Paljon lihoitte joulun aikana?
Kommentit (42)
En yhtään, laihduin 2.6 kg. Eikä ollut mahatautia tms.
Paino putosi puolisen kiloa, tein extralenkit, jotta voisin mässätä kunnolla. Nappiin meni.
En ole punninnut ennen joulua enkä joulun jälkeen. Mitäs nyt?
En omista puntaria, mutta eipä se paino ole 10 vuoden sisällä miksikään muuttunut. Enkä kyllä tiedä miksi painon pitäisi lomalla muuttua.
Miksi 3 joulupäivän aikana paino äkkiä nousisi?? Hei haloo.
1,2 kg, mutta se on jo melkein lähtenty pois (ja ihan kokonaan ei edes tarvitsisi lähteä)
En yhtään. Aika paljon saa mässäillä että lihoo. Enkä tarkoita tuomita, olen entinen ylipainoinen joten tiedän nämä jutut kyllä. Mutta itsekin söin koko viime viikon aika vapaasti herkutellen eikä kiloja silti tullut. Jotenkin vastenmielistä että jouluna pitäisi mässäillä itsensä kipeäksi.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:19"]
Miksi 3 joulupäivän aikana paino äkkiä nousisi?? Hei haloo.
[/quote]
Haloo, haloo ;D Suklaata, torttuja, namia, hyviä juomia...evöhööd?
2kg. Totuus ehkä 1kg koska menkat alkoi just ja silloin mulla nousee aina paino.
1 kilo lähti jouluna, en tiedä miksi, sillä tuli syötyä enemmän kuin tavallisesti :), ehkä tein pidempiä lenkkejä sitten kuiten? No, pian se kilo takas tulee.
Laihduin 1,5 kg, vatsatauti...eipähän mässäily paljoo kiinnostanut. :(
En yhtään. Ei jouluna ole pakko syödä itseään ähkyyn.
Miksi pitäisi ahmia torttuja ja suklaata?
Minulla vaaka näyttää tänään 1, 4 kiloa enemmän kuin viikko sitten.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 14:36"]Minulla vaaka näyttää tänään 1, 4 kiloa enemmän kuin viikko sitten.
[/quote]
Yhden kilon, joka lähtee kyllä viikossa...