Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö ketään muuta lottovoittajien haastattelut?

Vierailija
29.12.2014 |

Joka ikinen kertoo aina ettei tämä muuta elämää, en aio töitä lopettaa, ei tässä tule lomaakaan pidettyä vaan hommia paiskitaan kaksin verroin... ostin uudet saappaat ja vaimolle laukun, muuten elämä jatkuu ennallaan jne.

Siis aaargh! Miksi sitten edes lottoavat??

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kokonaan lopettaisi töiden tekemistä, mutta määrittäisin sen työn uudelleen. Miettisin mitä haluan tehdä ja alkaisin ko. alan yrittäjäksi. Palkkatöitä en luonnollisesti tekisi, koska tässä maassa on monta AMKn käynyttä joille minun nykyinen työni kelpaisi. Voi olla että olisin vain lasten kanssa pari vuotta alkuun.

Toisaalta on ihan hyvä jos joku taksikuski jatkaa sitä hommaansa, luultavasti on kaikille parempi niin..

Vierailija
2/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olen iloinen heidän puolestaan, mutta ei kyllä vois vähempää kiinnostaa mitä ne aikoo rahoillaan tai elämällään tehdä, en tajua miksi lottovoittajasta tulee joku "julkkis", mua ainakin ahdistais helvetisti jos joku tietäisi mun olevan rikas, pelkäisin kokoajan hyväksikäyttäjiä tai kateellisia ihmisiä :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää lottoamiseen liittyvä uutisointi ja ihmisten hulluus lottoamista kohtaan. Mä en lottoa koskaan, ei voisi vähempää kiinnostaa. Ainoa syy miksi haaveilen lottovoitosta olisi se, että voisin ostaa äidilleni homeettoman talon, ja pohtia mitä hyvää voisin rahoilla tehdä. En keksi  yhtään mitään mitä itselleni ost.aisin lottorahoilla, mulla on jo kaikkea vaikka monen mielestä mulla ei ole mitään. Mutta niin paljoa en voitosta haaveile että konkreettisesti sijoittaisin lottoamiseen, uskon että pienet hyvät teot arjessa tekevät ihmisiä iloiseksi.

Vierailija
4/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen vaan sitä, että muistaakseni tuossa pari viikkoa sitten oli isot uutisoinnit siitä, että Veikkaus ei saa enää mainostaa lottoja ja muita pelejä näillä voittotarinoilla.

Sen uutisen jälkeen näitä voittotarinoita on muuten tullut enemmän kuin koskaan.

Ja jos olette sattuneet huomaamaan, niin juuri ennen arvontoja alkaa tulla näitä tarinoita "Lottovoittajien salaisista tapaamisista." Mä en yhtään edes ihmettelisi vaikkei mitään lottovoittajia olisikaan, vaan ainoa todellinen voittaja tässä on Veikkaus itse.

Vierailija
5/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, varmaan jos voittaisin yhden miljoonan niin olisin ihan samanlainen, mutta kun summa nousisi kahteenkin miljoonaan niin kyllä olisi ihan eri ääni kellossa. Eli en ymmärrä minäkään noita :)

Vierailija
6/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahden miljoonan lottovoiton jakaa vaikkapa 30 vuodelle kuukausipalkaksi, ilman mahdollisia sijoitustuottoja ei siitä loppujen lopuksi mikään hirveän ihmeellinen summa jää, reilu viitisentonnia. Ei sillä nyt mitään kamalan luksuselämää eletä, eli jos alkaa tuhlata ja jää töistä pois, äkkiä se summa on käytetty. Kun tuosta vielä moni jakaa lähipiirilleen, niin ei sillä herroiksi pitkään eletä. Kannattaa muistaa, että lottovoitolla eläminen ei kerrytä eläkettä. Eli pelkillä voittorahoilla eläminen ei kannata, ellei voitto ole todella suuri. Miljoonalla ei vielä kannata, johan tavallinen talokin vie ison osan siitä. 

Vierailija
7/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Eikä tuo ihan paikkaansa pidä, mutta suomalaisuuteen kuuluu vaatimattomuus. Jos kertoisi rakentavansa ökytalon, jättävänsä työnsä ja tuhlaavansa rahat nopeasti, se ärsyttäisi useampia. 

Vierailija
8/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mäkin jatkaisin töissä käyntiä.. Varmasti laittaisin rahaa laadukkaisiin vaatteisiin, laukkuihin jne. Ja alkaisin rakennuttamaan unelma taloa (joka ei muuten ole mikään överi). Hyvän auton ostaisin (myös vanhemmille) loput rahat sijoittamiseen ja elelisin normaalia arkea..

