No, Nordean asiakkaat, paljonko tili miinuksella?
Multa oli hävinnyt eilinen 50 e.vituttaa tämmönen.
Kommentit (35)
- 80. Ei mua haittaa. pian on tili.
Ei yhtään. Nordea oli "ottanut" 2 €.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 10:40"]271€ miinuksella. Vahingossa eilen huomasin ylimääräisen rahan ja äkkiä nostin käteiseksi! Pärjää taas kuukauden :):):)
[/quote]
Heti kun sulla tulee rahaa tilille, sieltä lähtee tuon verran. Automaattisesti, ei kikkailut auta. Jos sulla ei tule se maksettua 15 päivän sisällä, lähettää pankki karhukirjeen josta veloitetaan 10 euroa.
[/quote]
no tajuan kyllä että lähtee, mutta nyt on käteistä 460€, kun eilen olisi pitänyt pärjätä 190€ kuukausi :):)
[/quote]
Entäs oletko miettinyt seuraavaan kuukauteen asti? Sitten kun sossu mikälie sinulle rahaa myöntää niin pankki ottaa automaattisesti omansa pois eikä sen jälkeen auta itku kun ei olekaan rahaa. Pakko tän on olla provo, ei kukaan näin yksinkertainen voi olla..
Ei yhtään miinuksella, miksi olis?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 10:10"]
Multa oli hävinnyt eilinen 50 e.vituttaa tämmönen.
[/quote]
Mihin se on HÄVINNYT? Olet ostanut sillä jotain ihan itse!
Minulla tili OP:ssä, katevaraus hävisi sieltäkin sunnuntaina. Syynä ei ole OP tai muukaan pankki vaan yrittäjä, joka ei joulunpyhinä perinyt maksuaan.
Mulle oli tullu 20e nordeaan vaikka ei näy mitään merkkiäkään koko rahasta tilitapahtumissa
En ole katsonut, mutta eiköhän tuo käyttövara ole siinä seitsemän tonnin huippeilla.
65 euroa, siisrsin toiselta tililtä rahaa, joten nyt 535€ plussalla.
Mulla oli pari aaton aattona tehtyä ostosta menneet tänään ja eiliset ruokaostokset, mutta ei oo tili miinuksella. Vielähän tässä on seuraavaan palkkapäivään reilu 2viikkoa niin ei voisikaan olla.
23 ja risat miinuksella. Sen verran uskalsin eilen käyttää olettaen, että tilillä olisi olltu vielä vähän rahaa. No äkkiäkös tuo on korjattu. Onneksi en tehnty sitä virhettä, että olisin lähtenyt kunnolla shoppailemaan. Tein kaikki jouluostokset pari päivää ennen joulua, ei näkynyt katevarauksia eilen, joten en voinut mitenkään tietää oikeaa saldoa, kun en kuittejaq säästänyt.
Muakin alkoi pelottaan nää jutut. Kävin kurkkaamassa, kaikki ok.
Ei ole yhtään miinuksella. Järkevä rahankäyttäjä ymmärtää, että jos tilillä on paljon enemmän rahaa, kuin mitä siellä omien laskelmien mukaan pitäisi olla, kyse on joko pankin virheestä tai siitä, että pitkien pyhien vuoksi kaikki katevaraukset eivät ole lähteneet tililtä. Ihan oikeastiko te uskoitte, että joku joulutonttu on antanut teille ilmaista rahaa vai millä ihmeen logiikalla nähdessänne rahat, jotka selvästi olivat "ylimääräisiä", päätitte pistää ne heti menemään? Maksukorttien tärkein myöntämisperuste on, että hallitsee oman rahaliikenteensä. Näiden juttujen perusteella kuulostaisi siltä, että aika monen olisi syytä palata käteisen käyttöön...
Kyllä aikuisen ihmisen, etenkin vähävaraisen, pitäisi tietää paljonko tilillä on oikeasti käyttörahaa. En yhtään ihmettele enää, että pankit jakelevat mieluummin noita electroneja kuin debit-kortteja. Liian moni kaatais taloutensa hetkessä, jos joutuisivat itse olemaan vastuussa omista rahoistaan.
Minulla visa electron ja katevaraukset menneet vasta tänään osasta ostoksista jotka tehty ennen joulua.
Ja tein niin paljon ostoksia etten tiennyt paljonko tilillä oikeasti oli rahaa.
271€ miinuksella. Vahingossa eilen huomasin ylimääräisen rahan ja äkkiä nostin käteiseksi! Pärjää taas kuukauden :):):)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:05"]
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miten kaikilla tästä asiasta panikoivilla on niin vähän rahaa tilillä että ehtii mennä miinukselle jostain muutaman kympin "palautuksista"? Siirrättekö heti ylimääräiset jonnekin säästötilille, vai elääkö niin moni tosiaan kädestä suuhun? Ei ole tarkoitus vittuilla, tuntuu vaan hurjalta jos puskuria ei oikeasti ole yhtään.
[/quote]
Jotkut toiset elää hurjassa maailmassa. Ihan oikeasti, köyhiäkin ihmisiä on olemassa.