Paljon lihoitte joulun aikana?
Kommentit (42)
Neuvolan mukaan 700g/vk, kolme viikkoa edellisestä. Mutta osa riippunee ummetus ja turvotustilanteesta. Rv35
Olen elänyt viimeiset 3 viikkoa suklaalla. Painoa on tullut 2 kiloa mutta olo on aivan karsea. Suklaa ikävä kyllä maistuu vieläkin hyvältä mutta kisaväsyä on havaittavissa. Eiköhän nuo tuosta sula tai sitten ne roikkuu mukana ensi jouluun.
Sellaset 3.5kg. Ja kyllä tämä turvotus näkyy. Nestettä on mutta eiköhän se tästä lähde pikasee kun arki alkaa kunnolla.
Aatonaatosta 1,8kg, tänä aamuna paino palautunut ennalleen:)
Ei ole vaakaa mutta veikkaan kahta kiloa.
Pari kiloa keräsin nestettä. Lähtee viikossa pois.
Parikyt kiloa. Eiköhän ne juhannukseksi lähde. Sitten alkaakin taas grillimakkarakausi.
Kilo läskiä vastaa noin 9000 kcal. Miten ihmeessä muutaman päivän aikana voisi oikeasti lihoa kilotolkulla?
sen vakio 3 kg. Mutta se sitten kanssa lähtee nopeasti. Mun tarttee vaan vilkaista suklaarasiaa ja heti pamahtaa kilo. Kesälomalla 4-5 kg ei ole mikään harvinaisuus.
Mulla saattaa ihan oikeasti yhden vuorokauden sisällä paino vaihdella vaikka 3 kg. Pudotin keväällä n. 10 kg, joka oli salakavalasti päässyt kertymään. Muistan sen masennuksen hetken, kun olin ollut dieetillä 3 viikkoa ja laihtunut sen 3 kg. Yhtenä aamuna menin vaa'alle. Olin edellisenä päivänä urheillut ihan sikana ja syönyt todella, todella vähän, mutta juonut todella paljon vettä. Se "ranteet auki" -fiilis, kun vaaka näytti yhtäkkiä 100 g enemmän kuin aloittaessani dietin.
No, tähän on jo totuttu. Eikä siis vaadi edes mitään överisyömistä. Itse en esim. tykkää ollenkaan makeasta.
2,5 kiloa on lisäpainoa suolistossa. Nam nam. Mä oon kuullut suklaista ja tortuista :)
5kg painoa, mutta uskon, että kiloja vain 3. Hirveä lasti nesteitä suklaasta ja kinkusta!
0,5kg. Tosin vielä -2kg lähtöpainosta, rv17+2... pahoinvointi vihdoinkin helpottumassa ja ruokahalu palaamassa...
En yhtään. Olen aatosta asti eli melkein viikon mässännyt suklaata, kinkkua, laatikoita, torttuja jne. jne. enemmän kuin ikinä, mutta eipä tuo siltikään puntarissa näy.
5 kg. Oikeasti. Ostin tänään sen takia isommat housut. :(
En lihonut yhtään. Miksi jotkut syövät itsensä ähkyyn?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:13"]En yhtään
[/quote]Sama täällä.
Olen ollut sairaalassa vuodelevossa ja sen jälkeen maannut kotona. Syönyt joka päivä levyn suklaata tai joulukarkkirasian, olen syönyt normaalisti 4 kertaa päivässä, sairaalassa 5 kertaa päivässä sen lisäksi. Enkä ole sairasteluiltani liikkunut muuta kuin vessaan. Vauva mahassa saa noin 200g painoa viikossa, mutta siitä huolimatta painoni on pysynyt samassa. Eli olen laihtunut noin 600g 3 viikossa.
En ole punninnut, mutta tuskin yhtään. Enpä ole syönyt mitenkään erilailla joulun aikaan, vaikka onhan noita herkkuja ollut saatavilla.