Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon lihoitte joulun aikana?

Vierailija
29.12.2014 |

Itse 3kg.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole punninnut, mutta tuskin yhtään. Enpä ole syönyt mitenkään erilailla joulun aikaan, vaikka onhan noita herkkuja ollut saatavilla. 

Vierailija
22/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolan mukaan 700g/vk, kolme viikkoa edellisestä. Mutta osa riippunee ummetus ja turvotustilanteesta. Rv35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Vierailija
24/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt viimeiset 3 viikkoa suklaalla. Painoa on tullut 2 kiloa mutta olo on aivan karsea. Suklaa ikävä kyllä maistuu vieläkin hyvältä mutta kisaväsyä on havaittavissa. Eiköhän nuo tuosta sula tai sitten ne roikkuu mukana ensi jouluun.

Vierailija
25/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset 3.5kg. Ja kyllä tämä turvotus näkyy. Nestettä on mutta eiköhän se tästä lähde pikasee kun arki alkaa kunnolla.

Vierailija
26/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatonaatosta 1,8kg, tänä aamuna paino palautunut ennalleen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaakaa mutta veikkaan kahta kiloa.

Vierailija
28/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kiloa keräsin nestettä. Lähtee viikossa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikyt kiloa. Eiköhän ne juhannukseksi lähde. Sitten alkaakin taas grillimakkarakausi.

Vierailija
30/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo läskiä vastaa noin 9000 kcal. Miten ihmeessä muutaman päivän aikana voisi oikeasti lihoa kilotolkulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vakio 3 kg. Mutta se sitten kanssa lähtee nopeasti. Mun tarttee vaan vilkaista suklaarasiaa ja heti pamahtaa kilo. Kesälomalla 4-5 kg ei ole mikään harvinaisuus.

 

Mulla saattaa ihan oikeasti yhden vuorokauden sisällä paino vaihdella vaikka 3 kg. Pudotin keväällä n. 10 kg, joka oli salakavalasti päässyt kertymään. Muistan sen masennuksen hetken, kun olin ollut dieetillä 3 viikkoa ja laihtunut sen 3 kg. Yhtenä aamuna menin vaa'alle. Olin edellisenä päivänä urheillut ihan sikana ja syönyt todella, todella vähän, mutta juonut todella paljon vettä. Se "ranteet auki" -fiilis, kun vaaka näytti yhtäkkiä 100 g enemmän kuin aloittaessani dietin.

 

No, tähän on jo totuttu. Eikä siis vaadi edes mitään överisyömistä. Itse en esim. tykkää ollenkaan makeasta.

Vierailija
32/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 kiloa on lisäpainoa suolistossa. Nam nam. Mä oon kuullut suklaista ja tortuista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kg painoa, mutta uskon, että kiloja vain 3. Hirveä lasti nesteitä suklaasta ja kinkusta!

Vierailija
34/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,5kg. Tosin vielä -2kg lähtöpainosta, rv17+2... pahoinvointi vihdoinkin helpottumassa ja ruokahalu palaamassa...

Vierailija
36/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Olen aatosta asti eli melkein viikon mässännyt suklaata, kinkkua, laatikoita, torttuja jne. jne. enemmän kuin ikinä, mutta eipä tuo siltikään puntarissa näy.

Vierailija
37/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kg. Oikeasti. Ostin tänään sen takia isommat housut. :(

Vierailija
38/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lihonut yhtään. Miksi jotkut syövät itsensä ähkyyn?

Vierailija
39/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:13"]En yhtään
[/quote]Sama täällä.

Vierailija
40/42 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sairaalassa vuodelevossa ja sen jälkeen maannut kotona. Syönyt joka päivä levyn suklaata tai joulukarkkirasian, olen syönyt normaalisti 4 kertaa päivässä, sairaalassa 5 kertaa päivässä sen lisäksi. Enkä ole sairasteluiltani liikkunut muuta kuin vessaan. Vauva mahassa saa noin 200g painoa viikossa, mutta siitä huolimatta painoni on pysynyt samassa. Eli olen laihtunut noin 600g 3 viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi