Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään alkoi kirkon ovien paukkuminen :D

Vierailija
29.12.2014 |

Yli 1000 eroaa tänään kirkosta. :D Nyt jo 120 eronnut.

Ja seuraavat kaksi päivää on ovet apposen auki pois pyrkijöille. :D

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olla käytetty mitään seurakunnan palveluja. Pakosta olen ollut läsnä sukulaisten uskonnollisissa tilaisuuksissa (esim. häissä ja hautajaisissa), koska en ole halunnut loukata kutsujia kieltäytymällä, eikä mulle ole niin suuri asia käydä kuuntelemassa itkuvirsiä ja papin hölinää. Lapset ovat joutuneet myös pakosta osallistumaan koulussa esim. virsien veisuuseen ja joulujuhliin.

Säästyneet kirkollisverot olen lahjoittanut hyväntekeväisyyteen, suoraan avuntarvitsijoille, eli mitään ei ole mennyt satujen levittämiseen ja muuhun hömppään, kuten teillä menee suurin osa (n. 90 %) veroistanne. Harrastan myös muuta auttamista; kuskaan naapurin mummoa kauppaan, meidän lapset käy tekemässä hänelle lumityöt ja leikkaamassa nurmikon, myös siivoojan olen hänelle hommannut. Toimimme myös tukiperheenä ja minä olen mukana ystävätoiminnassa. Enempään ei tällä hetkellä rahkeet riitä. Mies vetää ihan ilmaiseksi kahta harrastuspiiriä, toista lapsille ja toista nuorille. Ei hullummin, vai mitä? Toki te kirkon jäsenet teette paljon enemmän, kirkkohan järjestää kaiken toimintansa ilmaiseksi...eiku ei sittenkään, vaan kunnat ostavat kalliilla monia palveluita rikkaalta kirkolta..

Vierailija
62/63 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 17:12"]Toivottavasti teidät haudataan sitten muualle kuin kirkkojen hautausmaille.
[/quote]

Niin toivon minäkin!

Ateisti, eronnut kirkosta 18-vuotispäivänään yli 10v sitten,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme