Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko nirso vai syötkö miltei mitä vaan?

Vierailija
24.10.2021 |

Ja EI kyse allergioista.

Oletko se haastava vieras, jolta kysytään ruokarajoitteista, niin sinulle ei käy mikään, vaikka et olisi allerginen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ruoka minkä joku muu valmistaa on hyvää. Olen totaalisen kyllästynyt päivittäiseen ruoanlaittoon.

Vierailija
22/24 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon semmonen, jolle ei kelpaa melkein mikään. En syö kylässä ja ravintoloissakin on hankalaa syödä kun joka annokseen tungetaan kaikkea elintarvikkeeksi kelpaamonta. En tosin mainosta tätä piirrettä, mutta kieltäydyn aina tarjotusta ruuasta kun se on kuitenkin pahaa.

Syön kotona itse tekemääni ruokaa.

Oletko Sinä minä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ostan ja teen perheemme ruuat, niin ostan tietenkin vain sellaista mistä itse tykkään ja joskus jotakin mikä on muiden mieleen, mutta itse en välitä. Ravintoloissa saa aina valita mitä ottaa ja sielläkin valinnoissa ei kauan kestä, sillä aina löytyy jotain. Kavereilla ja tuttavilla en ole pitkään aikaan syönytkään, mutta yleensä kaikissa paikoissa on oikein hyviä normaaleita ruokia.

En siis pidä itseäni nirsona, mutta ällörajoitteet ne on minullakin. Koskaan en ole kuitenkaan nälkäiseksi jäänyt.

Vierailija
24/24 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähinnä perso enkä nirso. Tuo koskee vähän muutakin kuin syötäviä. Hyvin on kelvannut muillekkin mitä olen tarjonnut syötäväksi. Joillekkin harvoille olen tarjonnut muutakin kuin syötävää. Tuosta persoudesta niin oikeasti ihme kun olen normaalipainon rajoissa. 

M.50