Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lakitoimiston sihteeri pukeutuu?

Vierailija
29.12.2014 |

Olen menossa sihteeriksi lakitoimistoon (pieneen). Miten minun kuuluu pukeutua?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/4 hiha / kotelomekko saadyllisella polvipituudella, pituus polveen ei midiversio. Jakku/neule/-takki + toppi/kauluspusero, sukkahousut, max 7 cm korko. Vareja saadyllisesti ja harkitusti. Suorat housut. Merkkeja esim. Inwear, andiata, rils, tiger of sweden, yms ketjuliikkeita alkuun. Hiukset kuntoon ja hillitty meikki. Neutraalituoksu.

Vierailija
22/23 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös aika varma valinta olisi hillityt korkkarit, sukkikset, musta kynähame, joku siisti yksinkertainen paita ja siisti istuva neuletakki, persoonaasi sopiva määrä koruja. Tai sitten kauluspaita ja huivi. Vai tuleeko sulle kylmä (neuletakki+kauluspaita ei oikein ehkä sovi keskenään)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista kommenteista! Voisiko joku vielä linkata asiallisia pukeutumiskuvia? Ei mitään "sihteeripukeutumista"?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme