Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö ketään muuta lottovoittajien haastattelut?

Vierailija
29.12.2014 |

Joka ikinen kertoo aina ettei tämä muuta elämää, en aio töitä lopettaa, ei tässä tule lomaakaan pidettyä vaan hommia paiskitaan kaksin verroin... ostin uudet saappaat ja vaimolle laukun, muuten elämä jatkuu ennallaan jne.

Siis aaargh! Miksi sitten edes lottoavat??

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, en käsitä miksi lottovoittajia haastatellaan, itse olen hiki hatussa laittanut vaikka kuinka rahaa lottoon ja muihin rahapeleihin enkä ole voittanut mitään.

Vierailija
22/30 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nuita haastatteluja löytyy?  Jäänyt huomaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu vain siitä, että suomalaisten lottovoitot ovat niin säälittävän pieniä, ettei niillä elä.

Vierailija
24/30 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ärsytti muakin ennen, mutta sitten tajusin miksi he sanovat noin. Siksi ettei kukaan arvaisi heidän henkilöllisyyttään. Jos kertoisivat oikeat suunnitelmansa, kaikki arvaisivat heti kenestä on kyse. Siksi puhuvat lööperiä ja pitävät matalaa profiilia. 

Vierailija
25/30 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nuita haastatteluja löytyy?  Jäänyt huomaamatta.

Veikkauksen sivuilta. Harva voittajista enää lehdille tms antaa haastattelun. Veikkaus haastattelee, kun isoista voitoista on kyse. Samat kysymykset vuosikymmenestä toiseen. Lehdet sitten käyttävät sitä haastattelua jutuissaan.

Näin säilyy anonymiteetti.

Vierailija
26/30 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju nostettu, mutta vastaan silti, kun jotain kokemusta on.

Noin 20 vuotta sitten kävi tsäkä ja voitin rahapelissä 22 miljoonaa. Ensimmäisenä isompana tekona irtisanouduin. Kävin tekemässä yhden projektin loppuun (2pv) ja sitten hain saikkua irtisanomisajalle. Syystä että meinas pää levitä. Ei meinannut tuosta vähästäkään duunista tulla mitään.

Järjetön ajatus, mutta mun ei tarvii enää miettiä rahaa. Se vapaus oli sekottaa pään. Mulla oli ykskaks kesken ruuhkavuosien varaa ihan mihin vaan, mistä olin haaveillut. Haaveilut oli olleet suht maltillisia.

32 vuotiaana kävin viimeksi ansiotyössä. Miehellekin mahdollistin saman, mutta hän haluaa tehdä töitä. Tuli mahdollisuus perustaa oma firma ja tehdän rauhallisemmassa tahdissa. Ei enää päällekkäisiä asiakkuuksia ja lomailla pystyy pitämään keikkojen välissä.

Oltiin vasta muutettu ns. unelma kotiin, eikä koettu tarpeelliseksi muuttaa. Remppaa tehtiin. Piha myllerrettiin täysin.

On reissattu ja ajeltu vähän paremmilla autoilla.

Talouspuolen juristin kanssa tehtiin sijoitussuunnitelmia, että rahat riittää mahdollisten lastenlastenkin elää hyvää elämää. Ei välttämättä yltäkylläiseen, mutta hyvään.

On ollut osakesalkkuja ja asuntoja.. Omat lapset nyt nuoria aikuisia. Sain ostettua kummallekin järkevät kodit opiskeluiden ajaksi.

Eli aika säästäväisesti elän/eletään. En ole muille kuin miehelleni voitosta kertonut. Kaikki rempat ja ostot sattui elämäntilanteeseen sopivaan aikaan. Jokunen ihmetteli, että ehkä vaatimattomampi auto olis voinut olla iisimpi kukkarolle.

Mun kotirouvuutta on ihmetelty, jopa haukuttu... miten kehtaankin lokkeilla miehen/työkkärin rahoilla. Sitä samaa pashaa, mitä palstallakin toisinaan jaksetaan. Sisäänulos. Kateuttahan sen on oltava. Juuri siksi en voitosta ole kertonut. Sitten olis tyyppejä käsiojossa.

Ketään rakasta en pulaan jätä, mutta mitään rahareikääkään en elätä. Esim appea on autettu taloudellisesti ja pienen okt hänelle ostettiin. Appi kerran höpisi, että lotossako onnisti... Iski silmää ja halas kiitokset.

Hoitajat/hoitopaikat on apelle ja mun äidille budjetoitu yms.

Miksi mä nyt avaudun? - koska mä voin. On tää salaisuus joskus kiva päästää välillä uloskin.

Miksi lottosin, koska halusin arkeen taloudellista helpotusta, en rakentaakseni pilvilinnoista totta.

Vierailija
27/30 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoittajista on et  tehty hyvin mielenkiintoinen kirja. Pasi Falk: Lottomiljonäärit: tutkimus suomalaisista lottovoittajista.

Vierailija
28/30 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei todellakaan kiinnosta lottovoittajien haastattelut enkä niitä ikinä lue. Mikä niistä tekee paremman kuin minä, miksi minulla ei ikinä ole samanlaista tuuria? Siinä vielä kehuvat itseään kaiken päälle, hyi olkoon. 🤮

Vierailija
29/30 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkauksen sivuilta. Harva voittajista enää lehdille tms antaa haastattelun. Veikkaus haastattelee, kun isoista voitoista on kyse. Samat kysymykset vuosikymmenestä toiseen. Lehdet sitten käyttävät sitä haastattelua jutuissaan.

Näin säilyy anonymiteetti.

Aikanaan oli kymppitonnissa aina suomalaismiehiä kilpailemassa ja tarkoituksena olisi ollut erottua muista hyvässä mielessä. Herra a sanoi yleensä jotain tavallista ja huomaamatonta. Herrat b ja c sanoi sitten vuorollaan että ihan sitä samaa minäkin. 

Huonoa viihdeohjelmaahan se oli nykykriteereillä. Tänään kaikkien pitäisi olla ilman vaatteita tuhannen kännissä ja adhd-lääkitys vielä katkaistuna. Silloin kiinnostaisi katsojia ja riittäisi toilailusta vielä lehtiin kirjoitettavaa ja someen seurattavaa.

Mutta kun ne tavalliset lottovoittajat on niitä tavallisia suomalaisia jotka ei halua kauheasti erottua muista tai tuoda ittiään esille. Ja hyvä niin, suodaan se heille/meille.

Vierailija
30/30 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin kalliit elinkustannukset, että ei sillä lottovoitollakaan pitkälle pötkitä, varsinkaan jos alkaa elämään tavallista leveämmin. Siksi on kannattavaa käydä töissä, ettei CV näytä tyhjää silloin kun on voittorahat hummattu ja on aika palata takaisin arkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä