Lue keskustelun säännöt.
Miten lakitoimiston sihteeri pukeutuu?
29.12.2014 |
Olen menossa sihteeriksi lakitoimistoon (pieneen). Miten minun kuuluu pukeutua?
Kommentit (23)
No eikös aika varma valinta olisi hillityt korkkarit, sukkikset, musta kynähame, joku siisti yksinkertainen paita ja siisti istuva neuletakki, persoonaasi sopiva määrä koruja. Tai sitten kauluspaita ja huivi. Vai tuleeko sulle kylmä (neuletakki+kauluspaita ei oikein ehkä sovi keskenään)?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos asiallisista kommenteista! Voisiko joku vielä linkata asiallisia pukeutumiskuvia? Ei mitään "sihteeripukeutumista"?
ap
3/4 hiha / kotelomekko saadyllisella polvipituudella, pituus polveen ei midiversio. Jakku/neule/-takki + toppi/kauluspusero, sukkahousut, max 7 cm korko. Vareja saadyllisesti ja harkitusti. Suorat housut. Merkkeja esim. Inwear, andiata, rils, tiger of sweden, yms ketjuliikkeita alkuun. Hiukset kuntoon ja hillitty meikki. Neutraalituoksu.