Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: miten naisenne ääntelee

Vierailija
29.06.2012 |

... seksin aikana? tyydyttääkö se korvianne vai kaipaisitteko jotain muuta? pystyttekö puhumaan voihkinnasta naisenne kanssa vai onko se tabu?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorisorkku: kohtuullista vikinää

Emätinorkku: melko kovaa ääntä

G-pisteorkku: ei voi kuvailla... Sänky kolisee ja hampaat kirskuu huudon seassa... ;)

Vierailija
2/37 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, aah, mulla on päänsärky/huono olo/olen aivan väsynyt/haluan vain nukkua/en jaksa enää näin myöhään/totaalinen hiljaisuus. Joskus toivon, että kaksimetrinen 25-senttisen kullin omaava jättineekeri panisi väkisin pihtarivaimoa perseeseen. Siitä voisin räpätä kuvan. Maailman turhin juttu on uhkea, pyöreäpyllyinen, seksipakkaus vaimona, joka ei anna. Ja sillä ei ole edes toista miestä, seksi ei vaan kiinnosta. Aiempia naisiani on kyllä seksi kanssani kiinnostanut. Dam´n it!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, aah, mulla on päänsärky/huono olo/olen aivan väsynyt/haluan vain nukkua/en jaksa enää näin myöhään/totaalinen hiljaisuus. Joskus toivon, että kaksimetrinen 25-senttisen kullin omaava jättineekeri panisi väkisin pihtarivaimoa perseeseen. Siitä voisin räpätä kuvan. Maailman turhin juttu on uhkea, pyöreäpyllyinen, seksipakkaus vaimona, joka ei anna. Ja sillä ei ole edes toista miestä, seksi ei vaan kiinnosta. Aiempia naisiani on kyllä seksi kanssani kiinnostanut. Dam´n it!

T: tavallinen persjalkanen nainen, jota seksi todellakin kiinnostaa.

P.S. Mä olen kuulemma aika hiljaa, johtuu pienistä muksuista samassa makkarissa.. ;)

Vierailija
4/37 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua, miten voi olla hiljaa, kun pannaan. Siis en siitä orgasmista edes puhu, vaan itse nussimisesta sitä ennen. Miehet ovat aina aika pähkinöinä siitä, että ääntelen ja että kuulemma se ei ole yleistä. Eihän siinä voi hengittää tavallisesti, se on ikäänku häiriintynyttä hengitystä se ääntely: vikinää, voihkintaa, huokaisuja ja aika paljon kyllä myöäs kiljumista. Ei sitä päätä, ei sitä suunnittele. Lapsia ei ole, mutta joskus joutuu yrittään olla hiljaa. Mutta on niitäkin tapauksia, että tiedän, että naapurit kuulee (eteisen väliovi jäänyt auki), mutta ei voi mitään, pakko huutaa, kun seivästetään. En tajua sitä, onhan siinä ihan kiihottunut, en tajua.

Vierailija
5/37 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa ihana panna sinunlaistas.

Vierailija
6/37 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua, miten voi olla hiljaa, kun pannaan. Siis en siitä orgasmista edes puhu, vaan itse nussimisesta sitä ennen. Miehet ovat aina aika pähkinöinä siitä, että ääntelen ja että kuulemma se ei ole yleistä. Eihän siinä voi hengittää tavallisesti, se on ikäänku häiriintynyttä hengitystä se ääntely: vikinää, voihkintaa, huokaisuja ja aika paljon kyllä myöäs kiljumista. Ei sitä päätä, ei sitä suunnittele. Lapsia ei ole, mutta joskus joutuu yrittään olla hiljaa. Mutta on niitäkin tapauksia, että tiedän, että naapurit kuulee (eteisen väliovi jäänyt auki), mutta ei voi mitään, pakko huutaa, kun seivästetään. En tajua sitä, onhan siinä ihan kiihottunut, en tajua.

kuule sitten tajuat, jos sulla on joskus niitä lapsia. Katsos kun se orkku voi jäädä saamatta, jos huutaa/kiljuu/voihki lujaa liian aikaisin. Ja jos se lapsi/lapset herää ja tulee sängyn viereen katsomaan "mikä on hätänä", niin se todellakin jää. Meillä neljä lasta, ja seksiä lähes joka ilta. Paitsi jos tosiaan alkaisin melskata seksin aikana, kyllä ne keskeytyneet yhdynnät lopahduttaisi seksihalut aika pikaiseen.

Itse olen ollut ns. ääntelijä, mutta pakko ollut muuttaa tapojaan. Sitäpaitsi se äänen pidättelykin voi olla kiihottavaa, kun ei millään malttaisi mutta on pakko :) Ja miehelle kelpaa vallan hyvin vähän hiljaisempikin vaimo, jos vaan seksiä tulee tasaiseen tahtiin, ja se on muuten laadukasta.

Vierailija
7/37 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin huohottaa kuin henkitoreissaaan sitten alkaa kuulua pientä vikinää joka yltyy voihkinaksi. Seuraavaksi alkaa sopertaa herra siunaata ja sitte tuleekin jo suoraa huutoa.

Vierailija
8/37 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu, että olen harrastanut seksiä kymmenien naisten kanssa ja heistä ei kyllä kukaan ole äännellyt mitenkään erityisen kovasti? Olen myös jutellut asiasta kavereideni kanssa ja heillä sama havainto. Ehkä naiset eivät todellisuudessa sitten ääntelekään kuten elokuvissa??

Vierailija
9/37 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin huohottaa kuin henkitoreissaaan sitten alkaa kuulua pientä vikinää joka yltyy voihkinaksi. Seuraavaksi alkaa sopertaa herra siunaata ja sitte tuleekin jo suoraa huutoa.

Kuulostaa ihan minulta :)

Vierailija
10/37 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän johtuu, että olen harrastanut seksiä kymmenien naisten kanssa ja heistä ei kyllä kukaan ole äännellyt mitenkään erityisen kovasti? Olen myös jutellut asiasta kavereideni kanssa ja heillä sama havainto. Ehkä naiset eivät todellisuudessa sitten ääntelekään kuten elokuvissa??

nautinnoissaan, kun on oikeissa käsissä.

Vierailija
11/37 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain kai auuh, aaah. En oikein osaakaan kuvata, kun se vain tulee jostain, eikä ole mitenkään kontrolloitua. Voin toki pidätellä ääntelyä, mut en feikkaa mitään, jos ei oikeasti siltä tunnu.

Vierailija
12/37 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla se eka työntö aiheuttaa ne äänet jo. Esileikeistä en hirveesti pidä, kauhean pitkään ainakaan. Rakastan sitä, että muna on mun sisällä ja inhoan kaikenlaista turhaa, "tiettyyn tulokseen tietyllä tavalla" kuuliaisesti tähtäävää toimintaa. Tai no inhoan ehkä vähän liian vahva sana, mutta siinä voi mennä fiilis, jos toinen ikäänkuin liian oikeaoppisesti suorittaa niksejään. (olen siis toi 5/12)

Vierailija
13/37 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääääh, päääääääh, pääh, pä-ä-ä-ääääh

Vierailija
14/37 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänään, väsyttää...

Vierailija
15/37 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tunne on vaan niin mieletön, että se on pakko päästää ulos myös suun kautta. en kuitenkaan kilju enkä huuda suoraa huutoa, mutta huokailen, voihkin, puhun tuhmia ja kerron miltä musta tuntuu ja mitä haluan.

joskus jälkeenpäin on vähän nolo on, kun tuntuu että ne sanat ja muut on tulleet jonkun muun suusta. Ikäänku joku toinen ihminen olis mun kehossa rakastelun aikana.

mies tykkää erityisesti siitä, kun tulen niin kiimaiseksi että anelen epätoivoisesti kullia...

