Äiti! Tiskiaine on loppu! Käyn pyytämässä naapurin Pekalta!
Äiti! Tiskiaine on loppu! Käyn pyytämässä naapurin Pekalta
Kommentit (24)
Aina katkeaa pari verisuonta päästä kun tuon kuulee.
Sitten oli Pekaltakin loppu kun viimeisen tippansa antoi naapurille. Kumpi lähti ekaksi kauppaan ?
Äiti! Naapurin Pekalta tiskiaine tuli haarojen välistä suuhuni. Maistuu suolaiselta ja on valkoista kuin maito. Astioihin jää tahmea pinta!
Totuuden nimissä vielä rasittavampi on se vinkuva pesuainepisara jokaisella mainoskatkolla ja nettivideon edessä: "Ei ole väliä onko se esiliotettu....". On väliä! Jäi kaupassa ostamatta ja merkki vaihtui ihan periaatteellisista syistä.
Pekka on sen näköinen, etten päästäisi omaa lasteni hänen ovensa lähellekään.
Vierailija kirjoitti:
Sitten se saatanan kitupiikki antaa sitä ainetta vaan tipallisen.
Ei ole ainoa tippa jonka on lahjoittanut naapurin mammalle... :3
On jäänyt metatyöt tekemättä kun ei ole tiskiainetta ajoissa ostettu lisää.
Vierailija kirjoitti:
Peksi hoitaa homman.
kyllä tuon herkkuteinin kanssa hommat on kiva hoitaa ja antaa palkkioksi pullon fairia
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri siksi että tuote jää ja jäi mieleesi. Itse käytän biohajoavaa käsinpesussa, muutoin kone tiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten oli Pekaltakin loppu kun viimeisen tippansa antoi naapurille. Kumpi lähti ekaksi kauppaan ?
Pekalla oli kaapissa täysi pullo jemmassa.
Paras mainos ikinä. Kaikki muut mainokset on huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri siksi että tuote jää ja jäi mieleesi. Itse käytän biohajoavaa käsinpesussa, muutoin kone tiskaa.
Huutelen täältä takarivistä sen verran, että ei ole jäänyt mieleen mitä tiskiainetta mainostetaan. Mainoksen loputon typeryys peittää semmoiset mitättömät yksityiskohdat.
Minä kävin kerran pyytämässä naapurin Pekalta (nimi ei muutettu) lainaksi tiskiainetta ja löysin Pekan hakkaamassa hanskaan talonsa kuistilla. Enkä edes huijaa.
Terkkuja Pekalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutelen täältä takarivistä sen verran, että ei ole jäänyt mieleen mitä tiskiainetta mainostetaan. Mainoksen loputon typeryys peittää semmoiset mitättömät yksityiskohdat.
Fairya. Ideana oli se, että koska Pekka käyttää Fairya, joka riittää ja riittää, niin Pekalla täytyy olla tiskiainetta lainattavaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fairya. Ideana oli se, että koska Pekka käyttää Fairya, joka riittää ja riittää, niin Pekalla täytyy olla tiskiainetta lainattavaksi asti.
Kyllä se idea tuli selväksi, mutta mainostettu merkki ei jäänyt mieleen koska mainos on niin idioottimainen. Ei ole jäänyt myöskään sen tiskeillä surffaavan vihreän möykyn merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, poikamiehet osaavat varautua ja ostaa uuden kun edellisessä on n. puolet jäljellä. Mainos kertoo vain (joidenkin) äitien huonosta taloudenhoidosta ja kasvatuksesta, opettaa pojalleen ettei itse tarvitse huolehtia (edes) astianpesuaineen riittävyydestä kun aina voi lainata naapurin Pekalta! Toivottavasti poika menee naimisiin tolkun naisen/miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, poikamiehet osaavat varautua ja ostaa uuden kun edellisessä on n. puolet jäljellä. Mainos kertoo vain (joidenkin) äitien huonosta taloudenhoidosta ja kasvatuksesta, opettaa pojalleen ettei itse tarvitse huolehtia (edes) astianpesuaineen riittävyydestä kun aina voi lainata naapurin Pekalta! Toivottavasti poika menee naimisiin tolkun naisen/miehen kanssa.
Naapurin Pekan kanssa?
En tiedä kumpi vit*uttaa enemmän, naapurin Pekan besserwissermäinen opeolemus vai lokkeileva naapurinperhe. Mikä oletus se on, että tiskiainetta voi hakea naapurista?