Kahden lapsen yh-äidistä tuli miljonääri
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 07:18"]
Paljonkohan on työntänyt elämänsä aikana lottoon jos ostelee joka viikko tuollaisia kymmenen euron kuponkeja? Ei itselle tulisi mieleen joka viikko kymppiä työntää lottoon.
Lisäksi uutisessa mainitaan että jämsässä on nyt kymmenen uutta lottomiljonääriä. Mitä jos tuo oli ainoa myyty lappu porukkapelistä? 9 lappua kymmenestä jäi veikkaukselle? Mistä tuotakaan toimittaja tyttö vielä tietää...
[/quote]
Ne on kaikki myyty, viime tingassa loput. Se oli jommassa kummassa iltapäivälehdessä.
Mun veli on vähänvarainen ja olen kyllä huomautellut tuosta veikkaukseen käytöstä. Itsellä menee muutama euro viikossa ikipeleihin, mutta kun asumiskulut nousivat, vähensin niistä pari riviä pois.
Siinäs näette että kannattaa olla yh!
Jos ei ole itse pystynyt miljooniaan hankkimaan, niin ei usein niitä osaa myöskään hallussaan pitää. Jos sijoittaa osakkeisiin/asuntoihin niin varmasti tulee juuri silloin vuosisadan romahdus. Jos taas jättää "korkeakorkoiselle" määräaikaistilille niin inflaatio on syönyt puolet jo kymmessä vuodessa.
Onpa mennyt oikeaan osoitteeseen.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:54"]
Jos ei ole itse pystynyt miljooniaan hankkimaan, niin ei usein niitä osaa myöskään hallussaan pitää. Jos sijoittaa osakkeisiin/asuntoihin niin varmasti tulee juuri silloin vuosisadan romahdus. Jos taas jättää "korkeakorkoiselle" määräaikaistilille niin inflaatio on syönyt puolet jo kymmessä vuodessa.
[/quote]
Ei täällä pääse osaamaton yh porvariksi. Viimeistään pankissa kusetataan loputkin voitosta.
Oikeaan osoitteeseen? Vaikka on yh niin silti on vara mopoautoon ja kyselee pojalta josko isomman haluaisi. Tosi köyhää touhua juu..
Eikö ne mopoautot maksa käytettynäkin sen 7000-10 000€?
[/quote]Niinkö sinulle kävi?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 07:18"]Paljonkohan on työntänyt elämänsä aikana lottoon jos ostelee joka viikko tuollaisia kymmenen euron kuponkeja? Ei itselle tulisi mieleen joka viikko kymppiä työntää lottoon.
Lisäksi uutisessa mainitaan että jämsässä on nyt kymmenen uutta lottomiljonääriä. Mitä jos tuo oli ainoa myyty lappu porukkapelistä? 9 lappua kymmenestä jäi veikkaukselle? Mistä tuotakaan toimittaja tyttö vielä tietää...
[/quote]
Ehkä sun olis vaan kannattanut laittaa kymppi viikossa lottoon, niin voisi olla paremmat tsäänssit voittaa. Ainakin yhdestä toisesta voittajasta, taksikuskista, on jo lehdissä. Taidat olla kateellinen naapuri...:)
Tässä ketjussa näkyy heti tietty oletus, kun sanotaan yh.
Pahin mahdollinen otsikko tälle palstalle. Onnea lottovoittajalle!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:57"]
[/quote]Niinkö sinulle kävi?
[/quote]
Ei vaan kerroin kuinka kaltaisille köyhille usein käy, kun kohtaavat suuremman rahapotin. Lottovoittajistakin tilaston mukaan 20% enää kuollessaan omistaa penniäkään voitosta. Se tukee teoriaani.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 07:18"]Paljonkohan on työntänyt elämänsä aikana lottoon jos ostelee joka viikko tuollaisia kymmenen euron kuponkeja? Ei itselle tulisi mieleen joka viikko kymppiä työntää lottoon. Lisäksi uutisessa mainitaan että jämsässä on nyt kymmenen uutta lottomiljonääriä. Mitä jos tuo oli ainoa myyty lappu porukkapelistä? 9 lappua kymmenestä jäi veikkaukselle? Mistä tuotakaan toimittaja tyttö vielä tietää... [/quote] Ehkä sun olis vaan kannattanut laittaa kymppi viikossa lottoon, niin voisi olla paremmat tsäänssit voittaa. Ainakin yhdestä toisesta voittajasta, taksikuskista, on jo lehdissä. Taidat olla kateellinen naapuri...:)
[/quote]
Joo jos yksi suomalainen voittaa kerran parissa kuukaudessa eurojackpotin palasen, niin minun kannattaa joka viikko työntää pari kymppiä elämäni aikana lottoon? Suomessa on about 4,999 miljoonaa lottoajaa jotka häviävät kaiken laittamansa rahan ja koko elämänsä. Joskus saa 4 oikein mutta ei se 10€ paljoa lämmitä.
Jutussa sanotaan, että yksinhuoltaja ja yrittäjä. Mitään muuta siinä ei sanota. Yh voi tienata ihan hyvin, ei siihen mitään estettä ole.
Kaikki jämsän lottomiljonäärit ovat olleet rikkaita jo ennestään. Muutaman heistä tiedän, ei voitot menneet köyhille lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 12:54"]
Kaikki jämsän lottomiljonäärit ovat olleet rikkaita jo ennestään. Muutaman heistä tiedän, ei voitot menneet köyhille lainkaan.
[/quote]
Aika ihmeellistä. Olen aina pitänyt lottomista mitä suurimpana WhiteTrash touhuna. Harvemminpa näkyy korkeastikoulutetut ja sivistyneet ihmiset juoksevan ärrältä veikkaustositteet kädessä. Useimmin niillä veikkauksen asiakkailla on oranssit duunaritakit tai ovat wt-muijia.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 12:54"]
[/quote]
Aika ihmeellistä. Olen aina pitänyt lottomista mitä suurimpana WhiteTrash touhuna. Harvemminpa näkyy korkeastikoulutetut ja sivistyneet ihmiset juoksevan ärrältä veikkaustositteet kädessä. Useimmin niillä veikkauksen asiakkailla on oranssit duunaritakit tai ovat wt-muijia.
[/quote]
Eivät nämä ole korkeastikoulutettuja mutta muuten hyväpalkkaisissa töissä ja saaneet isoja perintöjä yms.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 11:57"]Oikeaan osoitteeseen? Vaikka on yh niin silti on vara mopoautoon ja kyselee pojalta josko isomman haluaisi. Tosi köyhää touhua juu..
Eikö ne mopoautot maksa käytettynäkin sen 7000-10 000€?
[/quote] eihän se sitä meinaa että jos oot yh olet köyhä. Itse pystyisin ostamaan heti esim n 15 000 maksavan auton
Paljonkohan on työntänyt elämänsä aikana lottoon jos ostelee joka viikko tuollaisia kymmenen euron kuponkeja? Ei itselle tulisi mieleen joka viikko kymppiä työntää lottoon.