Vierailija
16/37 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin hävettää, kun morsio himoissaan ja hurmion huipun lähestyessä alkaa puhumaan tuhmia. Asutaan kerrostalossa ja naapurin toilailut kuuluu melko selvästi läpi seinien. Panen korvat punasena, kun morsio kiljuu esim:" Nussi sitä tussua, nussi, nussi, anna kyrpää, syvemmälle, syvemmälle, nuole tissiä, nii justii sillai, aaah, ihana kyrpä, aaah jne." Naapurit takoo sit harjan varsilla kattoja ja väliseiniä. Kiroiluaki kuuluu.

Vierailija
17/37 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pussaillaan pitkään ja hartaasti, kuuluu jotain muminaa.

Kun mies käsittelee rintojani huohotan ja lopulta haukon henkeäni, kun saan orkun.

Kun olen nuoltavana, ei lähde ääntä,sillä ei ole mun juttu nauttia nuolemisesta ja en koskaan pyydä sitä.

Kun mies hyväilee g-pistettä, lähtee jo aika kovaa aah-tyylistä ääntelyä.

Asennosta on sitten kiinni, miten kovaa ääntelen ydhynnän aikana. Pahin huuto lähtee, kun olen päällä ja muissa asennoissa hiukan vaimeampaa.

Jos joskus edetään anaaliin asti, luulen, ettei lähde ääntä tai korkeintaan totean, että lopeta.

Vierailija
18/37 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huohottaa,voihkii,pyytää,anna minulle,anna,ihanaa kyrpää,nussi kunnolla,näytä kenen pillu se on,nussi,oi kun se on iso,aah.Jotain tähän tyyliin

Vierailija
19/37 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, että nuoltavana oleminen ei kiinnosta eikä kiihota juurikaan.

Tissien puristelu on tärkeää ja super-kiihottavaa ja voihkituttavaa. Ei mikään "oikeaoppinen" käsittely ja niksi-keppostelu vaan primitiivinen tuntuva puristelu, jossa itsekin tunnen tissieni koko materian.

(((Luulin muuten, että jokainen mies osaa tämän avokämmenisen tavan lujaa, mutta satuttamatta, rutistaa rintoja mutta ei, juuri exäkseni muuttunut savolainen puristi tissejäni (jotka ovat isot) sormiensa väliin litistelläkseen niitä ja repi samalla alaspäin, ikäänkuin roikkumaan. Hyi hitto että se oli turn-off. Lisäksi imi niitä samalla lailla kuin vauva imee, lutkuttaen.))) Tää oli hyvin turhauttavaa naiselle, joka kiihottuu tissien hyväntuulisesta puristelusta litimäräksi hetkessä. Muutenkin oli omituinen, ilkeä kundi. Ei tuntunut arvostavan voihkimistani ja ääntelyäni, olen kovin äänekäs (en niinkään sanoilla vaan voihkin, kiljun, huokailen jo ensi työnnöstä tosiaan enkä sille mitään voi)Kovasti halusi panna, mutta aina ihan pinnana ja kireänä.

Huutamiseen vaikuttaa miehen munan pituus eli se, meneekö liian syvälle, joka ei itse asiassa ole kivaa. Tuntuu kuin vaimeasti nyrkillä hakattais sisällä eikä sitä hirveen monta vetoa jaksaisi. Liian pitkä muna ei ole mun mieleeni.

Vierailija
20/37 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan vielä, suutelu on ihan aliarvostettua. Se on tosi kiihottavaa ja mä myös joudun jotenkin voihkimaan/mumisemaan ja kiemurtelemaan siinä, kun suutelu yksinkertaisesti panettaa. Tunnen suutelun pillussani enkä yhtään haluaisi siinä samalla vaikka runkata toisen munaa, kun suutelu melkein vie tajun ihanuudellaan ja lilluisin siinä ihanuudessa ja kiimassa enkä osaisi yhtään ajatella, missä käteni edes ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi