Flunssainen mies on todella ärsyttävä.
Maailman ihanin ja herttaisin mies muuttuu flunssan takia todella rasittavaksi. Kurkku kipeä ja yskä, niin mies ei kykene mihinkään! Olen huomannut tämän todella monen miehen kohdalla. Veljet, isä, isoisä, serkut, kaverit,kaverien sukulaiset, exät, nykyinen yms. Ja riittää että on flunssa ilman kuumetta.
-
Oma puolisoni on kuin perseelle ammuttu karhu jos en jaksa hänelle vuoteeseen tarjoilla kaikkea, ja jos nuhan takia menee suunnitelmat pilalle niin siitä äkkäillään minulle. Samaan aikaan olen itse kuumeessa, flunssassa, raskaana ja kärsin pahoinvoinnista. Silti pitäisi jaksaa palvella miestä jolla nenä tukossa ja yskittää! Ja minä en saa valittaa pahaa oloa koska se on vähättelyä toista kohtaan. Voi hyvää päivää! Anteeksi purkaus, helpotti taas hieman. Nyt takaisin oksentamaan!
Meitä on niin erillaisia. Mulla jo 38 astetta saa heittämään päässä. Esim. rattiin menisin kuumeessa vain kuvitteellisessa pakkotilanteessa. Olen kuumeessa sohvalla seilannut unen ja hereillä välillä. Nainen kertoi että puhuin olemattomille ihmisille siinä. Sitä yhtäaikaa nauratti ja ärsytti. Hän yrittää katsoa ohjelmaa ja meikä selittää kuumeharhoissa.