Lue keskustelun säännöt.
Paljon lihoitte joulun aikana?
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:10"]Itse 3kg.
[/quote]
Oletko vajakki? "Paljon" lihoit? Niin. Paljon lihoit. Tarkoititko "Paljonko" lihoit? Mistä kirjoitustaidottomia riiittää?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:50"]
Olen elänyt viimeiset 3 viikkoa suklaalla. Painoa on tullut 2 kiloa mutta olo on aivan karsea. Suklaa ikävä kyllä maistuu vieläkin hyvältä mutta kisaväsyä on havaittavissa. Eiköhän nuo tuosta sula tai sitten ne roikkuu mukana ensi jouluun.
[/quote]
Samma här!