja. Mä varmustan stay upienkin ylhäällä pysymisen nauhoilla.
Kaikista parasta on tietysti kesällä, kun voi kulkea paljain säärin.
Käytän omaksi ja mieheni iloksi. Mukavaa piristystä tuovat elämään.
Vierailija kirjoitti:
Nylonit=naisellisuus? Ok, jokaisella on mielipiteensä. Kuka jaksaa aina pukeutua epämukaviin röyhelöihin? Ja sitten miehet ruikuttaa, kun ei saa seksiä. Ei kai sitä saa edes sitä arkiseksiä ja ihanaa hellyyttä, jos joku ääliö on mennyt sanomaan ettei ole naisellinen ilman hepeniä. Minä olen kolmen lapsen kotiäiti ja on ihan saatanan hektistä. Silti on mukavaa ottaa illalla se puolituntinen ihan kahdestaan miehen kanssa, olla lähellä ja rakastettu ja haluttu. Rentoutuu pitkän päivän jälkeen ihanasti. Mutta jos alkais ukko vaatia hepeniä, saisi olla ilman mitään seksiä. Onneksi ei edes suuremmin syty hörhelöistä.
Aika sairas asenne. Jos mies toivoisi, että tekisit jotain erityisen kiihottavaa ja seksikästä (olettaen, että kiihottuu alusvaatteista) niin kostat seksittömyydellä? Kyllä parisuhteessa - ja etenkin seksissä - se vastavuoroisuus on kaikkein tärkein asia. Silloin tehdään toisen eteen asioita, mitä toinen toivoo ja pyytää ihan pyyteettömästi. Vaikutat äärimmäisen itsekkäältä ihmiseltä.
Meillä laitan tottakai säännöllisesti Stay Upit ja laitan vain seksiin soveltuvat - eli siis epäkäytännölliset - alusvaatteet, koska tiedän, että se miestä erityisesti kiihottaa. On ihanaa, kun hän on todella kiimainen ja voin tarjota hänelle sen nautinnon kanssani. Vastavuoroisesti hänkin tekee minulle juttuja, joista nautin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:13"]
Syitä:
- viimeisimmät sukupolvet ovat kadottaneet tietonsa sukkanauhoista, uusavuttomuus tekee mahdottomaksi hankkia tuo tieto uudelleen. Esim. luullaan, että stay upeja käytettäisiin sukkanauhojen kanssa (ehkä Elloksen kuvastossa, mutta ei oikeasti).
- naisista on tullut äijämäisempiä kuin aikaisemmin, heiltä ei enää odoteta/edellytetä naisellista käytöstä, elämäntapoja jne.
- laiskuus on lisääntynyt, einesten ja valmisruuan käyttö on lisännyt ylipainoa. On hyväksyttävämpää ilmaista olevansa masentunut kuin lihava, vaikka tuo masennus johtuukin lihavuudesta. Tämä syö seksikkyyden tunnetta oleellisesti.
Mitä sukkanauhojen kanssa käytetään ellei Stay Upeja?
Vierailija kirjoitti:
^^ Eihän siinä mitään pahaa olekaan vaan siinä, että nainen ei ole naisellinen ilman niitä. Tämän toteamimen ääneen avioliitossa tappaa varmasti kenen tahansa seksihalut. Nainen on herranjestas naisellinen vaikka säkki päällä, jos asenne ja itsetunto ovat oikeat. Ei siihen nyt mitään sukkanauhoja tarvita. Itse vedän nahkakorsetin pari kertaa vuodessa päälle ja otan piiskan käteen. Sitten haukutaan rajoittuneeksi ja epäseksikkääksi koska ei kiinnosta alkaa sukkanauhoja kiskomaan raskaan päivän jälkeen. Itse olen enemmän fetissijutuissa mukana, mutta ei meillä kyllä arjen kiireiden ja lastenhoidon keskellä ole aikaa eikä energiaa osallistua iltamiin kuin pari kertaa vuodessa. Arkiseksi on kyllä aivan liian aliarvostettua. Kun miesten asenne on kuin ap:lla, en kyllä yhtään enää saali haluttomien naisten miehiä.
On muuten ihan tutkittu juttu, että miesten haluttomuus on yleisempää kuin naisten. Naiset yleensä haluavat seksiä oikean ihmisen kanssa vaikka oma kumppani ei kiinnostaisi. Haluttomat miehet taas haluavat vain sooloseksiä:)
Ihan hirveää höpöhöpöä. Nainen ei ole seksikäs ja naisellinen "vaikka säkki päällä" vaikka olisi millainen asenne. Eikä se mitään seksihaluja tapa, jos pitää seksikkäitä alusvaatteita naisellina. Mistä tällaisia ihme prinsessasatu käsityksiä oikein tulee - etenkin seksin suhteen? Että pitää aina "kelvata" vaikka säärikarvoineen ja teltta päällä? Miehet ovat hyvin yksinkertaisia ja yksioikoisia tässäkin asiassa - he nauttivat seksikkäistä alusvaatteista ja se on heille naisellista. Tottakai omaa naistaan voi panna ilmankin, mutta ei se koskaan voita alusvaatteita (suurimalle osalle). Simple as that. Ja kyllä se arsiseksi on nimenomaan parisuhteen ydin koska 99% on sitä arkiseksiä varmasti monella ja seksi määrittää sen parisuhteen. Parisuhde eroaa muista suhteista nimenomaan seksin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sukkanauhojen kanssa käytetään ellei Stay Upeja?
Pitkiä sukkia, joissa ei ole kiristävää silikoninauhaa. Ihan vain sukiksi tai liivisukiksi niitä kutsutaan (engl. stockings). Stay upien kanssa ei sukkanauhoja tarvita. Kertoohan jo "stay up" -nimikin, että ne pysyvät ylhäällä itsestään.
Olen mies ja arvostan suuresti kun vaimo joskus laittaa sukkanauhat. Minusta ne on vaan niin super seksikkäitä! Varsinkin minun oma kulta.
Sukkanauhat eivät voi koskaan mennä muodista. Niillä on niin vahva viehätysvoima, että säilyvät ainakin seksileikeissä vuosikymmenestä toiseen.
Toki haluaisin niiden yleistyvän päivittäispukeutumisessakin. Korkealaatuiset sukat tunnistaa kaukaa. Jostain syystä myös niiden käyttäjät näyttävät nauttivan saamastaan huomiosta. Heistä huokuu itsevarmuus - liekö syy vai seuraus sukkanauhojen käyttöön?
Naiset jotka eivät koskaan ole käyttäneet sukkanauhoja, kokeilkaa joskus ja laittakaa hameen alle sukkanauhat niin saatte nähdä millaisen reaktion saatte aikaan. Ihmettelen suuresti jos mies ole kiihkeän onnellinen. Kokeilulla ei häviä mitään ja toinen on aivan otettu kun laittaudutte miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Pitääkö sukkanauhat pukea sänkyä varten? Minä käytän niitä pitkin päivää ja se johtaa sitten sängyssä entistä useammin seksiin. Joskus emme tosin pääse olohuoneesta pidemmälle...
oispa mullakin täämmönen rakas
tietysti se että paljas iho alkaa reisistä. siellä on aarre kuin piilossa. kyllä meillä niit on mut kun naine ej jaksa pitää vaika haluisin tai riippuu kuunkierrosta millo laittaa kun pyytää