Vierailija
9/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 07:44"]Ei ärsytä. Eikä tuo ihan paikkaansa pidä, mutta suomalaisuuteen kuuluu vaatimattomuus. Jos kertoisi rakentavansa ökytalon, jättävänsä työnsä ja tuhlaavansa rahat nopeasti, se ärsyttäisi useampia. 
[/quote]

Samalta kylältä eräs leski voitti lotossa ja laitatti pieneen taloonsa uuden katon.. muuta näkyvää ei havaittu, sama auto jne..

Vierailija
10/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä elää köyhän elämää, vaikka olisi rahaakin, sanoi haastattelussa yksi lottovoittaja.

Tuurin leirintäalueella ihmiset jonottavat kiltisti ilmaisia makkaroita ja menevät yöpymään yli sadantuhannen asuntoautoihinsa.

Ostetaan 60 000 euron auto. Diesel totta kai, että on halvempi ajella Lidliin ruokaostoksille.

Vierailija
11/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä köyhyyttä.

Onneksi joku muu saa ne rahat kuoleman jälkeen. Vaikka eläisivät pelkällä pyhällä hengellä.

Vierailija
12/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonenkin varmaan jatkaisi työssä käyntiä. Olin vuosia työtön ja pidän työstäni, en varmaan raskisi jättää sitä. Jos taas olisin työtön, varmaan miettisin pääni puhki yritysideoita ja perustaisin osalla rahoista yrityksen, jos vaan joku sopiva homma löytyisi. Tarvitsisin varmaan jonkun palkallisen tekemään koska en osaa oikein mitään "tuottavaa" tehdä itsenäisesti. Muuten kyllä hankkisin hienomman asunnon, mutta tuskin mitään luksusta. Autokin mulla on ihan hyvä, ei sitä tällä hetkellä tarvitse vaihtaa. Mutta mitä tekisin varmaan paljon: Käyttäisin rahaa palveluihin, ja työllistäisin ihmisiä sitä kautta. Kävisin nykyistä useammin kampaajalla, hierojalla, kosmetologilla sekä matkustelisin enemmän. 

Vierailija
13/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 07:55"]

Köyhä elää köyhän elämää, vaikka olisi rahaakin, sanoi haastattelussa yksi lottovoittaja.

Tuurin leirintäalueella ihmiset jonottavat kiltisti ilmaisia makkaroita ja menevät yöpymään yli sadantuhannen asuntoautoihinsa.

Ostetaan 60 000 euron auto. Diesel totta kai, että on halvempi ajella Lidliin ruokaostoksille.

[/quote]

Mun veli on tällainen. Osti  yli 40 000 Audin, ei velkaaa autosta, velaton asunto, päällikkötason työ. Kaupassa ostaa tarjouslapputuotteita ja käy kirpputoreilla. 

Vierailija
14/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttää. Käyttäytyvät niin kuin se olisi joku hassu kymppi vaan lisää kassaan. Itselleni moinen summa toisi kokonaan uuden ja paremman elämän ja arvostaisin voittoani todella paljon. En lähtis kuitenkaan leveilemään rahoillani, mutta kyllä kaikki vaihtuis ja elämäni muuttuisi. Minä kyllä nauttisin voitostani eikä läheisetkään jäisi ilman.

Vierailija
15/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSIN samaa mieltä! Viimeksi tänään valitin työkaverille tosta että minkä ihmeen takia ne sitten edes lottoaa! :D Itselläni menis elämä TÄYSIN uusiks jos voittaisin. Helevetti. No ehkä ens lauantaina on mun vuoro?

Vierailija
16/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tietääkseni erästä Arskaa Heinolasta ärsyttää myös.

Vierailija
17/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 08:44"]

Kyllä. Tietääkseni erästä Arskaa Heinolasta ärsyttää myös.

[/quote]

Ja kuulemma erästä Anjaa Tuusulastakin.

Vierailija
18/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voittaisin lotossa, en lopettaisi työssäkäyntiä, mutta ostaisin ison tontin ja rakennuttaisin itselleni talon ja ostaisin jonkun vanhan mersun.

Vierailija
19/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan ihan elaman mielekkyyden kannalta jarkevaa pysya toissa. On syy nousta, voi tuntea itsensa tarkeaksi jne. Eihan nekaan, jotka on tyollaan tienanneet jonku miljoonan jaa kotiin makaamaan periaatteella "nyt ei tarvi enaa tehda mitaan".. miksi lottovoittajan pitais..?

Vierailija
20/30 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän logiikallanne kaikkien rikkaiden pitäisi lopettaa työnteko ja ruveta törsäämään, vai? Saattaisi olla maailmankirjat sekaisin sen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän