Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon lihoitte joulun aikana?

Vierailija
29.12.2014 |

Itse 3kg.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:50"]

Olen elänyt viimeiset 3 viikkoa suklaalla. Painoa on tullut 2 kiloa mutta olo on aivan karsea. Suklaa ikävä kyllä maistuu vieläkin hyvältä mutta kisaväsyä on havaittavissa. Eiköhän nuo tuosta sula tai sitten ne roikkuu mukana ensi jouluun.

[/quote]

Samma här!

Vierailija
42/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:10"]Itse 3kg.
[/quote]

Oletko vajakki? "Paljon" lihoit? Niin. Paljon lihoit. Tarkoititko "Paljonko" lihoit? Mistä kirjoitustaidottomia riiittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi